Ik kan wel goed rijdenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee hoor, zo niet
Anyway... ik ben der vandoor, ik gaat lekker oefenen in de musicon![]()
![]()
Er stond nog deel 7 zekerquote:
Ja, en "niet"quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er stond nog deel 7 zeker![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh jee, ik sta bij de "ik mis nog" groep. Zet mij dan maar op misschienHet is nog wel heel ver weg hč. (Groningen niet, maar de meeting)
Nou ik zie nog weinig tieten hierquote:
* Isabeau kijkt omlaag: yep, tieten anwezig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou ik zie nog weinig tieten hier![]()
Je hebt er anders net nog twee bijgezetquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ik zie nog weinig tieten hier![]()
Ik doel ook meer op het visuele gebeurenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er anders net nog twee bijgezet
Jeutje wat een snelheidquote:
Ik wil eigenlijk wel wat van Groningen zienquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:19 schreef nietzman het volgende:
Wat gebeurd er trouwens overdag? Is dat doelloos als een stel stinkalto's op straat hangen offeuh?
Ik wil Groningen zienquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:19 schreef nietzman het volgende:
Wat gebeurd er trouwens overdag? Is dat doelloos als een stel stinkalto's op straat hangen offeuh?
Dan ga ik zeker een blokje om.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef juiced het volgende:
Misschien kunnen we nog iets verzinnen a la "Free Hugs"...?
FOK!tv er bijquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef juiced het volgende:
Oftewel, gewoon mensen kwallen met een thema.
"Hugging for beer" lijkt me een beter ideequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef juiced het volgende:
Oftewel, gewoon mensen kwallen met een thema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |