Die lees ik net pasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
En jij gebruikersnaam. Niet zeuren.
Jaja....quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
En jij gebruikersnaam. Niet zeuren.
zondag krijg jij de terleurstelling te verwerkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jaja....
@Blawh: Die ene vrouw was me niet opgevallen![]()
Toch jammer voor gebruikersnaam, maar teleurstellingen is hij wel gewend.
Als je Boeren zoeken vrouw had gedaan had je punten gehaald.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
iedereen gaat voortboordeurden op mijn "boer zoekt vrouw" en krijg er geen punten voor.
dit in tegenstelling tot de schaamteloze rip-offs.
slechte jury, en ik wil een hertelling.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als je Boeren zoeken vrouw had gedaan had je punten gehaald.
Niet zeuren, anders krijg je nooit meer punten (en ja dit is chantage).
Nummers 2 en 1 zijn ook met boer als enkelvoud, waarom zou gebruikersnaam dan meervoud moeten gebruiken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als je Boeren zoeken vrouw had gedaan had je punten gehaald.
Omdat ik dat leuker vindquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nummers 2 en 1 zijn ook met boer als enkelvoud, waarom zou gebruikersnaam dan meervoud moeten gebruiken?
jij staat bij mijn volgende jury raport sowieso op het podium.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nummers 2 en 1 zijn ook met boer als enkelvoud, waarom zou gebruikersnaam dan meervoud moeten gebruiken?
Slijmen gaat niet helpen he.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij staat bij mijn volgende jury raport sowieso op het podium.
En de poedel weet ik ook al
ben je net een kwartiertje te laat voorquote:
Je kan ze wel leuker vinden, maar ik snap niet waarom die van gebruikersnaam leuker zou zijn als hij boeren i.p.v. boer gebruikt zou hebben.quote:
Ik snap mezelf ook nooit dus je bent niet de enige.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kan ze wel leuker vinden, maar ik snap niet waarom die van gebruikersnaam leuker zou zijn als hij boeren i.p.v. boer gebruikt zou hebben.
Edit: Terechte poedel en kan ook wel leven met het podium verder, al had ik gebruikersnaam erop verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |