de samenvatting van mijn post.quote:op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah joher zijn ook zat leuke mensen die komen hoor
![]()
![]()
tsja het zijn ook maar 5 mensen ofzo die deze hele topicreeks vullen met hun kinderachtige geouwehoerquote:op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef alexxxxx het volgende:
volgens mij is het maar een klein percentage van de mensen die op de meet komen die zich hier zo aan lopen stellen in deze reeks.als eze reeks tekenend zou zijn voor de meet zou ik iig niet komen. maar een aantal name die wel op het lijstej staan maar hier weinig tot niet posten, wil ik graag (weer) zien, dus ik kom toch
ik wil boem graag weeeer zien, mm, remlof, nietz, pdlquote:op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef alexxxxx het volgende:
volgens mij is het maar een klein percentage van de mensen die op de meet komen die zich hier zo aan lopen stellen in deze reeks.als eze reeks tekenend zou zijn voor de meet zou ik iig niet komen. maar een aantal name die wel op het lijstej staan maar hier weinig tot niet posten, wil ik graag (weer) zien, dus ik kom toch
daarom.quote:op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef pwny het volgende:
[..]
tsja het zijn ook maar 5 mensen ofzo die deze hele topicreeks vullen met hun kinderachtige geouwehoer![]()
mja is ook wel zo maar kan me ook voorstellen dat veel misschieners die meelezen nu ook zoiets hebben van: laaaat maarquote:
als dat zo is hoef je de trein niet te pakken, want dan kun je met mij in de auto mee rijden, want dan ga ik ook weg, en dezelfde kant opquote:op woensdag 26 september 2007 23:11 schreef memento-mori het volgende:
[..]
mja is ook wel zo maar kan me ook voorstellen dat veel misschieners die meelezen nu ook zoiets hebben van: laaaat maar, ben benieuwd wie er overblijven want als de toon van de meet hetzelfde wordt als van dit topic pak ik mooi de trein naar friesland/
mooi, de sfeer zit er al goed in dus!!quote:op woensdag 26 september 2007 23:12 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
als dat zo is hoef je de trein niet te pakken, want dan kun je met mij in de auto mee rijden, want dan ga ik ook weg, en dezelfde kant op
vind je het gekquote:op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef wurm het volgende:
[..]
mooi, de sfeer zit er al goed in dus!!
ik ben heul wel aardigquote:
even kijken... verkrachting/aanranding/neuken/batsen/douwen/rukken/blowen/zuipen/kinderachtig gedoe.quote:op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef wurm het volgende:
[..]
mooi, de sfeer zit er al goed in dus!!
dat dusquote:op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef alexxxxx het volgende:
komt die gare friezin ook?quote:op woensdag 26 september 2007 23:11 schreef alexxxxx het volgende:
ik wil dangel wel eens zien.
maar ondertussen word je door je kinderachtige gedrag als "sneu" getypeerdquote:op woensdag 26 september 2007 23:20 schreef outsidr het volgende:
en en en...
ik kom niet naar de meet om ranzig te seksen met jan en alleman.... nja, misschien met pdl dan
ik kom voor de gezelligheid enzo
en ik ben niet zo stoer als ik me gedraag
en.. en en en... ik wil gewoon als een heel lief jongetje worden beschouwd...![]()
ik ben best wel aardig ja !!![]()
ja...quote:op woensdag 26 september 2007 23:22 schreef pwny het volgende:
[..]
maar ondertussen word je door je kinderachtige gedrag als "sneu" getypeerd
eerder conclusies door waarnemningenquote:
valium.quote:op woensdag 26 september 2007 23:25 schreef pwny het volgende:
[..]
waarom gedraag je je dan eigenlijk zo
maar ben best wel aardig voor de restquote:op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
valium.
reuma.
eigenzinnig.
depressief.
hevige medicatie.
zulk soort dingen...
quote:op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eerder conclusies door waarnemningen![]()
quote:op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef enter het volgende:
[..]
ik wil boem graag weeeer zien, mm, remlof, nietz, pdl![]()
*meldt*quote:op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah joher zijn ook zat leuke mensen die komen hoor
![]()
![]()
liefquote:op woensdag 26 september 2007 23:11 schreef alexxxxx het volgende:
ik wil dangel wel eens zien.
ja!quote:
mn moeder ook, op de valium en depressie na, en die heb ik nogniettekeer zien gaanin dit topicquote:op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
valium.
reuma.
eigenzinnig.
depressief.
hevige medicatie.
zulk soort dingen...
ik wel! brommermeisjesquote:op donderdag 27 september 2007 09:23 schreef motorbloempje het volgende:niemand wil mij zien
maar ik ben dan ook een n00bje natuurlijk
n00bje + zusquote:op donderdag 27 september 2007 09:23 schreef motorbloempje het volgende:niemand wil mij zien
maar ik ben dan ook een n00bje natuurlijk
ik sleur haar mee vanuit den haagquote:op donderdag 27 september 2007 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
+zus.. darn..![]()
moet ik toch ff wat gaan regelen
gezelligquote:op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef enter het volgende:
[..]
ik sleur haar mee vanuit den haag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |