Oh, ik kan hem wel waarderen, vooral de peer-druifvariant.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef JDude het volgende:
Oh. En kan iemand me vertellen of die witte thee van Pickwick wat is? Ik heb het cadeau gedaan aan m'n ma, maar ben vergeten om zelf ook een pakje achter te houden.
oh daar ben ik altijd best benieuwd naar maar ik kan me zo voorstellen dat ik dat totaal niet lekker ga vinden, daarom koop ik t nooit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh, ik kan hem wel waarderen, vooral de peer-druifvariant.
Ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef MaLo het volgende:
Thee.
Ik drink graag thee en dan het liefst "normale". Dus Earl Grey of de standaard zakjes van Pickwick.
Wat eten jullie het liefst bij je thee? IkChocola
Ja,wat is dat toch? Is het hip ofzo? Ik zie het ineens overal op terrasjes opduiken.... Van die hippe troelala's die hun dure zonnebril omhoogschuiven en vragen: 'Heb je ook muntthee?' Kijkt zo'n kerel in de bak met theezakjes 'euh ja, die hebben we', 'geen vérse? Doe dan maar een cappucino'. Of je ziet van die kopjes heet water met slechts een takje munt. Ja, je moet er natuurlijk eigenlijk ook een beetje gunpowder ofzo bijdoen hè, anders heb je van die bleke, flauwe thee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:24 schreef -Mellow- het volgende:
sinds kort ben ik verslingerd aan muntthee
Zelfde met mojito's. Durf het bijna niet meer te bestellen, maar drink het al jaren voordat bacardi met een swingend reclamefilmpje kwam en het ineens "hip" werd. Of groene thee wat ineens zo hip werd omdat het "gezond" was...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja,wat is dat toch? Is het hip ofzo? Ik zie het ineens overal op terrasjes opduiken.... Van die hippe troelala's die hun dure zonnebril omhoogschuiven en vragen: 'Heb je ook muntthee?' Kijkt zo'n kerel in de bak met theezakjes 'euh ja, die hebben we', 'geen vérse? Doe dan maar een cappucino'. Of je ziet van die kopjes heet water met slechts een takje munt. Ja, je moet er natuurlijk eigenlijk ook een beetje gunpowder ofzo bijdoen hè, anders heb je van die bleke, flauwe thee.
* ColdFeet dronk al jaren muntthee![]()
Maar ik vind het vooral een succes na het eten, voor zo op een terras is het me te zoet.
We zijn allemaal lekker aan het relaxcen met een lekker kopje groene thee... (of earl grey, sterremunt etc)quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:16 schreef Fruppel het volgende:
Het gaat niet echt snel in dit topic he!
Hijs wel lekker. Die roze dan. Peer druif is dat volgens mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef JDude het volgende:
Oh. En kan iemand me vertellen of die witte thee van Pickwick wat is? Ik heb het cadeau gedaan aan m'n ma, maar ben vergeten om zelf ook een pakje achter te houden.
Volgens mij moet je Chai vrij sterk zetten en dan aanlengen met warme, opgeschuimde melkquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef Lips het volgende:
Ik heb laatst bij de Simon Levelt Indian Chai gehaald maar die viel toch tegen. Hij ruikt heel spannend maar als thee vind ik 'm maar saai. Als je 't sterker zet wordt ie bitter dus dat is ook geen optie.
Had ook Rooibos Honey Chocolat gehaald, die is wel erg lekker!
Cappuchino gezet met thee??quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij moet je Chai vrij sterk zetten en dan aanlengen met warme, opgeschuimde melk
wehehe. dezelfde soort troelala's die overal hun flesje spa blauw mee naar toe nemen zeker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja,wat is dat toch? Is het hip ofzo? Ik zie het ineens overal op terrasjes opduiken.... Van die hippe troelala's die hun dure zonnebril omhoogschuiven en vragen: 'Heb je ook muntthee?' Kijkt zo'n kerel in de bak met theezakjes 'euh ja, die hebben we', 'geen vérse? Doe dan maar een cappucino'. Of je ziet van die kopjes heet water met slechts een takje munt. Ja, je moet er natuurlijk eigenlijk ook een beetje gunpowder ofzo bijdoen hè, anders heb je van die bleke, flauwe thee.
* ColdFeet dronk al jaren muntthee![]()
Maar ik vind het vooral een succes na het eten, voor zo op een terras is het me te zoet.
Nee, gietijzer geeft alleen maar nadelen, het is zwaar, neemt de hitte weg, en ergste van al, geeft smaakjes af.quote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef Gimmick het volgende:
Hoi hoi,
Ik ben op zoek naar een theepot. Is een gietijzeren pot aan te raden? Ik vind hem erg mooi, maar is het ook praktisch? Ik kan me voorstellen dat het water direct afkoelt als je het er in giet. Dit kun je waarschijnlijk wel afvangen door hem eerst een keer voor te spoelen met heet water. Maar hoe snel koelt het daarna af? Heeft iemand ervaringen hiermee?
Ik vind mijn gietijzeren theepot juist geweldig: Hij is stevig, blijft heel lang warm, en geeft absoluut geen smaak af. Hij heeft maar één nadeel je kan moeilijk zien hoe sterk je thee inmiddels is. Maar dat is met staal of een donkere aardewerken pot gelijk eender.quote:Op zondag 30 september 2007 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, gietijzer geeft alleen maar nadelen, het is zwaar, neemt de hitte weg, en ergste van al, geeft smaakjes af.
Neem er een van porcelijn, aardewerk, glas of vertint dubbelwandig edelstaal.
Waar haal ik die? Hier in de supermark hebben ze hem niet...quote:
Nou die heb ik in Kleve gekocht (duitsland) bij een thee winkeltje. Is losse thee heb toen ook iets van O'connors cream gekocht en dat smaakt naar een soort chocolade met roomquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar haal ik die? Hier in de supermark hebben ze hem niet...
ook bij dat winkeltje in Heidelberg???quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:48 schreef tonks het volgende:
Nou die heb ik in Kleve gekocht (duitsland) bij een thee winkeltje. Is losse thee heb toen ook iets van O'connors cream gekocht en dat smaakt naar een soort chocolade met room.
Weet niet hoe het heet het is in Kleve bij de Saturn in de buurtquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:20 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
ook bij dat winkeltje in Heidelberg???
Ze hadden daar ook een oplossing voor mijn losse thee probleem
heeft iemand trouwens al een theeclip gezien met korte dunne ketting??? Ik bedoel in nederland zelf???
Volgens mij bedoel je Revolution Thee, die vind ik ook erg lekker. Op http://www.revolutiontea.nl staan de verkooppunten, waaronder Kaldi weet ik zo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:57 schreef Fixers het volgende:
Kent iemand overigens die pyramide zakjes van Bagels & Beans. Die zitten in van kleine doosjes. Nu ben ik benieuwd of je die ook ergens kan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |