quote:op woensdag 26 september 2007 14:35 schreef remlof het volgende:
en ik rook in de auto, maar daar wen je wel aan
ik rook wel meequote:op woensdag 26 september 2007 14:35 schreef remlof het volgende:
en ik rook in de auto, maar daar wen je wel aan
wij hebben lekker dying fetus, slayer en cannibal corpse opstaan in de autoquote:
teringherrie dus.quote:op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
wij hebben lekker dying fetus, slayer en cannibal corpse opstaan in de auto
uhuhquote:
ik zou dan al gewoon niet meer mee zijn gegaanquote:op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef outsidr het volgende:
[..]
uhuh
ts en ik zijn de enige van de 4 in de auto die het kunnen waarderen![]()
quote:op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
quote:op woensdag 26 september 2007 15:08 schreef 0ttie het volgende:
jij hebt zeker een zwarte auto (of lijkwagen)
kijk anders in ts zn foboquote:op woensdag 26 september 2007 15:08 schreef 0ttie het volgende:
een zwarte slayermobiel, generatie 1 en 2quote:
wij komen in de zwarte slayer mobielquote:op woensdag 26 september 2007 15:08 schreef 0ttie het volgende:
ow?quote:op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
's nachts wel ja. overdag is het twee uur.quote:
quote:
jimi hendrix, deep purple, black sabbath en gary moore zijn ook goed hoorquote:
doe dan je eerste selectie maarquote:op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
jimi hendrix, deep purple, black sabbath en gary moore zijn ook goed hoor
zal mn afro daar door komen, de ruige muziek in mn auto?quote:op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef 0ttie het volgende:
misschien beetje jack johnson om tot rust te komen voordat we tegen jullie strakke bakkessen/ geschudde windhooskapsels aan moeten kijken...
![]()
het lek is bovenquote:op woensdag 26 september 2007 17:26 schreef thesorrow het volgende:
[..]
zal mn afro daar door komen, de ruige muziek in mn auto?
dat zei ik dus. dan gaan we gewoon met de stadsbus on tour.quote:op woensdag 26 september 2007 16:56 schreef thesorrow het volgende:
de slayermobiel is aardig berucht zie ik weer![]()
anywayz, als het echt van dat pleurisweer is zit ik waarschijnlijk heel de dag in de shop, ik ga dan echt niet buiten lopen
klinkt als een goed plan rz!quote:op woensdag 26 september 2007 17:56 schreef realzeus het volgende:
[..]
dat zei ik dus. dan gaan we gewoon met de stadsbus on tour.keihard smoken en tafelen in de shoppa
ik heb liever de tweede selectiequote:op woensdag 26 september 2007 17:26 schreef thesorrow het volgende:
[..]
doe dan je eerste selectie maar
quote:op woensdag 26 september 2007 18:00 schreef thesorrow het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan rz!
patat met frikandellen!!!!!ben eten
![]()
ho! en ik dan?quote:op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef outsidr het volgende:
[..]
uhuh
ts en ik zijn de enige van de 4 in de auto die het kunnen waarderen![]()
ik ben geen 315.quote:op woensdag 26 september 2007 16:56 schreef realzeus het volgende:
[..]
neem de trein naar lelystad, vanaf daar gaat q-liner 315 naar groningen cs.
ik dacht dat jij het niet zo kon waarderen ?quote:
je moest eens weten wat ik liever allemaal wel niet hebquote:op woensdag 26 september 2007 18:02 schreef outsidr het volgende:
[..]
ik heb liever de tweede selectie
ben laatst ook mee geweest naar een metal concert, was juist hartstikke tof!quote:op woensdag 26 september 2007 18:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
ik dacht dat jij het niet zo kon waarderen ?
doe ik ook wel hoorquote:op woensdag 26 september 2007 18:41 schreef thesorrow het volgende:
ba, zorg gewoon dat je een goede stampcd meeneemt, dan komt t allemaal goed
was zeker tof!quote:op woensdag 26 september 2007 18:42 schreef berenanus het volgende:
[..]
ben laatst ook mee geweest naar een metal concert, was juist hartstikke tof! [afbeelding]
[..]
doe ik ook wel hoor
kan je mp3 dvd of cd's draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |