Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??![]()
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef Afwazig het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef reospeedwagon het volgende:
Ik wil mee als ik bij memento mori op de kamer mag slapen. Kan ik haar eens lekker spanken en vastbinden
Jij en Brechtje staan erbij, dat was volgens mij de laatste wijziging die ik heb gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij klopt de OP niet helemaal meer. Doe eens aanpassen Remlof.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
TeVeelPretsjekkies die gerookt gaan worden
Ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:05 schreef enter het volgende:
Brechtje komt ook gezellig slapen?
Je kan blijven slapen in Simplon, voorlopig een reservering voor 10 personen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:05 schreef bersenka het volgende:
als het toch al om 19.00 is, kan ik gewoon de laatste trein terugpakken naar lwd. Of gaan de meesten wel de hele nacht door? Dan moet ik wel een slaapplek hebben in groningen.
Treinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
Hoe ga je er eigenlijk heen Brechtje? Rij je met je mams mee? Of gewoon trein ofzo?
terug wel dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Trein
Me ouders gaan ook gewoon he, dan kan ik net zo goed meerijden inplaats van met iemand anders mee te gaan of met de trein
Mits goed weerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef enter het volgende:
Zaterdagmiddag gaan we picknicken toch?????![]()
![]()
Wat is er in de middag dan allemaal? en dan moet Armageddon ook komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:24 schreef enter het volgende:
Brechtje, het is wel gezellig als je ook in de middag komt?
Nog geen planningquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat is er in de middag dan allemaal? en dan moet Armageddon ook komen.![]()
vergeet je het weer ergensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:35 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga zelf mn slaapspullen enzo meeslepen, yeah right!
Zet mij maar op de lijst voor beddengoed en ontbijt!
Ik let wel een beetje op okquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ik neem mn Slayer rugzak mee trouwensGehad van mn paps en mams mee terug uit Spanje
En beter vergeet ik die niet
Oh oh oh oh oh oh oh..., ik neem me Teletubbies rugzak meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ik neem mn Slayer rugzak mee trouwensGehad van mn paps en mams mee terug uit Spanje
En beter vergeet ik die niet
In Stairway was ik toen nix vergeten, toen ik van de shoppa wegging was ik mn tas vergetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:44 schreef enter het volgende:
[..]
Ik let wel een beetje op okwant Enter gaat niet drinken
![]()
Ik had eerst zo'n rode M&M rugzakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:44 schreef outsidr het volgende:
[..]
Oh oh oh oh oh oh oh..., ik neem me Teletubbies rugzak mee![]()
Zoveel FOK!kers in één slaapzaal en dan verwacht jij de borg terug te krijgen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:21 schreef enter het volgende:
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
[
Njah de klootzak die loopt te kutten betaald de rest maar terug me dunktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoveel FOK!kers in één slaapzaal en dan verwacht jij de borg terug te krijgen?![]()
Nou ja voor een nachtje beesten is 15 euro natuurlijk een schijntjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoveel FOK!kers in één slaapzaal en dan verwacht jij de borg terug te krijgen?![]()
Je weet nooit hoe sex bestendig die bedden zijnquote:
En daarna alles slopen op de meetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:56 schreef outsidr het volgende:
Dat is zeker een strak plan
Gruntend/schreeuwend/dronken richting de shop en rellen in de Subway![]()
Agreedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah de klootzak die loopt te kutten betaald de rest maar terug me dunkt![]()
Wat remlof zegt, voor 15 euro een hele tent slopen is niet duurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
AgreedDoet diegene dat niet, slopen we die ook, allesh kapot!
![]()
FUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCKKKKEEEEDDDDD WITH A KNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIFFFFFFFFFFFFFFFFEEEEEEEEE....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En daarna alles slopen op de meet![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef outsidr het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCKKKKEEEEDDDDD WITH A KNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIFFFFFFFFFFFFFFFFEEEEEEEEE....
Dit wordt te ernstig, dat voel ik nou al...
Bwhahahaha...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]![]()
![]()
This next song is about shooting blood out of your cock! I CUUUUUUUUUUUUUM BLOOOOOOOOOOOOD!
Hebben ze ook een radio/cd-speler op de kamer in t hotel? Want dan is t heel de nacht door keiharde metal
OP is nu up-to-date afaik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:04 schreef WurM het volgende:
Stelletje slowchatters
Ik ga *nu* de wiki ff aanpassen en, zoals al gemeld in deel 19, QuoRocks en WurM komen 's avonds.
Sounds like a plan to me matequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef outsidr het volgende:
[..]
Bwhahahaha...![]()
![]()
Anders nemen we onze eigen installatie mee
Het is 15 euro pp en ik denk niet dat het bier inbegrepen is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja voor een nachtje beesten is 15 euro natuurlijk een schijntje
zelfs in barger-oosterveld is er eenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hebben ze een discotheek in zuidlaren ?
En Bagger-Oosterveld is al zo'n gehuchtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Jekoos het volgende:
[..]
zelfs in barger-oosterveld is er een!!!!
In Zuidlaren kun je beter stappen dan in moederneukend Assen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hebben ze een discotheek in zuidlaren ?
Ze hebben daar iets met B's, of niet...?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In Zuidlaren kun je beter stappen dan in moederneukend Assen.
Ik zal het even voor je opsommen:
We hebben 5 kroegen:
- Café De Beuk. (mijn stamkroeg en tevens ook de drukste kroeg) en in boven de Beuk zit Feestcafé Boven, dat is de plek voor de BrEeZaH's
- Bruin café De Vliegh (daar staan vaak bands en niet geheel onbelangrijk, vijftig meter van mijn huis af)
- Café Berend Botje
- Café Boschhuis
- Café Brinkzicht
- Café De Boschrand (maar die ligt redelijk ver van het centrum)
De oude lullen gaan meestal stappen in Dancing De Gouden Leeuw (ik dus ook), die heeft een grote en kleine zaal en daar is elke week een band, soms ook twee bands.
We hebben ook nog discotheek De Paris, daar wordt het gezellig als De Beuk om 4.00u de Gouden Leeuw om 4.30 dicht gaan en dat loopt tot een uur of zes.
We hebben twee shoarmazaken
en voor de liefhebber hebben we een kilometer van het centrum af ook nog coffeshop"Illusion"
Voor een dorp met ong. 13000 inwoners kun je dus best cool op stap.
Met de Zuidlaardermarkt kun je zelfs 25 uur onafgebroken stappen.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Ze hebben daar iets met B's, of niet...?
Wiki is aangepast. Als de TS van deel 21 nou gewoon ff de OP uit de wiki kopieert, is het gefixtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kom niet, maar wil wel graag aandacht.
OP bijwerken svp..
Van de drank?? Een hoop, denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef TheSorrow het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoeveel mensen opeens binnen notime blauw worden na deze meet
jij komt toch zeker ook welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van de drank?? Een hoop, denk ik.
Dalijk lezen ze meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef TheSorrow het volgende:
Da's waar.... maar voor 15¤ heb ik toch alweer een half treinkaartje
We kunnen het uiteraard ook gewoon heel bont maken, en die tent compleet af laten fikken enzo
Ik ben al bezigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef TheSorrow het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoeveel mensen opeens binnen notime blauw worden na deze meet
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Paramnesia het volgende:
Wat is dit een skaffa-topic geworden. Stelletje stoners.
Iedereen nu al knetter, moet je nagaan hoe t op de meet wordt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Paramnesia het volgende:
Wat is dit een skaffa-topic geworden. Stelletje stoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |