ja...quote:op woensdag 26 september 2007 22:42 schreef wurm het volgende:
[..]
dat is het enige waar ik goed voor ben, dus je doet maar lekker alsof ik grappig ben
[..]
rukken natuurlijk, wat moet je anders met je lul in je hand?
je hoeft niet bang te zijn hoor. ik duik al onder een tafel, als je (of een andere aantrekkelijke vrouw) me aankijkt...quote:
ik red me wel met een frisse eerstejaars studente!quote:op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
ja...
jij gaat in een hoekje je eigen lopen te ijsberen terwijl de grote mannen fb en enter keihard aan het douwen zijn![]()
ik kan jou ook geen minuut alleen laten hè?quote:op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef wurm het volgende:
[..]
als-ie niet komt, gaan we een groepsverkrachting doen met fraubitch en dan geven we hem de schuld. had-ie er maar moeten zijn
zo kennen we je weer jongen!quote:op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef wurm het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te zijn hoor. ik duik al onder een tafel, als je (of een andere aantrekkelijke vrouw) me aankijkt...
sst, ik moet ff doen alsof ik stoer benquote:op woensdag 26 september 2007 22:44 schreef ladidadida het volgende:
[..]
ik kan jou ook geen minuut alleen laten hè?![]()
dat zijn juist de psycho's he?quote:op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef wurm het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te zijn hoor. ik duik al onder een tafel, als je (of een andere aantrekkelijke vrouw) me aankijkt...
waarom? they know you herequote:op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef wurm het volgende:
[..]
sst, ik moet ff doen alsof ik stoer ben
quote:
yep, tot zoquote:op woensdag 26 september 2007 22:55 schreef ladidadida het volgende:
[..]
nou stoere beer, ik ga naar bed, tot zo?
ik vind je een beetje sneuquote:op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
ja...
jij gaat in een hoekje je eigen lopen te ijsberen terwijl de grote mannen fb en enter keihard aan het douwen zijn![]()
understatement, ik vind btw dat nogwel wat mensen zich hier sneu gedragen, kom op jullie zijn ouder dan 14 toch?quote:
90% van de mensen die naar deze meet gaan zijn volgens mij ook allemaal kneusjes die hopen een kans te maken in contact te komen met meisjes ? aan het lijstje te zienquote:op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef memento-mori het volgende:
[..]
understatement, ik vind btw dat nogwel wat mensen zich hier sneu gedragen, kom op jullie zijn ouder dan 14 toch?
mijn zin in de meet is op t moment ook weer ff helemaal verdwenen.quote:op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef pwny het volgende:
[..]
90% van de mensen die naar deze meet gaan zijn volgens mij ook allemaal kneusjes die hopen een kans te maken in contact te komen met meisjes ? aan het lijstje te zien
op de pubmeet schijnen ze zich volwassener te gedragenquote:op woensdag 26 september 2007 23:06 schreef memento-mori het volgende:
[..]
mijn zin in de meet is op t moment ook weer ff helemaal verdwenen.
ah johquote:op woensdag 26 september 2007 23:06 schreef memento-mori het volgende:
[..]
mijn zin in de meet is op t moment ook weer ff helemaal verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |