Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
Mag ik ook eens fftjes voelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb net gevoelt.
Maar er hangt geen gezwel in mijn broek.
In zn mooie wagenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Biogarde het volgende:
Komt Dirkh ook?
oh ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef LijKje het volgende:
Hij doelde op keihard vingeren [afbeelding]
Nice 1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Daar haal ik mijn sleutels per ongeluk langs
Heb jij geen tetten ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb geen ballen, dus er valt niks te voelen
Sleutels ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Daar haal ik mijn sleutels per ongeluk langs
Mag ik ff voelen dan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Zoiets heten "borsten"
En ja die "borsten" die heb ik wel.
Ik speel op dit moment geen AoEquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zegge moet jij niet je landje gaan leiden?
je hebt van mij toestemming om hem een bitchslap te geven, zo is de Grote Leider welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |