Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??![]()
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef Afwazig het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef reospeedwagon het volgende:
Ik wil mee als ik bij memento mori op de kamer mag slapen. Kan ik haar eens lekker spanken en vastbinden
Jij en Brechtje staan erbij, dat was volgens mij de laatste wijziging die ik heb gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij klopt de OP niet helemaal meer. Doe eens aanpassen Remlof.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
TeVeelPretsjekkies die gerookt gaan worden
Ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:05 schreef enter het volgende:
Brechtje komt ook gezellig slapen?
Je kan blijven slapen in Simplon, voorlopig een reservering voor 10 personen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:05 schreef bersenka het volgende:
als het toch al om 19.00 is, kan ik gewoon de laatste trein terugpakken naar lwd. Of gaan de meesten wel de hele nacht door? Dan moet ik wel een slaapplek hebben in groningen.
Treinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
Hoe ga je er eigenlijk heen Brechtje? Rij je met je mams mee? Of gewoon trein ofzo?
terug wel dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Trein
Me ouders gaan ook gewoon he, dan kan ik net zo goed meerijden inplaats van met iemand anders mee te gaan of met de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |