Vast wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben een n00b. Kan iemand mij vertellen of een ONZ meet leuk is als je niemand kent?
Wie dat drinkt moet niet raar opkijken als die ineens in z'n eentje blijkt te staanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Want anders sta ik daar een beetje in mijn eentje blue curacau met 7 up te drinken.![]()
Dan kan ik net zo goed thuisblijven.
Maar ik heb geen zin om 8 topics door te lezen. Is het serieus een meet in Grunn?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Wie dat drinkt moet niet raar opkijken als die ineens in z'n eentje blijkt te staan
Ik weet wat me te doen staat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef Vork het volgende:
Ze wil gewoon aangerand worden. Nouja als jij dat niet doet nietz, dan doe ik het wel
Hahaha. Dat is waar. Maar het is vaak een goede manier om aan de praat te raken met iemand.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Wie dat drinkt moet niet raar opkijken als die ineens in z'n eentje blijkt te staan
Maar zo'n middag al rondsnuffelen tussen alle nieuwe mensen is echt geen slechte tip. Omde redenen die er al staan. Is het niets, kun je nog altijd weer gillend naar huis rennen, achter je computer duiken en in KLB topic openen over het irritatiegehalte van loslopende nerds ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaha. Dat is waar. Maar het is vaak een goede manier om aan de praat te raken met iemand.
he wat drink jij nou joh?
Ik ben niet zo sociaalvaardig.![]()
Ja, maar treinkaartje naar Groningen is nou ook niet bepaald goedkoop voor een werkloze pauperstudent als ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar zo'n middag al rondsnuffelen tussen alle nieuwe mensen is echt geen slechte tip. Omde redenen die er al staan. Is het niets, kun je nog altijd weer gillend naar huis rennen, achter je computer duiken en in KLB topic openen over het irritatiegehalte van loslopende nerds ofzo.
Komt wel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar treinkaartje naar Groningen is nou ook niet bepaald goedkoop voor een werkloze pauperstudent als ik.
ja denk ook wel dat ik kom, lijkt me wel gezellig. Maar kan altijd nog iets tussenkomen waar ik wel naartoe moet. Hoe zit dat met die jeugdherberg moet je je daarvoor ver van te voren aanmelden? Anders pak ik 's ochtends de eerste trein terug van 8.01quote:
Naaaah Groningen is heul nie ver weg! En tis het meer dan waardquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:17 schreef nietzman het volgende:
Ja, 't was een hele klus, maar het is ons na veel zwoegen eindelijk gelukt om speciaal voor deze meet Groningen wat verder van Dordrecht af te duwen.
Gaan we milkshake drinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef 0ttie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik bij goed weer er al 's middags bij ben trouwens.
Ongelovelijk, nog anderhalve maand en toch zo vaak mogelijk ff topic checken..!
ik ken ook niemand haha, vrienden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Want anders sta ik daar een beetje in mijn eentje blue curacau met 7 up te drinken.![]()
Maar ik heb geen zin om 8 topics door te lezen. Is het serieus een meet in Grunn?
quote:
Je moet er nog wat Pisang bij doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
WTF, als het in Utrecht is ben je er ook niet.quote:
Je mag met ons meerijdenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan sta ik met een Kaneelstok in mijn hand op Grunn Centraal.
![]()
dankequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:31 schreef Catskill het volgende:
Misschien een handige link voor de mensen die met de auto naar groningen gaan:
http://www.groningen.nl/functies/pagfunctie.cfm?parameter=1899![]()
je was weer op dreef gisternachtquote:
Tof, heel tofquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef longinus het volgende:
Pleur mij maar bij de misschieners, Meets zijn leuk al heb ik nog geen plek voor overnachting
tof tof tofquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef longinus het volgende:
Pleur mij maar bij de misschieners, Meets zijn leuk al heb ik nog geen plek voor overnachting
Dat wordt nog leuk danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die Sunchaser komt ook wel met FOK! TV ja.
Vast wel.
Hoi nietz.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:03 schreef nietzman het volgende:
Hee Dee Aa Dee!
dankje voor het terug brengen van dat traumaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:53 schreef nietzman het volgende:
hossen in de &zo.
Omdat ik misschien kom.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:31 schreef Sebasser het volgende:
Haai.
Hoezo sta jij eig bij de misschiers?
quote:
|Bier?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:23 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dankje voor het terug brengen van dat trauma![]()
Hier, een heel dikke.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:23 schreef nietzman het volgende:
Mag ik die knuffel?
Het enthousiasme is aanstekelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:39 schreef nietzman het volgende:
Ja dankjewel he.
That's me.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:42 schreef nietzman het volgende:
Je bent zo lieflig makkelijk schatje..
Nog maar 69 dagen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het komt wel dichtbij nu
wat denk je zelf, keutel?quote:
Ja, nu weet ik wel dat mijn avatar op poep lijkt.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat denk je zelf, keutel?
*is slapen
Ja?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja?
wat schattig.
Als moemoe ook komt he, dan kunnen jullie samen pot zijn.
Of is moemoe opeens niet meer lesbeau, ach, maakt niet uit, je kunt elkaars kont iig wel uitchecken, daar doet ze wel aan. [afbeelding]
[..]
Ja?
wat schattig.
Of is moemoe opeens niet meer lesbeau, ach, maakt niet uit, je kunt elkaars kont iig wel uitchecken, daar doet ze wel aan. [afbeelding]
[..]
Ja?
wat schattig.
jij hoeft niet moemoes kont te checken, doet zij wel voor jouquote:
neequote:Op zondag 22 juli 2007 11:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij hoeft niet moemoes kont te checken, doet zij wel voor jou
ik teken ervoorquote:
*geeft Deo wat hydrochloridequote:Op zondag 22 juli 2007 11:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
solly enter, ben nogal druk
moet medicijnen nog innemen
wat is dat?quote:
bij de zuster op schootquote:
volgens mij op meer mensenquote:
nietquote:Op zondag 22 juli 2007 11:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
volgens mij op meer mensen [afbeelding]
Nee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |