Volgens jou zou het spellingnazi moeten zijn? Dat klinkt mij erg vreemd in de oren, maar het woord staat vast niet in de Van Dale.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Niet een erg goede zo te zien.
Arme vrauw...quote:Op woensdag 26 september 2007 09:39 schreef Dwan het volgende:
ik weet nu waar ze woont maar helaas moet ik zo naar een sollicitatie gesprek maar vanavond lust ik dat wijf rouw. deze houding is een beetje te puberaal. als ze nu eerst langs komt en praat, nee gelijk dreigen en met briefjes? zucht....................
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef deepart het volgende:
Ik geef dan altijd een dauw.
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
De tekening is trouwens erg slecht en suggestief getekend, waarom veel mensen dus de mist ingaan. Dit is gewoon een enkele kruising waarbij B tegemoetkomend verkeer is. Dat er een middenberm is maakt niet uit. Auto A is aan het linksafslaan en rijdt dus niet op de voorrangsweg. Daar komt hij pas terecht zodra hij klaar is met zijn actie. Ik denk gewoon dat de TS eigenlijk overtuigt is van zijn onschuld en hier bevestiging wilt zoeken. PS...schedeformulier is een informatiebron en nooit een getuigenverklaring. Daarom kan auto B schuld claimen wat hij wilt, de verzekering zoekt het gewoon uit.
Lekker patserig: een mopshond met 'n eigen Mercedes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Patries86 het volgende:
Ja kunnen echt niet wachten tot onze mops thuis kan komen.
Vanavond bij iemand een benz halen...
Klopt, maar doorgaans highlight men hier alleen de *originele* spelfouten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:41 schreef Plaas het volgende:
[..]
Wat hij wilt - dat stond er ook nog in![]()
't Is ook geen spelfout, maar een taalfoutquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:11 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Klopt, maar doorgaans highlight men hier alleen de *originele* spelfouten.
Vooral die hamburger in z'n rug vind ik goed gevonden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
25euro wegens tegen de verkeer in te rijden (verbodsboord)
Ik kon niet meer achteruit wegens een auto (agent in burger) die niet achterruit wilde rijden.
Ik moest dus door rijden ,
3dagen later 25euro boete.
Te hardrijden met 3klm per uur te hard.
Ik word geflits voor me muil met een hamburger ij me back .
35euro was dus een dure hamburger
Fascinerend taalgebruik. Iets met klokken en klepels en een hoop zegswijzen en dan maar spuien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Blijkbaar lijkt de houding van mensen, zoals WIlders, er toe leidt dat de kennis economie in zijn kinderschoenen om zeep wordt geholpen. ()
Verder ben ik een voorstander van dat bedrijven in het laatste jaar zelf actief mensen afromen.()
"In zijn kinderschoenen om zeep helpen", prachtig gezegde.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Fascinerend taalgebruik. Iets met klokken en klepels en een hoop zegswijzen en dan maar spuien.
Weet ik, maar dat is niet meer origineel te noemen, helaas...quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:41 schreef Plaas het volgende:
Wat hij wilt - dat stond er ook nog in![]()
Wederom, Engelse ziekte. In dit geval wel een toepasselijke.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:58 schreef Backflippie het volgende:
Ik kan me mateloos ergeren aan mensen die niet met een auto over weg kunnen
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:55 schreef baskabel4 het volgende:
gotverdomme wat een kut-topic....
[pol sc 1323] Orator of mankind.quote:Sjonge jonge, wat loopt die Max van Weezel te ijlen zeg. Alsof je met het dragen van een El Hema T-Shirt het paradijs uitbreekt.
Een kruising tussen een matras en een maîtresse. Wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
De Engelse pers zou in zo een geval alle matraisses of andere uitspattingen van kabinetsleden in de krant zetten.
Je zou toch zeggen dat het een Zweed geweest moet zijn??quote:Welke latere record international wasa er bij op het EK-88 maar speelde geen minuut
Helaas, geen koffie met cake...quote:
zegt een taalwonder:quote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Eh, leg eens uit
Iedereen weet immers dat het "is" moet zijn.quote:
De geest haalt rare streken uit, ook met de sterken..quote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ha, positieve ervaring, maar het zaad van de twijfel is gezaaid.
Ik wens u veel plezier met dit voortwoekerende plantje, eens gezaaid is dit soort onkruid hardnekkig en lastig te verwijderen. Veel plezier met de positieve herinnering.
(Polygamie is een hobby voor de streken van geest, klinkt alsof je de risico's van het trio hebt onderschat. )
Rijger en d/t-fout in één zelfstandig naamwoord!quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:57 schreef Fixers het volgende:
Binnenkort eens naar dat theewinkeltje hier in de stad waar ik veel over hoor. Op zoek naar een goeie losse Earl Grey. Of een andere specialitijd. Kent iemand overigens die pyramide zakjes van Bagels & Beans. Die zitten in van kleine doosjes. Nu ben ik benieuwd of je die ook ergens kan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |