duh anders moet je staan jeweets!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:56 schreef Wadloper het volgende:
Waar ik me tegenwoordig ook erg hard aan erger is dat trieste gedrag van mensen die je gewoon NIET laten uitstappen bij de trein.
Vanochtend ook weer, ik moet op een station eruit, zit er zo'n viswijf irritant zich erdoor te drukken om zo snel mogelijk die trein in te komen![]()
die kring is standaard, dat hoort er toch bij?quote:Ook als je op je eindbestemming bent rond een uur of 3 smiddags is het erg, in Groningen wel tenminste. NIEMAND laat je uitstappen, je moet je door een kleine kring mensen persen...
de machinist rijdt echt wel aan als de conducteur het leuk vindt om de deuren recht voor je snoet dicht te doen terwijl ie dondersgoed weet dat je mee wil.quote:Ga toch dood ofzo als je iemand niet normaal laat uitstappen, die trein vertrekt heus niet zonder jou als de machinist in dit geval ziet dat jij staat te wachten om in te stappen![]()
![]()
Eigenlijk moet je dat wel doen he?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon blijven staan
In de deuropening wel te verstaan, zolang jij er niet uit ben, kunnen zij er niet in.
Bij Arriva kan je s ochtends op een 'tussendoorstationnetje' niet eens meer zittenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:00 schreef Herald het volgende:
duh anders moet je staan jeweets!
Nee, ik kon me er gelukkig uit persen tussen die instappers doorquote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef L.Denninger het volgende:
maar je deed dus niks ?
Bij Arriva moet de machinist zelf fluiten btwquote:Op woensdag 26 september 2007 16:00 schreef Herald het volgende:
de machinist rijdt echt wel aan als de conducteur het leuk vindt om de deuren recht voor je snoet dicht te doen terwijl ie dondersgoed weet dat je mee wil.
Omdat ze daar tenminste nadenken.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:01 schreef dennisw het volgende:
Echt he, dat soort mensen kan ik idd ook niet lijen. In Hongkong was het een x keer drukker dan hier, maar iedereen wacht rustig..
Iddquote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon blijven staan
In de deuropening wel te verstaan, zolang jij er niet uit ben, kunnen zij er niet in.
Hoe wil je dat realiseren dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap niet waarom ze bij treinstellen niet werken met in- en uitgangen.
Dan stroomt de boel toch veel beter door?
Perron aan beide kanten van de trein, links uitstappen, rechts instappen.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:35 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hoe wil je dat realiseren dan?
Ik heb wel eens een bejaarde op zijn flikker gegeven toen hij al dringend de trein binnendrong, god wat was die vent kwaad van machteloze woedequote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Triest volk ja, maar 't mooie is nog dat uitspraken als: "De jeugd van tegenwoordig" hier onder andere door komen
En de ouwetjes (vaak) maar duwen en asociaal gedrag vertonen
Wat ik al eerder zei, links instappen, rechts uitstappen, perron aan beide kanten. Dit werkt in München fantastischquote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef OldJeller het volgende:
Dat merk je bij metro's nog erger, daar moet je je echt er doorheen wringen omdat ze met horden tegelijk instappen terwijl de mensen die uitstappen nog binnen staan.
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon blijven staan
In de deuropening wel te verstaan, zolang jij er niet uit ben, kunnen zij er niet in.
nee hij ging snel naar huis om er een topic over te openenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef L.Denninger het volgende:
maar je deed dus niks ?
Top ideequote:Op woensdag 26 september 2007 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Perron aan beide kanten van de trein, links uitstappen, rechts instappen.
Heb laatst nog iemand die zich ertussen wou wurmen een flinke elleboog verkocht toen hij op de eerste tree van de trein stond. Maar dat was zo'n grote ik-wil-er-in-als-eerste-in persoon dat hij het verdient. Er stonden immers nog 100 mensen achter me die er ook uit moesten.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:56 schreef Wadloper het volgende:
Waar ik me tegenwoordig ook erg hard aan erger is dat trieste gedrag van mensen die je gewoon NIET laten uitstappen bij de trein.
Wat een kutlijn zit je dan. Bij mij heeft Arrive gewoon echte conducteurs!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:04 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Bij Arriva moet de machinist zelf fluiten btw
En soms heb je een 'stewart' in de trein, maar die kans is eigenlijk maar 5%![]()
Gewoon terugduwen. Bij het uitstappen gewoon alles en iedereen aan de kant duwen. Levert je misschien wel eens een boze blik op, maar ja dan hadden ze maar ruimte moeten geven.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:55 schreef Wadloper het volgende:
Tegenwoordig hebben die treinen een perron gelijke uit/instap
Maar ik zal ze wel terugduwen of ik blijf gewoon staan
Soms ligt het daar niet aan, maar willen mensen per se bij dezelfde deur instappen, terwijl verderop in de trein nog ruimte genoeg is.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ach ja iedereen doet het en eigenlijk komt dat gedrag vooral omdat de NS veel ste weinig treinstellen inzet op veel routes
Nou, net als je vaak bij bussen hebt, waar je voorin bij de chauffeur moet instappen, en achterin uitstappen. Je loopt dan door het gangpad naar de uitgang.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:35 schreef Brentmeister het volgende:
Hoe wil je dat realiseren dan?
Werkt niet in NL treinen, want dan verplaatst de 'bottleneck' zich naar de nog smallere 'ingang' van het gangpad, mensen die het gangpad in willen, en mensen die het gangpad willen verlaten.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Perron aan beide kanten van de trein, links uitstappen, rechts instappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |