Ik kan wel goed rijdenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee hoor, zo niet
Anyway... ik ben der vandoor, ik gaat lekker oefenen in de musicon![]()
![]()
Er stond nog deel 7 zekerquote:
Ja, en "niet"quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er stond nog deel 7 zeker![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh jee, ik sta bij de "ik mis nog" groep. Zet mij dan maar op misschienHet is nog wel heel ver weg hč. (Groningen niet, maar de meeting)
Nou ik zie nog weinig tieten hierquote:
* Isabeau kijkt omlaag: yep, tieten anwezig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou ik zie nog weinig tieten hier![]()
Je hebt er anders net nog twee bijgezetquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ik zie nog weinig tieten hier![]()
Ik doel ook meer op het visuele gebeurenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er anders net nog twee bijgezet
Jeutje wat een snelheidquote:
Ik wil eigenlijk wel wat van Groningen zienquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:19 schreef nietzman het volgende:
Wat gebeurd er trouwens overdag? Is dat doelloos als een stel stinkalto's op straat hangen offeuh?
Ik wil Groningen zienquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:19 schreef nietzman het volgende:
Wat gebeurd er trouwens overdag? Is dat doelloos als een stel stinkalto's op straat hangen offeuh?
Dan ga ik zeker een blokje om.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef juiced het volgende:
Misschien kunnen we nog iets verzinnen a la "Free Hugs"...?
FOK!tv er bijquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef juiced het volgende:
Oftewel, gewoon mensen kwallen met een thema.
"Hugging for beer" lijkt me een beter ideequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef juiced het volgende:
Garpje tochquote:
Ja, en jullie allemaal een FOKshirt aan zeker? Doen jullie moeite om me weg te pesten ofzo?quote:
Je bent een beetje mensenschuw ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, en jullie allemaal een FOKshirt aan zeker? Doen jullie moeite om me weg te pesten ofzo?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
"Hugging for beer" lijkt me een beter idee
We overnachten in een jeugdherbergquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef bersenka het volgende:
Zaterdag is wel kut terug reizen als je niet in groningen woont, tenminste neem aan dat jullie de hele nacht doorgaan en dan eerste trein terug pakken?
OT: lijkt me opzich wel gezellig, alleen post bijna nooit in ONZ en ken jullie dus ook niet goed![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef Het_Biertje het volgende:
zet mij maar bij de misschieners.
Ik zeg komenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef bersenka het volgende:
Zaterdag is wel kut terug reizen als je niet in groningen woont, tenminste neem aan dat jullie de hele nacht doorgaan en dan eerste trein terug pakken?
OT: lijkt me opzich wel gezellig, alleen post bijna nooit in ONZ en ken jullie dus ook niet goed![]()
tof, ik ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:02 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik ben niet cool hoor met bier op.![]()
nu al?, jij wind er ook geen doekjes om zegquote:
* Sebasser is gestopt en denkt ook aan de meeting.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:31 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow draait een dampie en denkt aan de meeting
Oeh mensen knuffelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef juiced het volgende:
Gestopt joh? Nou nouquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
* Sebasser is gestopt en denkt ook aan de meeting.
je moet niet zoveel zuipen. ga je van zeiken.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:31 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
je moet niet zoveel zuipen. ga je van zeiken.
wat heb je allemaal ingeslagen? ik ben wel toe aan iets exotischquote:
160 in een opel corsaquote:
Nog niks. Ik ga nog bier inslaan. Mix-rommel moet je zelf meenemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:43 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
wat heb je allemaal ingeslagen? ik ben wel toe aan iets exotisch
Oke, zuip ik al je bier wel op. Dan krijg je op de meet wel een heul gratis biertje van mequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Nog niks. Ik ga nog bier inslaan. Mix-rommel moet je zelf meenemen.
Jij bent BOB toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
Oke, zuip ik al je bier wel op. Dan krijg je op de meet wel een heul gratis biertje van me
lijkt me opzich wel vet ja, jullie horen het later nog welquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:22 schreef student_van_het_leven het volgende:
Hmm, als je Groningen induikt, moet je zeker ff de Martinitoren beklimmen. Volgens mij kan je tegenwoordig niet meer tot bovenaan, maar in ieder geval tot de eerst ring. Verder is Vera erg leuk voor 's avonds, hoewel het wel voor alternativelingen is.
Groningen, prachtige stad, jammer dat het pas laat in september is, dan ben ik pleite. (niet dat ik zo gezellig ben..)
je moet werken, opleiding?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
FOK!kers op de Martinitoren?
De helft haalt boven niet wegens gebrek aan conditie, dan is er nog een gedeelte die het niet haalt door overmatig drankgebruik en de krassers springen naar beneden.![]()
En Remlofwaarom sta ik nog in de OP????
Op dit moment is de kans echt vrijwel nihil dat ik kom.
Dat dachten we bij sala-adin ook de vorige meetquote:
echt tof was datquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat dachten we bij sala-adin ook de vorige meet![]()
Is goed, voor het jeugdherberg staat nog niets vast. Zodra we hebben besloten laat ik het wel weten via pmquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:43 schreef bersenka het volgende:
[..]
lijkt me opzich wel vet ja, jullie horen het later nog welmoeten jullie het voor een bepaalde tijd weten ivm de jeugdherberg?
Laten we gaan stoepkrijtenquote:
Ik heb nog een hele serie boeken over het verzet in Groningen, dan maken we er iets cultureels van.quote:
Kijk, puikend, ga maar op zoek naar WO1 kampen bij jullie in Grun!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele serie boeken over het verzet in Groningen, dan maken we er iets cultureels van..
dichtbij , pawkeg 8 km van de Grote Markt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
Ligt Bedum trouwens dichtbij Grun-stad?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:48 schreef Arnoutvanh het volgende:
hee, ik woon in groningen! maar ik neem aan dat aan kleine 16jarige kutkinders geen behoefte is dus doe ik jullie een plezier en blijf ik thuis![]()
Ik bescherm je welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom toch welwat ze er ook van denken
![]()
Awwquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef Vork het volgende:
Ik schijn er ook bij te zijn.
nee maar enter mag geen bierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Da's ook niet veel. ZIjn ze zo zuunig dan daar in Groningen?
Drink ik de rest van de biertjes wel met jou. En nou vooruit ik wil ook best een colatje met jou drinken hoor enter, als je graag tof wilt zijn zonder bierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
nee maar enter mag geen biervanb zichzelf dan
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Drink ik de rest van de biertjes wel met jou. En nou vooruit ik wil ook best een colatje met jou drinken hoor enter, als je graag tof wilt zijn zonder bier
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef enter het volgende:
Ik ga je wel een knuffel geven hoor, heb je al heul lang niet gezien![]()
ik wil ook een knuffelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga je wel een knuffel geven hoor, heb je al heul lang niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Wie heeft die meeting eigenlijk zo ver vooruit gepland?
Deze gebruikersnaam is niet echt handig, ik heb een alcohol-probleemquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef Het_Biertje het volgende:
hallo!
Nee, jij laat je gewoon volgooien door die gladde stefan terpstra.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef enter het volgende:
[..]
Deze gebruikersnaam is niet echt handig, ik heb een alcohol-probleem![]()
Mensen met geduld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Wie heeft die meeting eigenlijk zo ver vooruit gepland?
Geduld? Dat moeten ze afschaffen, komt alleenmaar ellende van. Nee sterker nog, daar komt helemaal niets van.quote:
daar heb ik geen geduld voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zie mijn eerste vraag van vandaag een paar posts up.
ik ga heel veel van jou drinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef Het_Biertje het volgende:
hallo!
op de meet daarvoor was die persoon er niet en toen had enter ook aardig wat op en hoe dus,....niet anderen de schuld gevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, jij laat je gewoon volgooien door die gladde stefan terpstra.
Dan heb je geen alcohol probleem, dan is Stefan gewoon erg kinderachtig.
En jij dat het doet, maar ok.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]in duitsland.. is 160 zelfs nog te langzaam
En beter komt pdl ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:09 schreef enter het volgende:
ohja ontopic blijven, beter gaat het mooi weer worden![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:22 schreef outsidr het volgende:
En waar zijn potjandosie de tieten die zijn beloofd in de TT
Een C-klasse compact?quote:
checkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef enter het volgende:
Remlof, kan jij de misschieners aanpassen
Misschieners:
Sinds wanneer heet jij remlof, gij PUB-mod!quote:
PUB-modquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:34 schreef Dangel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij remlof, gij PUB-mod!
Volgens mij heb ik mn eerste notequote:
Ik mod vrij veel maar PUB nou net nietquote:
Ik lees straks wel ff bij in het FA topicquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mod vrij veel maar PUB nou net niet![]()
Je krijgt gelijk een ban![]()
Hmm, nouja mss kom ik ook nog wel ff dan, en als het me niet bevalt ga ik gewoon weer noar huus, zo simpel is dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom toch welwat ze er ook van denken
![]()
Nee en nee, maar ik ga het niet uitleggen. Op dit moment denk ik dat het beter is dat ik niet heen ga en misschien dat dat tegen die tijd nog verandert.quote:
Mag ik het niet wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee en nee, maar ik ga het niet uitleggen. Op dit moment denk ik dat het beter is dat ik niet heen ga en misschien dat dat tegen die tijd nog verandert.
quote:
I'm doing finequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik weet niet of je het wel wilt weten, maar vooruit, ik pm je wel even.
Oh, my God, what am I doing?
*stil isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik weet niet of je het wel wilt weten, maar vooruit, ik pm je wel even.
Oh, my God, what am I doing?
Nu wil ik het ook wetenquote:
wie gaan we aanranden danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Vork het volgende:
Zei daar iemand bier?
Zei daar iemand aanranden? En zoja wie?
denk hetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef Vork het volgende:
We? Wordt het een groepsaanranding dan?
Vast wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben een n00b. Kan iemand mij vertellen of een ONZ meet leuk is als je niemand kent?
Wie dat drinkt moet niet raar opkijken als die ineens in z'n eentje blijkt te staanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Want anders sta ik daar een beetje in mijn eentje blue curacau met 7 up te drinken.![]()
Dan kan ik net zo goed thuisblijven.
Maar ik heb geen zin om 8 topics door te lezen. Is het serieus een meet in Grunn?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Wie dat drinkt moet niet raar opkijken als die ineens in z'n eentje blijkt te staan
Ik weet wat me te doen staat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef Vork het volgende:
Ze wil gewoon aangerand worden. Nouja als jij dat niet doet nietz, dan doe ik het wel
Hahaha. Dat is waar. Maar het is vaak een goede manier om aan de praat te raken met iemand.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Wie dat drinkt moet niet raar opkijken als die ineens in z'n eentje blijkt te staan
Maar zo'n middag al rondsnuffelen tussen alle nieuwe mensen is echt geen slechte tip. Omde redenen die er al staan. Is het niets, kun je nog altijd weer gillend naar huis rennen, achter je computer duiken en in KLB topic openen over het irritatiegehalte van loslopende nerds ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaha. Dat is waar. Maar het is vaak een goede manier om aan de praat te raken met iemand.
he wat drink jij nou joh?
Ik ben niet zo sociaalvaardig.![]()
Ja, maar treinkaartje naar Groningen is nou ook niet bepaald goedkoop voor een werkloze pauperstudent als ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar zo'n middag al rondsnuffelen tussen alle nieuwe mensen is echt geen slechte tip. Omde redenen die er al staan. Is het niets, kun je nog altijd weer gillend naar huis rennen, achter je computer duiken en in KLB topic openen over het irritatiegehalte van loslopende nerds ofzo.
Komt wel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar treinkaartje naar Groningen is nou ook niet bepaald goedkoop voor een werkloze pauperstudent als ik.
ja denk ook wel dat ik kom, lijkt me wel gezellig. Maar kan altijd nog iets tussenkomen waar ik wel naartoe moet. Hoe zit dat met die jeugdherberg moet je je daarvoor ver van te voren aanmelden? Anders pak ik 's ochtends de eerste trein terug van 8.01quote:
Naaaah Groningen is heul nie ver weg! En tis het meer dan waardquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:17 schreef nietzman het volgende:
Ja, 't was een hele klus, maar het is ons na veel zwoegen eindelijk gelukt om speciaal voor deze meet Groningen wat verder van Dordrecht af te duwen.
Gaan we milkshake drinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef 0ttie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik bij goed weer er al 's middags bij ben trouwens.
Ongelovelijk, nog anderhalve maand en toch zo vaak mogelijk ff topic checken..!
ik ken ook niemand haha, vrienden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Want anders sta ik daar een beetje in mijn eentje blue curacau met 7 up te drinken.![]()
Maar ik heb geen zin om 8 topics door te lezen. Is het serieus een meet in Grunn?
quote:
Je moet er nog wat Pisang bij doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
WTF, als het in Utrecht is ben je er ook niet.quote:
Je mag met ons meerijdenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan sta ik met een Kaneelstok in mijn hand op Grunn Centraal.
![]()
dankequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:31 schreef Catskill het volgende:
Misschien een handige link voor de mensen die met de auto naar groningen gaan:
http://www.groningen.nl/functies/pagfunctie.cfm?parameter=1899![]()
je was weer op dreef gisternachtquote:
Tof, heel tofquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef longinus het volgende:
Pleur mij maar bij de misschieners, Meets zijn leuk al heb ik nog geen plek voor overnachting
tof tof tofquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef longinus het volgende:
Pleur mij maar bij de misschieners, Meets zijn leuk al heb ik nog geen plek voor overnachting
Dat wordt nog leuk danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die Sunchaser komt ook wel met FOK! TV ja.
Vast wel.
Hoi nietz.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:03 schreef nietzman het volgende:
Hee Dee Aa Dee!
dankje voor het terug brengen van dat traumaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:53 schreef nietzman het volgende:
hossen in de &zo.
Omdat ik misschien kom.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:31 schreef Sebasser het volgende:
Haai.
Hoezo sta jij eig bij de misschiers?
quote:
|Bier?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:23 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dankje voor het terug brengen van dat trauma![]()
Hier, een heel dikke.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:23 schreef nietzman het volgende:
Mag ik die knuffel?
Het enthousiasme is aanstekelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:39 schreef nietzman het volgende:
Ja dankjewel he.
That's me.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:42 schreef nietzman het volgende:
Je bent zo lieflig makkelijk schatje..
Nog maar 69 dagen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het komt wel dichtbij nu
wat denk je zelf, keutel?quote:
Ja, nu weet ik wel dat mijn avatar op poep lijkt.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat denk je zelf, keutel?
*is slapen
Ja?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja?
wat schattig.
Als moemoe ook komt he, dan kunnen jullie samen pot zijn.
Of is moemoe opeens niet meer lesbeau, ach, maakt niet uit, je kunt elkaars kont iig wel uitchecken, daar doet ze wel aan. [afbeelding]
[..]
Ja?
wat schattig.
Of is moemoe opeens niet meer lesbeau, ach, maakt niet uit, je kunt elkaars kont iig wel uitchecken, daar doet ze wel aan. [afbeelding]
[..]
Ja?
wat schattig.
jij hoeft niet moemoes kont te checken, doet zij wel voor jouquote:
neequote:Op zondag 22 juli 2007 11:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij hoeft niet moemoes kont te checken, doet zij wel voor jou
ik teken ervoorquote:
*geeft Deo wat hydrochloridequote:Op zondag 22 juli 2007 11:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
solly enter, ben nogal druk
moet medicijnen nog innemen
wat is dat?quote:
bij de zuster op schootquote:
volgens mij op meer mensenquote:
nietquote:Op zondag 22 juli 2007 11:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
volgens mij op meer mensen [afbeelding]
Nee?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|