Hoog Catharijne is het op één na (Rotterdam Zuidplein) grootste overdekte winkelcentrum van Nederland (40 duizend vierkante meter).quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:25 schreef pasjesjen het volgende:
Overdekt zuidplein rotterdam daarna hoog catarijne utrecht leer googlen
dat is een warenhuis geen winkelcentrumquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:32 schreef F04 het volgende:
Ik dacht altijd dat de de bijenkorf de grootste was.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:33 schreef Pakspul het volgende:
Winkelcentrum Bornebroek zuid-west
Nee man! De Edah in Onstwedde!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:33 schreef Pakspul het volgende:
Winkelcentrum Bornebroek zuid-west
Is HC niet groter?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hoog Catharijne is het op één na (Rotterdam Zuidplein) grootste overdekte winkelcentrum van Nederland (40 duizend vierkante meter).
Ik heb alleen geen idee of het echt een winkelcentrum genoemd kan worden en ik heb ook geen idee hoegroot degene zijn die jullie opnoemenquote:Het Designer Outlet Roermond is een zeer fraai aangelegd winkeldorp. Op een oppervlakte van 28.000 m² bieden internationale fabrikanten hun hoogwaardige merkartikelen aan in meer dan 100 merkwinkels.
Ik ken meerdere winkels die een oppervlak hebben dat groter is dan heel dat 'winkeldorp'quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef infinium het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee of het echt een winkelcentrum genoemd kan worden en ik heb ook geen idee hoegroot degene zijn die jullie opnoemen
Designer Outlet in Roermond stelt geen reet voor, dan is de Heuvel Galerie in Eindhoven nog veel groter.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:43 schreef infinium het volgende:
Is het designer outlet in roermond niet ook een tamelijk grote?
HC is 55.000 m2 (of dat incl. de kantoren is weet ik niet uit mijn hoofd. Maar geloof het nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef infinium het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee of het echt een winkelcentrum genoemd kan worden en ik heb ook geen idee hoegroot degene zijn die jullie opnoemen
Ow okay. En een Makro ergens dan? Die zijn doorgaans ook tamelijk grootquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Designer Outlet in Roermond stelt geen reet voor, dan is de Heuvel Galerie in Eindhoven nog veel groter.
Dat heet "groothandel".quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:49 schreef infinium het volgende:
[..]
Ow okay. En een Makro ergens dan? Die zijn doorgaans ook tamelijk groot
Volgens google: HC 41000m² en zuidplein 55.000m²quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:48 schreef kwib het volgende:
[..]
HC is 55.000 m2 (of dat incl. de kantoren is weet ik niet uit mijn hoofd. Maar geloof het niet)
Rotterdam zuidplein weet ik niet. Google?
En wat jij noemt is een outlet centrum
In Hoog Catharijne wonen ook heel veel mensenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:47 schreef sunmoonstar het volgende:
En hoe zit het met Villa Arena in Amsterdam? Een woon-winkelcentrum
Alsjeblieft niet, die dingen zijn de doodsteek voor de oude binnensteden. Kijk maar eens in downtown Oberhausen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:55 schreef Lubbert het volgende:
Nederland is rijp voor megagrote winkelcentra zoals Centro in Oberhausen of Wijnigem in Belgie
Wijnigem is klein. Die warenhuizen in Thailand zijn altjd hardstikke groot.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:55 schreef Lubbert het volgende:
Nederland is rijp voor megagrote winkelcentra zoals Centro in Oberhausen of Wijnigem in Belgie
Principieel vind ik dat Istanbul niet onder Europa valt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:58 schreef IHVK het volgende:
Grootste van Europa zit in Istanbul, die is ook wel mooi.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Cevahir_Mall
[afbeelding]
620,000 square metres![]()
Het winkelcentrum bij Calais is ook lekker grootquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:46 schreef sunmoonstar het volgende:
De Inter-marché 's enzo in Frankrijk zijn ook vaak wel groot!
Ik vind dat niet echt een centrum waarbij je echt lekker winkelt eigenlijk. Niet echt het 'American Mall' idee. Dat vind ik van Wijnegem dus weer wel.quote:
HC wordt door de meeste mensen gebruikt als corridor tussen het centrum en het station. Daardoor is het altijd erg druk en winkelt het ook niet fijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt een centrum waarbij je echt lekker winkelt eigenlijk. Niet echt het 'American Mall' idee. Dat vind ik van Wijnegem dus weer wel.![]()
Daar adverteren ze inderdaad mee. Alsnog is t daar kut.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:28 schreef JoleX het volgende:
Het grootste overdekte winkelcentrum van Nederland vindt u in Den Haag. (Megastores)
Vindt jij, maar dat is het welquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Principieel vind ik dat Istanbul niet onder Europa valt.
zoow gezellie he hoog catherijnequote:Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hoog Catharijne is het op één na (Rotterdam Zuidplein) grootste overdekte winkelcentrum van Nederland (40 duizend vierkante meter).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |