doe je roze stropdas omquote:op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef berenanus het volgende:
[..]
geen petje!!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
voor de rest.. okay!
quote:
surveillance-fiets slaapt lief in simplon, maar het is wel geregeldquote:op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
surveillance-fiets gaat bij enter slapen![]()
ik bij simplon
![]()
en toen hadden er 12 man een slaapplaats![]()
een vriend van mij had hef een keer en we kwamen zo'n beetje alleen bij ome ko binnen.quote:op donderdag 27 september 2007 16:04 schreef berenanus het volgende:
[..]
[..]
is het echt een probleem als ik mijn nikes aan heb dan? heb eigenlijk haast alleen sportkleding. wat een kutstad dat groningen!
ik slaap bij enterquote:op donderdag 27 september 2007 17:12 schreef enter het volgende:
[..]
surveillance-fiets slaapt lief in simplon, maar het is wel geregeld![]()
quote:op donderdag 27 september 2007 17:12 schreef enter het volgende:
[..]
surveillance-fiets slaapt lief in simplon, maar het is wel geregeld![]()
quote:op donderdag 27 september 2007 17:08 schreef realzeus het volgende:
[..]
krijg roest aan je voorvork.
waar in de drie? voordat je die hut door bent, ben je ook wel een kwartier verder.
waarmee mag je wél naar binnen?quote:op donderdag 27 september 2007 17:14 schreef realzeus het volgende:
[..]
een vriend van mij had hef een keer en we kwamen zo'n beetje alleen bij ome ko binnen.
hoeft niet hoor.quote:op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm... ik kan wel afzeggen als je dat leuk vindt?
geen trein, auto stuk moeilijker... het zit niet echt mee hè?quote:op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef realzeus het volgende:
ook belangrijk--ook belangrijk--ook belangrijk!!!
en voor de mensen die met de auto komen:
de hereweg wordt komend weekend afgesloten.
dit is vooral van belang voor mensen die vanaf de a7 komen, dan kun je afslag groningen- centrum niet nemen.
de mensen die van de a28 afkomen hebben geen last want die kunnen het emmaviaduct wel op.
ik zou in principe om 14.58u aankomen, maar dat zal nu wel een paar minuten later worden want mijn bus moet ook omrijden.
ik kan vanuit drachten wel gewoon bij de ikea komen toch?quote:op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef realzeus het volgende:
ook belangrijk--ook belangrijk--ook belangrijk!!!
in het uitgaansleven van groningen zijn ze niet zo dol op spotkleding en schoeisel, dus probeer even wat anders aan te trekken dan je aussie en je nike air max.
en voor de mensen die met de auto komen:
de hereweg wordt komend weekend afgesloten.
dit is vooral van belang voor mensen die vanaf de a7 komen, dan kun je afslag groningen- centrum niet nemen.
de mensen die van de a28 afkomen hebben geen last want die kunnen het emmaviaduct wel op.
ik zou in principe om 14.58u aankomen, maar dat zal nu wel een paar minuten later worden want mijn bus moet ook omrijden.
waar op het station verzamelen we trouwens?
daar is de meet niet. toch?quote:op donderdag 27 september 2007 17:43 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan vanuit drachten wel gewoon bij de ikea komen toch?
met jou wel jaquote:
ja, da's afslag hoogezand. de eerste afslag na het julianaplein, dat wordt een probleem.quote:op donderdag 27 september 2007 17:43 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan vanuit drachten wel gewoon bij de ikea komen toch?
o. ok.quote:op donderdag 27 september 2007 18:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
ja, da's afslag hoogezand. de eerste afslag na het julianaplein, dat wordt een probleem.
das de 2e na het julianaplein. meteen onderaan bij het stoplicht links.quote:op donderdag 27 september 2007 18:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
ja, da's afslag hoogezand. de eerste afslag na het julianaplein, dat wordt een probleem.
voetbalschoenen met noppen?quote:op donderdag 27 september 2007 18:39 schreef enter het volgende:
je mag wel sportschoenen aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |