quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Carew: "Ja! Het hangt!"
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef Waaghals het volgende:
Carew: "Dat was een mooie, recht in het kruis"
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Carew: "I care about you"
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:33 schreef Beschouw het volgende:
Carew: "Pin me niet vast op een doelpuntje meer of minder."
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Carew:"Kijk mama, zonder handen!"
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:34 schreef Blawh het volgende:
Aston Villa heeft geen tune als er gescoord wordt, het klinkt iedereen namelijk als muziek in de oren als het klokkenspel van Carew bespeeld wordt.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 08:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Spelers in de rij voor teamgenoot met voortrekkersrol
quote:Op woensdag 26 september 2007 08:36 schreef Madhouse11 het volgende:
Aston Village People maakt spetterende comeback
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:10 schreef Rumille het volgende:
Tikkie, jij bent hem!
He je bent weer terug.quote:
Wist niet meer hoe regen eruit zag, dus een mooie traktatie zo'n ouderwetse regendag in Nederland.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
He je bent weer terug.![]()
Je hebt wel zeikweer mee genomen zeg
Inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
Rumille is er snel bij met een nieuw topic.
Goed werk.
quote:
En ondertussen maar nadenken over de volgende vraag zeker?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wist niet meer hoe regen eruit zag, dus een mooie traktatie zo'n ouderwetse regendag in Nederland.![]()
Is Beschouw ook al weer terug want die heb ik regelmatig gespot.
Dat hadden we eerder al gemerktquote:Op woensdag 26 september 2007 14:55 schreef ZoneKill het volgende:
Zag dat nr. 1 en 2 niet kunnen jureren maar ik kan ook niet jureren![]()
Ja, toen ik het zelf las moest ik ook lachen.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat hadden we eerder al gemerkt![]()
Ik heb nog tot en met zondag vakantiequote:Op woensdag 26 september 2007 14:20 schreef Beschouw het volgende:
Blij dat je terugbent. Ben ik binnenkort mooi van dat puntentellen af. Wat een k*tsysteem![]()
Misschien wil jij dan jureren ?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik heb nog tot en met zondag vakantie![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb nog tot en met zondag vakantie![]()
Whuttehquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:13 schreef Bayswater het volgende:
Nu er toch geen uitslag is, even ook een onderschrift plaatsen met 1 van de vakantiefoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:gebruikersnaam
Spelers in de rij voor teamgenoot met voortrekkersrol
quote:Madhouse11
Aston Village People maakt spetterende comeback
quote:Blawh
Aston Villa heeft geen tune als er gescoord wordt, het klinkt iedereen namelijk als muziek in de oren als het klokkenspel van Carew bespeeld wordt.
De opmaak is hier te vinden.quote:vrolijke-frits
Carew:"Kijk mama, zonder handen!"
Godverdomme!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
sorryquote:Op woensdag 26 september 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Godverdomme!![]()
Zit ik de hele avond te wachten op de uitslag, twijfel ik 'm zelf zal doen, krijg ik die fucking poedel!
Talkin' 'bout an anticlimax
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
* EnGCatjuh geeft Frits een knuffel.
Dank je wel! Is net zoiets als een:quote:
Dank je wel vriend!quote:Op donderdag 27 september 2007 00:33 schreef Beschouw het volgende:
Als ik niet weg was geweest, had ik de jury gedaan en was frits vrolijk geweest.[afbeelding]
Fotootje dan maar?
[afbeelding]
quote:-Madhouse11-
-Ajax-selectie wederom niet geknipt, dit keer door materiaalpech lokale barbier.-
quote:-Luco-
-Winterbanden alvast onder zegekar PSV gezet-
quote:-ruud_fr-
-Cruijff: "Dit karretje is net zo gammel als de administratie van PSV"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Cruyff: elk voordeel heeft zijn nadeel-
quote:Madhouse11
Spelers PSV moeten vandaag voor hun zelf trainen, Ronald Koeman houdt solicitatiegesprekken ivm vacature Administratief Medewerker
Dankzij Manuel kan PSV de komende bekerrondes gaan zonnen aan da Costa.
quote:Waaghals
Costa: "Toen Koeman zei dat ik meedeed heb ik meteen mijn bookie gebeld en al mijn geld op Jong Heerenveen gezet"
De opmaak is hier te vinden.quote:HPayne
Administratieve fout met Patrick Kluivert blijft in de anonimiteit
was er een administratieve fout met Kluivert danquote:Op zaterdag 29 september 2007 03:14 schreef HPayne het volgende:
Kolere al weer een poedel...Bekijk die foto dan ook goed die je plaatst
![]()
quote:-Rumille-
-Allee, da ik hier nog met Hollanders op de foto ga, daarvan sta ik toch Pfaff!-
quote:-Beschouw-
-Belg Pfaff vraagt tevergeefs een vuurtje aan zuinige Nederlanders-
quote:-TheVulture-
-Pfaff: "Kun jij je duim wat lager houden vriend, zo staat mijn sponsor er niet op"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Luco-
-Pfaff is in ieder geval niet de langste!!-
Dat zegt iedereen om 4 uur 's nachts met 20 bier achter de kiezen. Dan wil je nog maar 1 ding en dat is niet de puntentelling...quote:Op zondag 30 september 2007 04:00 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb geen zin meer in de puntentelling.
nog meer bier?quote:Op zondag 30 september 2007 09:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen om 4 uur 's nachts met 20 bier achter de kiezen. Dan wil je nog maar 1 ding
quote:Op zondag 30 september 2007 04:00 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb geen zin meer in de puntentelling.
quote:Luco
Koeman winnaar Russisch Roulette met schietstoelen
Merchandising in Azië gedaald nu er geen Chinees of Koreaan meer speelt bij PSV, dit probeert Koeman weer aan te wakkeren door met spleetogen te kijken.
quote:HPayne
Koeman niet tevreden over autostoelen in dug out; "nu heb ik het gevoel stuurloos te zijn"
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Nieuwe spelersbus PSV. Nu kan iedereen voorin zitten
Goeie analysequote:Op zondag 30 september 2007 20:47 schreef Rumille het volgende:
Matige ronde.
Beetje hetzelfde niveau allemaal.
Was denk ik lastig om de poedel en 2e en 3e plaats te kiezen?
Ach ik kan me niet heugen ooit punten van Beschouw te hebben gehadquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die poedel![]()
En olifanten hebben een lang geheugen
Zal dus nog lang duren vrees ik.quote:Op zondag 30 september 2007 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik kan me niet heugen ooit punten van Beschouw te hebben gehad
Net zo lang als de uitslag in NWSquote:Op zondag 30 september 2007 22:37 schreef Beschouw het volgende:
Foto duurt ook lang
quote:-gebruikersnaam -
-Alves zet de bloemetjes buiten-
quote:-ZoneKill -
--Gert-Jan Verb(l)eek(t) bij het zien van Alves, "ik had je nog niet verwacht!?"
quote:-EnGCatjuh -
-Alves: "Ik heb niet één hart voor de club, ik heb er zelfs drie!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-dvdk -
-Nigga huub huub check m'n barbatruc!-
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 | Blawh 160 Beschouw 158 TheVulture 148 Waaghals 148 Thelonious 128 ruud_fr 127 ZoneKill 115 EnGCatjuh 108 Bayswater 106 Gordon_Shumway 90 Rumille 82 BonJovi 67 vrolijke-frits 61 Zjakkie 56 Garudo 54 thunderdiz 50 Luco 48 -Schorpioen- 42 HPayne 38 Thomas87 36 Maikalo 33 Toma 30 Madhouse11 28 Mwanatabu 22 LongOne 20 existenz 16 BB-King 15 PinhoSouza 13 D1 12 Deoxirybonucleic 10 Fritzz 10 Mindstate 10 erkel 7 Fides 7 SuperHarregarre 7 Knoekie 6 Bjoro 5 mcwops 4 VoreG 4 borisz 3 DeHovenier 3 donroyco 3 SuperRogier 3 Heerlijkheid 2 Manny 2 Mutsaers_78 2 Paultjuhhh 2 Pizzakoppo 2 rece 2 VlaDje 2 AirRaid 1 Angelcakes 1 Borreke 1 buzzer 1 DerOnkel 1 Devano 1 DoorgestokenKaart 1 Grulez 1 hello_moto1992 1 Hrvat 1 kapitein_pannekoek 1 Linkmiegel 1 Lionheaad 1 McDucky 1 MrFloppy 1 Necromancer 1 Paaskonijn 1 Prosac 1 Put4 1 RayMania 1 Robar 1 rulerofdeath 1 sjimz 1 Tomatenboer 1 Waris7 1 Woodside 1 Zero2Nine 1 dvdk 0 RealMadMan 0 Slaw 0 Smeich 0 Terreros85 0 Andre347 -1 BaajGuardian -1 Borizzz -1 nuldertien.net -1 Robjuhhh -1 smulder1991 -1 VerrekteZakHooi -1 |
Inderdaad. En die gozer woont niet eens in Spijkenisse.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
Blawh is met een goede opmars bezig
Hier.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft die enge kat met de foto?
Bayswater was er een tijdje niet dus was het Spijkenisse-gehalte niet zo groot, vrees dat ik nu wel weer zal afzakken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Inderdaad. En die gozer woont niet eens in Spijkenisse.
Mijnes staat gelukkig alweer op Fok!Silver.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mijnes staat gelukkig alweer op Fok!Silver.
quote:Waaghals
Johan Derksen: "Dat is toch geen vrouwenvoetbbal, echte vrouwen hebben tieten"
quote:TheVulture
Speelster rechts: "Nou trainer, ze zijn nat hoor, of bedoelde u dat niet met 'de borst natmaken'?"
quote:Rumille
'Omg, that is like such a cute soccerball! Hunny, where is my creditcard?'
De opmaak is hier te vinden.quote:Bayswater
Pippi's linker lange kous verstrengeld om hoofd tegenstandster
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jullie hebben mazzel, ik ben alweer terug.
Je had ook niet kunnen inzenden en de uitslag kunnen doen. Had je punten gescheeldquote:
Gelukkig doe ik de telling weer, even orde op zaken stellenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had ook niet kunnen inzenden en de uitslag kunnen doen. Had je punten gescheeld
quote:-Grulez-
-"Iedereen die dvdk ook een slappe ouwehoer vindt, steek nu je hand in de lucht"-
quote:-TheVulture-
-Reality-show Boer zoekt Bier groot succes-
quote:-BonJovi-
-Boer zoekt beker-
Nummer 3 was leuk gereageerd op het vorige (foute) onderschrift.quote:-dvdk-
-Voetbalfoto-Onderschrift competitie is voor zielige homo'tjes met teveel tijd om handen, hierboven de fotoshoot-dag van genoemde homo'tjes, Beschouw is die blijo in't blauw, in't midden.-
En jij gebruikersnaam. Niet zeuren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
weer punten
BonJovi heeft me gewoon gebruikt
Die lees ik net pasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
En jij gebruikersnaam. Niet zeuren.
Jaja....quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
En jij gebruikersnaam. Niet zeuren.
zondag krijg jij de terleurstelling te verwerkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jaja....
@Blawh: Die ene vrouw was me niet opgevallen![]()
Toch jammer voor gebruikersnaam, maar teleurstellingen is hij wel gewend.
Als je Boeren zoeken vrouw had gedaan had je punten gehaald.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
iedereen gaat voortboordeurden op mijn "boer zoekt vrouw" en krijg er geen punten voor.
dit in tegenstelling tot de schaamteloze rip-offs.
slechte jury, en ik wil een hertelling.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als je Boeren zoeken vrouw had gedaan had je punten gehaald.
Niet zeuren, anders krijg je nooit meer punten (en ja dit is chantage).
Nummers 2 en 1 zijn ook met boer als enkelvoud, waarom zou gebruikersnaam dan meervoud moeten gebruiken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als je Boeren zoeken vrouw had gedaan had je punten gehaald.
Omdat ik dat leuker vindquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nummers 2 en 1 zijn ook met boer als enkelvoud, waarom zou gebruikersnaam dan meervoud moeten gebruiken?
jij staat bij mijn volgende jury raport sowieso op het podium.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nummers 2 en 1 zijn ook met boer als enkelvoud, waarom zou gebruikersnaam dan meervoud moeten gebruiken?
Slijmen gaat niet helpen he.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij staat bij mijn volgende jury raport sowieso op het podium.
En de poedel weet ik ook al
ben je net een kwartiertje te laat voorquote:
Je kan ze wel leuker vinden, maar ik snap niet waarom die van gebruikersnaam leuker zou zijn als hij boeren i.p.v. boer gebruikt zou hebben.quote:
Ik snap mezelf ook nooit dus je bent niet de enige.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kan ze wel leuker vinden, maar ik snap niet waarom die van gebruikersnaam leuker zou zijn als hij boeren i.p.v. boer gebruikt zou hebben.
Edit: Terechte poedel en kan ook wel leven met het podium verder, al had ik gebruikersnaam erop verwacht.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:05 schreef BonJovi het volgende:
TheVulture: het was geen rip off van jou hoor, het stond op een spandoek in de Arena.
quote:Rumille
'Hoe bedoel je, je weet weinig van voetbal af? Je heet toch Balkenende?'
quote:TheVulture/b]
Balkenende: "Ze zeggen dat ik op Harry Potter lijk, maar jouw rare fratsen met die opstelling zijn pas echt tovenarij"
quote:[b]Gebruikersnaam
Links georienteerde op de rechter flank zorgt voor beide voor veel problemen. JP stelt iets wilders voor
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
Balkenende: Wat? Of ik bondscoach wil worden?
VBasten: Ja, gewoon maar wat aankloten, de beteren achterstellen. Doe je nu ook!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:02 schreef Rumille het volgende:
Terechte winnaar en nummer 2.
Nummer 3 ga ik niet over klagen.
dat die over de paard getilde Rijkaard erop zit ja, kan natuurlijk nietquote:
quote:-Blawh-
-Falen ten Cate bij Ajax verklaard, hij is nog altijd onderste boven van zijn tijd bij Barcelona.-
quote:-ruud_fr
-
-
Rijkaard, hopend op een volgende confrontatie met Chelsea: "Hier heb je hem, Roman".-
quote:-Bayswater-
-"Vuilnisman, kan deze zak ook mee?"-
quote:-vrolijke-frits-
-Rijkaard en Ten Cate allebei vrolijk, that's an image we're not gonna see very soon-
quote:vrolijke-frits
Figo's flauwe lachje komt door zijn clubliefde; hij doet nu al mee met de Ramadan
quote:BonJovi
Man rechts vroeg om een handtekening van Figo, helaas voor Figo pakte het anders uit dan hij dacht.
quote:TheVulture
Sjeik: "Hier heb je je shirt alvast Figo, de besnijdenis is in de kamer hier naast"
quote:EnGCatjuh
Ook transfer Figo bleek een schwalbe.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:44 schreef ruud_fr het volgende:
zal ik em maar doen dan?
nee ik wacht wel op bayswaterquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:44 schreef ruud_fr het volgende:
zal ik em maar doen dan?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee ik wacht wel op bayswater
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee ik wacht wel op bayswater
die wist die toch ookquote:
quote:
goed ideequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:02 schreef ruud_fr het volgende:
zie
[..]
zie edit
ok, tijd om naar de kroeg te gaan![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:53 schreef Bayswater het volgende:
Sorry, was onverwacht wat later vandaag. Bedankt Ruud voor de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |