dan zal die nieuwe core2 duo wel een stuk goedkoper worden he?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:55 schreef pberends het volgende:
Mathijs Bouman had een mooie analyse:
[..]
Bron: Z24
Art for art's sake is an empty phrase. Art for the sake of truth, art for the sake of the good and the beautiful, that is the faith I am searching for.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:03 schreef Elseetje het volgende:
Ik ben doen alsof ik kan pianospelen.Morituri te salutant.
Ach, hij draait wel weer bij. Maar het kabinet opblazen is ook goed.quote:Ontslagrecht: Bos dreigt kabinet op te blazen
De PvdA-kabinetsleden dreigen uit het kabinet te stappen als minister van Sociale Zaken Piet Hein Donner (CDA) zijn plannen voor het ontslagrecht doorzet. PvdA-minister van Financiën Wouter Bos heeft dat gezegd tijdens de ministerraad afgelopen vrijdag.
Gisteren werd al bekend dat het kabinet onder hoogspanning staat vanwege de ruzie tussen het CDA en de PvdA over het ontslagrecht. De druk op de coalitie neemt door het dreigement van Bos alleen maar toe.
Bedrogen
De PvdA vindt dat zij de laatste tijd genoeg heeft toegegeven aan het CDA. Afgelopen dinsdag zag de PvdA-fractie in de Tweede Kamer af van een referendum over het nieuwe Europese verdrag, net als de PvdA-ministers dat vorige week deden.
Ruil
Ondanks dat PvdA-fractieleider Jacques Tichelaar gisteren een ruil ontkende, gaf Kamerlid Diederik Samsom in een e-mail aan dat er wel degelijk een verband is tussen het referendum en het ontslagrecht.
bron: Elsevier
Een volkskabinet van PVV en SP.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een einde aan dit vreselijke kabinet lijkt me niet gek, maar wat zou ervoor in de plaats kunnen komen?!
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een volkskabinet van PVV en SP.
- 72% belasting voor allochtonenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een volkskabinet van PVV en SP.
Het spreken met een zachte g verplicht voor je een overheidsfunctie mag bekleden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:50 schreef Autodidact het volgende:
[..]
- 72% belasting voor allochtonen
- Koranverbod op de vrije markt
Een kabinet zonder CDA. Zou weer tijd worden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:56 schreef Gabry het volgende:
CDA, VVD, PVV. Meer combinaties zijn niet mogelijk als de PvdA het kabinet laat vallen.
Zie het niet gebeuren het CDA heeft geen zin in LPF 2.0 en de VVD zal ook flink verliezen door het weglopen van stemmers met Verdonk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:56 schreef Gabry het volgende:
CDA, VVD, PVV. Meer combinaties zijn niet mogelijk als de PvdA het kabinet laat vallen.
Het is goed om dit soort dingen te weten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:01 schreef Monidique het volgende:
Kijk, een trojan: 2 + 9 + 0 + 9 + 1 + 9 + 5 + 9
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Te gemaakt.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
Ik ga ook maar eens een schoonheidsslaapje doen.!
Winterslaap?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
Ik ga ook maar eens een schoonheidsslaapje doen.!
A multitude of rulers is not a good thing. Let there be one ruler, one king.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ach, hij draait wel weer bij. Maar het kabinet opblazen is ook goed.
Bollywood?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |