Hoog Catharijne is het op één na (Rotterdam Zuidplein) grootste overdekte winkelcentrum van Nederland (40 duizend vierkante meter).quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:25 schreef pasjesjen het volgende:
Overdekt zuidplein rotterdam daarna hoog catarijne utrecht leer googlen
dat is een warenhuis geen winkelcentrumquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:32 schreef F04 het volgende:
Ik dacht altijd dat de de bijenkorf de grootste was.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:33 schreef Pakspul het volgende:
Winkelcentrum Bornebroek zuid-west
Nee man! De Edah in Onstwedde!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:33 schreef Pakspul het volgende:
Winkelcentrum Bornebroek zuid-west
Is HC niet groter?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hoog Catharijne is het op één na (Rotterdam Zuidplein) grootste overdekte winkelcentrum van Nederland (40 duizend vierkante meter).
Ik heb alleen geen idee of het echt een winkelcentrum genoemd kan worden en ik heb ook geen idee hoegroot degene zijn die jullie opnoemenquote:Het Designer Outlet Roermond is een zeer fraai aangelegd winkeldorp. Op een oppervlakte van 28.000 m² bieden internationale fabrikanten hun hoogwaardige merkartikelen aan in meer dan 100 merkwinkels.
Ik ken meerdere winkels die een oppervlak hebben dat groter is dan heel dat 'winkeldorp'quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef infinium het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee of het echt een winkelcentrum genoemd kan worden en ik heb ook geen idee hoegroot degene zijn die jullie opnoemen
Designer Outlet in Roermond stelt geen reet voor, dan is de Heuvel Galerie in Eindhoven nog veel groter.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:43 schreef infinium het volgende:
Is het designer outlet in roermond niet ook een tamelijk grote?
HC is 55.000 m2 (of dat incl. de kantoren is weet ik niet uit mijn hoofd. Maar geloof het nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef infinium het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee of het echt een winkelcentrum genoemd kan worden en ik heb ook geen idee hoegroot degene zijn die jullie opnoemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |