dat wij gewoon keihard gaan batsen om je verdriet te vergetenquote:
batsenquote:op woensdag 26 september 2007 20:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
dat wij gewoon keihard gaan batsen om je verdriet te vergeten
jij komt ook aan de buert hoorquote:
quote:
ik kom niet voor niets naar de meetquote:op woensdag 26 september 2007 20:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
jij komt ook aan de buert hoor
mag ik ook?quote:
gothics zijn mietjesquote:op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef outsidr het volgende:
[..]
correctie :
vieze stinkgothic !
jij dus ookquote:op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef wurm het volgende:
[..]
mag ik ook?![]()
[..]
gothics zijn mietjes
heeft niets met mijn werk te maken, gelukkig.quote:op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef sebasser het volgende:
[..]
leuk werk, om 8 uur nog bezig zijn met smegma.
nuff saidquote:op woensdag 26 september 2007 19:30 schreef berenanus het volgende:
[..]
nee meidje, zijn mod-rechten werken niet irl
* thesorrow staat opquote:
ik vind mayhem maar gaarquote:op woensdag 26 september 2007 19:45 schreef outsidr het volgende:
[..]
cannibal corpse is nog kindermuziek vergeleken met bands als mayhem enzo
als-ie niet komt, gaan we een groepsverkrachting doen met fraubitch en dan geven we hem de schuld. had-ie er maar moeten zijnquote:op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef thesorrow het volgende:
[..]
en jezus martijn, make up your mind!![]()
okeequote:op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef wurm het volgende:
[..]
als-ie niet komt, gaan we een groepsverkrachting doen met fraubitch en dan geven we hem de schuld. had-ie er maar moeten zijn
mocht je willen, ze heeft haar bodyguard bijquote:op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef wurm het volgende:
[..]
als-ie niet komt, gaan we een groepsverkrachting doen met fraubitch en dan geven we hem de schuld. had-ie er maar moeten zijn
je staat alleen bij de misschieners, dus daar laten we je lekker staan. wie weet vind je wel een paar honderd euroquote:op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef afwazig het volgende:
ja hoi, ik ga het niet redden ivm een aantal financiėle tegenvallers lately. dus haal me maar van de lijst.
staat die wurm daar met ze piel in ze handen zo van... wat moet ik hiermee doen...quote:op woensdag 26 september 2007 22:35 schreef thesorrow het volgende:
en kom op wurm, don't make us laugh![]()
dat is het enige waar ik goed voor ben, dus je doet maar lekker alsof ik grappig benquote:op woensdag 26 september 2007 22:35 schreef thesorrow het volgende:
en kom op wurm, don't make us laugh![]()
rukken natuurlijk, wat moet je anders met je lul in je hand?quote:op woensdag 26 september 2007 22:40 schreef outsidr het volgende:
[..]
staat die wurm daar met ze piel in ze handen zo van... wat moet ik hiermee doen...![]()
haha.quote:op woensdag 26 september 2007 22:42 schreef wurm het volgende:
[..]
dat is het enige waar ik goed voor ben, dus je doet maar lekker alsof ik grappig ben
[..]
rukken natuurlijk, wat moet je anders met je lul in je hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |