ben jij pot dan?quote:op woensdag 26 september 2007 13:44 schreef outsidr het volgende:
komen er potverdorrie nog 3 andere pottenkijkers bijkijken
kom je ook zaterdag eten dan fb?quote:op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
like wtf?bio joost en ik zijn er ook bij...
quote:op woensdag 26 september 2007 13:48 schreef 0ttie het volgende:
is de komst van een aantal misschieners inmiddels niet zeker trouwens?
door dat misverstand eergisteren, ben toen vergeten de op onder de link te updaten. zal ik vanavond weer doen.quote:op woensdag 26 september 2007 13:52 schreef enter het volgende:
waarom is fiets uit de slaap lijst?
omdat we vrijdag in overijssel zitten en niet in grunn. het is 1,5 uur rijden.quote:op woensdag 26 september 2007 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
waarom gaan bio , fb, en de rest van de vrijdag mini-meet niet mee eten bij de pizzeria, die zijn toch al in grunn!!
nog 3 dagen is inderdaad snel gegaanquote:op woensdag 26 september 2007 13:57 schreef remlof het volgende:
[..]
door dat misverstand eergisteren, ben toen vergeten de op onder de link te updaten. zal ik vanavond weer doen.
maar we eten zaterdagavond!quote:op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
omdat we vrijdag in overijssel zitten en niet in grunn. het is 1,5 uur rijden.
dat is juiced. ik weet niet of we meeeten. we zien wel. aan eten komen we toch welquote:op woensdag 26 september 2007 13:54 schreef enter het volgende:
[..]
kom je ook zaterdag eten dan fb?
en wie is joost?
ok, is goedquote:op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat is juiced. ik weet niet of we meeeten. we zien wel. aan eten komen we toch wel
laat ik het zo eggen, wij zijn niet ingelicht dat jullie kwamen, dus voor ons is de verassing evengrootquote:op woensdag 26 september 2007 13:44 schreef outsidr het volgende:
mij gvd een beetje lekker zitten maken dat alleen ik, ja alleen ik, met de tieten van pdl mag spelen, komen er potverdorrie nog 3 andere pottenkijkers bijkijken
ik zet mn auto bij de macdonaldsquote:op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat is juiced. ik weet niet of we meeeten. we zien wel. aan eten komen we toch wel
ja hoor. maar ik neem die van m'n pa mee, want die heegt geen lekke uitlaatquote:op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
remlof.. heeft jouw auto een werkende thermostaat?
yep ookquote:op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef armageddon het volgende:
hé remlof. je hebt toch wel airco?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |