quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:48 schreef Arnoutvanh het volgende:
hee, ik woon in groningen! maar ik neem aan dat aan kleine 16jarige kutkinders geen behoefte is dus doe ik jullie een plezier en blijf ik thuis![]()
Ik bescherm je welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom toch welwat ze er ook van denken
![]()
Awwquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef Vork het volgende:
Ik schijn er ook bij te zijn.
nee maar enter mag geen bierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Da's ook niet veel. ZIjn ze zo zuunig dan daar in Groningen?
Drink ik de rest van de biertjes wel met jou. En nou vooruit ik wil ook best een colatje met jou drinken hoor enter, als je graag tof wilt zijn zonder bierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
nee maar enter mag geen biervanb zichzelf dan
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Drink ik de rest van de biertjes wel met jou. En nou vooruit ik wil ook best een colatje met jou drinken hoor enter, als je graag tof wilt zijn zonder bier
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef enter het volgende:
Ik ga je wel een knuffel geven hoor, heb je al heul lang niet gezien![]()
ik wil ook een knuffelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga je wel een knuffel geven hoor, heb je al heul lang niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Wie heeft die meeting eigenlijk zo ver vooruit gepland?
Deze gebruikersnaam is niet echt handig, ik heb een alcohol-probleemquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef Het_Biertje het volgende:
hallo!
Nee, jij laat je gewoon volgooien door die gladde stefan terpstra.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef enter het volgende:
[..]
Deze gebruikersnaam is niet echt handig, ik heb een alcohol-probleem![]()
Mensen met geduld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Wie heeft die meeting eigenlijk zo ver vooruit gepland?
Geduld? Dat moeten ze afschaffen, komt alleenmaar ellende van. Nee sterker nog, daar komt helemaal niets van.quote:
daar heb ik geen geduld voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zie mijn eerste vraag van vandaag een paar posts up.
ik ga heel veel van jou drinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef Het_Biertje het volgende:
hallo!
op de meet daarvoor was die persoon er niet en toen had enter ook aardig wat op en hoe dus,....niet anderen de schuld gevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, jij laat je gewoon volgooien door die gladde stefan terpstra.
Dan heb je geen alcohol probleem, dan is Stefan gewoon erg kinderachtig.
En jij dat het doet, maar ok.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]in duitsland.. is 160 zelfs nog te langzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |