oh, tov!quote:op donderdag 27 september 2007 12:16 schreef remlof het volgende:
[..]
vraag even of ze ook een jakuzi hebben![]()
als er iemand is die bij jou wil slapen en dat ik dan bij simplon slaap, graag, want ik rijd met remlof en vork mee, anders zou ik graag van de 'bij enter'svriendenslapen' gelegenheid gebruik maken...quote:op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef enter het volgende:
belangrijk--belangrijk--belangrijk--belangrijk--belangrijk
simplon zit helemaal vol, ik heb 3 mensen afgemeld en 1 aangemeld, echter is hier iets misgegaan.
dus er is plaats voor 10 personen, wij zijn al met 11 + moblo![]()
uiteindelijk kan ik het wel begrijpen, ik heb een stuk of 15 mailtjes van simplon voor veranderingen, aanpassingen etc
duidelijk is het niet.
maar dit staat nu vast!! (zie schema boven)
gelukkig kan ik wel ergens anders slapen, vroegere kennissen hadden dat gelijk al aangeboden toen ze hoorde dat ik naar grunn kwam, een klein hotel ookmaar ik slaap liever met jullie allemaal.
nu doe ik het wel.... moet wel![]()
iemand kan daar ook wel blijven slapen, bij mijen dan hebben we precies 12 plekken.
quote:
hm... ik kan wel afzeggen als je dat leuk vindt?quote:op donderdag 27 september 2007 15:13 schreef q. het volgende:
hoeveel afzeggingen zijn er al?
quote:14.00 tot 15.00 - verzamelen drie gezusters
snap het nietquote:
uuuuuuuuuuuuuhm... en nu?quote:op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef enter het volgende:
simplon zit helemaal vol, ik heb 3 mensen afgemeld en 1 aangemeld, echter is hier iets misgegaan.
dus er is plaats voor 10 personen, wij zijn al met 11 + moblo![]()
uiteindelijk kan ik het wel begrijpen, ik heb een stuk of 15 mailtjes van simplon voor veranderingen, aanpassingen etc
duidelijk is het niet.
maar dit staat nu vast!! (zie schema boven)
gelukkig kan ik wel ergens anders slapen, vroegere kennissen hadden dat gelijk al aangeboden toen ze hoorde dat ik naar grunn kwam, een klein hotel ookmaar ik slaap liever met jullie allemaal.
nu doe ik het wel.... moet wel![]()
iemand kan daar ook wel blijven slapen, bij mijen dan hebben we precies 12 plekken.
is het echt een probleem als ik mijn nikes aan heb dan? heb eigenlijk haast alleen sportkleding. wat een kutstad dat groningen!quote:op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef realzeus het volgende:
ook belangrijk--ook belangrijk--ook belangrijk!!!
in het uitgaansleven van groningen zijn ze niet zo dol op spotkleding en schoeisel, dus probeer even wat anders aan te trekken dan je aussie en je nike air max.
dat je nog 15 euro borg moet betalen, dat krijg je zondag bij het uitchecken weer terugquote:
is mogelijk al opgelostquote:uuuuuuuuuuuuuhm... en nu?
zet geen pet op! en knoop je broek ook niet op tot onder je kniequote:is het echt een probleem als ik mijn nikes aan heb dan? heb eigenlijk haast alleen sportkleding. wat een kutstad dat groningen!
surveillance-fiets gaat bij enter slapenquote:op donderdag 27 september 2007 16:04 schreef berenanus het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuhm... en nu?
[..]
quote:op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef misshobje het volgende:
ow dear ik heb een klote blessure![]()
zit een zenuw klem in mijn heup/bil waardoor ik dus niet zo lang lang kan zitten etc.
2,5 uur autorijden/trein werkt dus niet.. maar ik heb nog een dag
laat je masseren!quote:op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef misshobje het volgende:
ow dear ik heb een klote blessure![]()
zit een zenuw klem in mijn heup/bil waardoor ik dus niet zo lang lang kan zitten etc.
2,5 uur autorijden/trein werkt dus niet.. maar ik heb nog een dag
geen petje!!!!quote:op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
dat je nog 15 euro borg moet betalen, dat krijg je zondag bij het uitchecken weer terug![]()
![]()
[..]
is mogelijk al opgelost![]()
[..]
zet geen pet op! en knoop je broek ook niet op tot onder je knienikes kan wel maar doe dan je broek er overheen, kijk vooral niet stoer als je bij de drie naar binnen wil 's avonds.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |