Berenanus z'n TT was ook beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Die van jou is beter[afbeelding]
Jij had m ook dichtgegooid...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef opa het volgende:
[..]
Het kan niet altijd kaviaar zijn heer Nanus.
Dat dacht ik dus. Misschien had ik na het maken van het topic bier moeten halen ipv net ervoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Die van jou is beter[afbeelding]
Jij had m ook dichtgegooid...
Ik hoopte eigenlijk je te kunnen meeten en mezelf even bewijzen dat ik toch best leuk ben. Heb nu namelijk steeds het idee dat ik een negatieve stempel heb bij de modjes...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, een retourtje Berlijn is goedkoper dan een retourtje Groningen
Maar dit is het enige weekend dat ik en m'n reisgenoot allebei kunnen en we zouden nog gaan...
pwnd, het lukt toch welquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Berenanus het volgende:
Hier wilde ik toch even op reageren.
[..]
Ik hoopte eigenlijk je te kunnen meeten en mezelf even bewijzen dat ik toch best leuk ben. Heb nu namelijk steeds het idee dat ik een negatieve stempel heb bij de modjes...
REAGEREN OP DEZE POST IS NIET MOGELIJK
jawel hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Berenanus het volgende:
Hier wilde ik toch even op reageren.
[..]
Ik hoopte eigenlijk je te kunnen meeten en mezelf even bewijzen dat ik toch best leuk ben. Heb nu namelijk steeds het idee dat ik een negatieve stempel heb bij de modjes...
REAGEREN OP DEZE POST IS NIET MOGELIJK
Jammer dat je niet komt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Jekoos het volgende:
IK BEN NOG STEEDS EEN MISSCHIENNER!!!!!!!!!!
Hoienter, wij gaan zoenen en meer
Heb ik niet nodig. Meestal zijn er opeens een aantal afmeldingen als ik kom.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oh god, Armageddon komt ook
je neemt toch neit de Oldbie knokploeg mee?
[DUUR WOORD] zeg nou gewoon dat jullie je DNA-stengeltjes willen mixenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Jekoos het volgende:
IK BEN NOG STEEDS EEN MISSCHIENNER!!!!!!!!!!
Hoienter, wij gaan zoenen en meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |