3 winterslapen en je hebt nog wallen onder je ogen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
Ik ga ook maar eens een schoonheidsslaapje doen.!
het gaat om die reet denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
[..]
3 winterslapen en je hebt nog wallen onder je ogen.
Hrm, typisch. Ik heb deze week ook al last van gammelheid. Ben niet ziek ofzo, maar ik voel wel dat 't eerder donker wordt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
Ik ga ook maar eens een schoonheidsslaapje doen.!
Ik was gewoon de hele week gammel van vorig weekend. Maar onderhand weer fris en fruitig genoeg om me vanavond weer aan het zuipen te zettenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Hrm, typisch. Ik heb deze week ook al last van gammelheid. Ben niet ziek ofzo, maar ik voel wel dat 't eerder donker wordt.
Ken hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:46 schreef Klopkoek het volgende:
Hé, ik zie nu alweer die Halbe Zijlstra op TV (ned 2). Tot een maand geleden wist niemand wie hij was maar nu is het al een echte mediahoer![]()
Is dat een nieuwe man waar de VVD mee wil scoren?![]()
Ja, je ziet hem de laatste tijd echt héél vaak. Hij praat vooral over alles wat de samenleving aangaat valt me op (logisch voor een afgestudeerd socioloog).quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ken hem nog steeds niet. Kamerlid van VVD ofzo?
Die mag er wel wezen.....quote:
Nu had ik van de week zo'n gevatte woordspeling bedacht voor het geval dat je dit weer zou zeggen, en nu ben ik hem pardoes kwijt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
HUUUUUUUUILIE!
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:46 schreef Klopkoek het volgende:
Hé, ik zie nu alweer die Halbe Zijlstra op TV (ned 2). Tot een maand geleden wist niemand wie hij was maar nu is het al een echte mediahoer![]()
quote:Is dat een nieuwe man waar de VVD mee wil scoren?![]()
God straft onmiddelijk jongeman.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nu had ik van de week zo'n gevatte woordspeling bedacht voor het geval dat je dit weer zou zeggen, en nu ben ik hem pardoes kwijt.
In principe hoef je helemaal niks te weten, als je maar weet waar je het kan vindenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nu had ik van de week zo'n gevatte woordspeling bedacht voor het geval dat je dit weer zou zeggen, en nu ben ik hem pardoes kwijt.
Wiki?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In principe hoef je helemaal niks te weten, als je maar weet waar je het kan vinden
Crysten, dat was 'm!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
God straft onmiddelijk jongeman.
Door jou te verbieden te eten, drinken, neuken etc?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
God straft onmiddelijk jongeman.
o.a.quote:
Ja maar nieuwelingen die direct opstaan in de PolSC geloof ik nooit zo in. Dus welke user was je hiervoor?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:16 schreef Gladio het volgende:
[..]
Dit klinkt nogal noordelijk. Maar ik ben Gladio.![]()
PJ.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar nieuwelingen die direct opstaan in de PolSC geloof ik nooit zo in. Dus welke user was je hiervoor?
Kan dus ook een servetje met aantekeningen zijn....quote:
Heel nieuw ben ik niet hoor. Voor mijn aanmelding, begin september, ben ik regelmatig als gast geweest. Ik ben nu intensiever gaan posten en vond dus ook dit cafe topic.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar nieuwelingen die direct opstaan in de PolSC geloof ik nooit zo in. Dus welke user was je hiervoor?
Ik had nog een topic jaar of 4 geleden Googlewijsheid, dat kan nu ingewisseld worden door Wikiwijsheid.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kan dus ook een servetje met aantekeningen zijn....
Toen hij uit de kast kwam? Heb ik ook meegemaakt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee die liep alweer in het wild rond
Ik heb die wijsheid niet van mijzelf hoor, maar van een goeroe die zichzelf bewezen heeftquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had nog een topic jaar of 4 geleden Googlewijsheid, dat kan nu ingewisseld worden door Wikiwijsheid.
Ik moest laatst lachen wb RM-rf, had in een topic in C&H gepost. Ik even checken bij wiki, guy schreef gewoon delen van wiki over in eigen woorden.
RM-rf de allesweter..
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De wijste jongeman, volgt de oude wijzen en baseert daar op zijn eigen pad.
ok maar gezien de gemiddelde ontwikkelingen in POL geloof ik je bijna.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:23 schreef Gladio het volgende:
[..]
Heel nieuw ben ik niet hoor. Voor mijn aanmelding, begin september, ben ik regelmatig als gast geweest. Ik ben nu intensiever gaan posten en vond dus ook dit cafe topic.
Naar gemiddelden moet je niet kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
ok maar gezien de gemiddelde ontwikkelingen in POL geloof ik je bijna.
Nee maar naar de praktijkervaringen wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:28 schreef Gladio het volgende:
[..]
Naar gemiddelden moet je niet kijken.![]()
Word er dan vaak misbruik gemaakt dan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar naar de praktijkervaringen wel.
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:30 schreef Gladio het volgende:
[..]
Word er dan vaak misbruik gemaakt dan?
Dag clone, ga even wat nuttigs doen op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:30 schreef Gladio het volgende:
[..]
Word er dan vaak misbruik gemaakt dan?
Dude wat is een servetje?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb die wijsheid niet van mijzelf hoor, maar van een goeroe die zichzelf bewezen heeft
En deze regel gaat ook op als het internet niet zou bestaan, zoals het analoge servetje al bewees![]()
[..]
Eigenlijk wel jammer. Waarom plaats men niet bij iemands profiel ook het IP adres? Dan kan men eea uitsluiten. Want kennelijk is er een groot wantrouwen tussen users onderlingquote:
Een stukje papier inderdaad.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dude wat is een servetje?
Een papiertje dat je gebruikt om je mond af te vegen, na het eten?
Ooit gehoord van scriptkiddies, hackers && skilled_attackers?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:36 schreef Gladio het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer. Waarom plaats men niet bij iemands profiel ook het IP adres? Dan kan men eea uitsluiten. Want kennelijk is er een groot wantrouwen tussen users onderling![]()
Ach, het is altijd te omzeilen. Een proxy-server is daar een voorbeeld van.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ooit gehoord van scriptkiddies, hackers && skilled_attackers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |