Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
En Rob Halford dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als je niet van metal houdt ben je homo ja![]()
![]()
Jij gaat gewoon lekker met de rest meelopen achter Yvonne en Remlof aan. Zo hoort dat op een meet, is mij verteld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef TheSorrow het volgende:
Maarre, ff ontopic
Stel we komen daar rond 2 uur aan.... dan ga je ff een half uurtje met iedereen chillen, en daarna was ik van plan om richting een shoppa te gaan, mensen die zin hebben om mee te gaan?En dan rond een uurtje of 6 richting een vreettent, en daarna bij dat café chillen?
Dan mogen ze me wel een aardig geldbedrag betalen wil dat gaan gebeurenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker met de rest meelopen achter Yvonne en Remlof aan. Zo hoort dat op een meet, is mij verteld.
En wat nou als ik jou plotseling mee een steegje in sleur en je even verwen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon lekker met de rest meelopen achter Yvonne en Remlof aan. Zo hoort dat op een meet, is mij verteld.
Ik ben er pas 's avonds.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En wat nou als ik jou plotseling mee een steegje in sleur en je even verwen?
Hoor je dat TS ?quote:
Jaa, het ziet er naar uit dat dit jongetje een hete doch pijnlijke nacht wil gaan beleven, dat kan allemaal geregeld wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hoor je dat TS ?
Hij nodigt je uit om smiddags bij hem thuis langs te komen
Ik had wat meer van je verwacht!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef ChipsZak. het volgende:
tvp
Iets als "Haaj!"?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik had wat meer van je verwacht!
*Live op FOK! TV*quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jaa, het ziet er naar uit dat dit jongetje een hete doch pijnlijke nacht wil gaan beleven, dat kan allemaal geregeld worden!
Scared?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:03 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik toch maar een kamer voor mezelf neem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |