Waarna jij die MBO'ers maar gewoon door liet lopen?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef CG het volgende:
Net nog meegemaakt dat een hele groep MBO'ers in wou stappen terwijl ik en nog een hele rij mensen uit de trein moest stappen. Man voor mij zei nog 'kunnen jullie niet even wachten?'. zegt zo'n wijf ook nog 'Nee' op zo'n arrogant toontje.
Precies. Het is ZO simpelquote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef Tony_Montana het volgende:
Ik erger me op zn tijd aan 2 soorten mensen:
De instappers: Als ik uitstap loop ik door alles heen wat voor de deur staat, hup optiefen allemaal!
De uitstappers: SCHIET EENS OP!! Hoezo moet dat allemaal zo traag, neem je tijd eens niet ervoor! En nee niet blijven staan voor de deuropening om te kijken waarheen je gaat lopen, optiefen!
Hehe ach ja, rust kan je redden![]()
ik moest m'n bus halenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarna jij die MBO'ers maar gewoon door liet lopen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:28 schreef Barachem het volgende:
Hier in Nederland is het probleem een gebrek aan fatsoen en de onwil om even te wachten voordat je met zijn allen de trein in wurmt.
Oei. ik denk dat ik dan een paar tandafdrukken in mijn knokkels had staan..quote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef CG het volgende:
Net nog meegemaakt dat een hele groep MBO'ers in wou stappen terwijl ik en nog een hele rij mensen uit de trein moest stappen. Man voor mij zei nog 'kunnen jullie niet even wachten?'. zegt zo'n wijf ook nog 'Nee' op zo'n arrogant toontje.
stoer! mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oei. ik denk dat ik dan een paar tandafdrukken in mijn knokkels had staan..
Mensen die geen auto hebbenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef Maikuuul het volgende:
Zo sad is dat idd, sta je zo bij het station. ah de trein komt traan
sommige mensen lopen met de trein mee, andere verzamelen zich als het ware in een halve kring.
Wtf heeft dat voor nut dr moeten ook mensen uit de trein hoor![]()
Conclusie: mensen die als eerste in de trein willen zijn sad.
Mensen die een auto hebben en 2 uur over een stuk doen waar je met de trein een half uur over doet omdat er constant files staanquote:
Mensen die een half uur in de trein zitten maar 1,5 uur moeten wachten door vertragingenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die een auto hebben en 2 uur over een stuk doen waar je met de trein een half uur over doet omdat er constant files staan
Krijg je die verlore 1,5 uur van je leven ook terug?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef Zug-Chef het volgende:
1,5 uur vertraging betekend gewoon GTBV invullen en meer dan 12 euro terug krijgen
Nee maar die zijn bij hem toch niks waardquote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Krijg je die verlore 1,5 uur van je leven ook terug?
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar die zijn bij hem toch niks waard
We hebben pas 1x vertaging gehad, 20 minuten.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die een half uur in de trein zitten maar 1,5 uur moeten wachten door vertragingen
Schizo?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We hebben pas 1x vertaging gehad, 20 minuten.
Toen moest ik huilen !!!
Wie had er ook al weer 23 GTBV'tjes opgestuurd en ingevuld in een zelfgemaakte databasequote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar die zijn bij hem toch niks waard
Het tegenovergestelde zie je in de trein in Duitsland. Daar gaat men al in een rij in het gangpad staan om bij het volgende station uit te stappen, nadat de trein pas vertrokken is van het vorige station. Staan ze daar een kwartier te wachten...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:55 schreef SjonLok het volgende:
Ik was laatst in new York, waar ik een stukje met de metro ging. Daar staan de mensen in de metro pas op als dat ding stil staat. Vervolgens sta ik voor de open deur te wachten op de mensen die naar buiten waggelen. Echt, van klaarstaan om uit te stappen hebben ze nog nooit gehoord daar.
Aanstellerquote:Op donderdag 27 september 2007 21:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We hebben pas 1x vertaging gehad, 20 minuten.
Toen moest ik huilen !!!
Ikquote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Wie had er ook al weer 23 GTBV'tjes opgestuurd en ingevuld in een zelfgemaakte database
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |