Zo, die boete is flink omhoog gegaan. Daar heb ik in een grijs verleden nog eens 50 piek voor neer moeten leggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:09 schreef KeessieK het volgende:
150 euro omdat m'n uitlaat welgeteld 6 dB teveel geluid produceert...
Bij mij gingen die bomen zelfs al omhoog. Er kon geen trein meer aankomen:quote:Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef Kletz het volgende:
En 1 keer 's ochtends te snel onder de spoorbomen door terwijl het rode licht nog niet gedoofd was. Koste me 50 gulden toender tijd.
iedere 3db meer is een verdubbeling van het geluid hèquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:09 schreef KeessieK het volgende:
150 euro omdat m'n uitlaat welgeteld 6 dB teveel geluid produceert...
Je zal maar 1000 zijn danquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij gingen die bomen zelfs al omhoog. Er kon geen trein meer aankomen:
De ene, van rechts, stond al op het perron en was de spoorwegovergang al over. Die van links was net voorbij en de bomen waren half omhoog, toen ging ik lopen. Soort politie in burger zei: Jongeman, dat mag niet he?
15 jaar was ik, 15 euro.. Iemand bij tennis, zelfde dag: 13 jaar, 13 euro..![]()
sopy thatquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:23 schreef OA het volgende:
Jij somt een mooi rijtje belachelijke boetes op zeg!![]()
dat mag niet dat weet je maar net zoals die bekeuringen die ik kreeg had je die verwacht dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:30 schreef MrHoodigan het volgende:
Er bestaan echt hele domm bekeuringen hoor:
onnodig gebruik maken van de geluidssignaalinrichting (onnodig toeteren/claxoneren): 75 EU
ik krijg om de een of andere reden altijd ruzie met politie over de bekeuringen die ik krijg vorige week kreeg ik bekeuring omdat ik te snel optrok met me motor en zo dus te veel kabaal maakte (voor de kenners hayabusa met japanse import dual uitlaten aka mooi geluid) kreeg ik bekeuring van 120 euro heb hem nog niet binnen maar zodra ik hem heb ga ik bezwaar maken)quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:23 schreef OA het volgende:
Jij somt een mooi rijtje belachelijke boetes op zeg!![]()
Is die uitlaat legaal dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
ik krijg om de een of andere reden altijd ruzie met politie over de bekeuringen die ik krijg vorige week kreeg ik bekeuring omdat ik te snel optrok met me motor en zo dus te veel kabaal maakte (voor de kenners hayabusa met japanse import dual uitlaten aka mooi geluid) kreeg ik bekeuring van 120 euro heb hem nog niet binnen maar zodra ik hem heb ga ik bezwaar maken)
En daarom zijn we in nederland zo ongelovelijk trots op onze politie!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:17 schreef Nerzhul het volgende:
mijn domste bekeuring is misschien wel de domste van heel het forum hier.
mijn moeder werd 50 jaar dus wij hadden wat flyers gemaakt en opgehangen aan lantaarnpalen, dat was bekeuring 1 140 euro voor het bevuilen van het milieu.....
leuk als wij vinden dat onze moeder 50 word wij een opblaas sarah gehuurd van 4 meter hoog en bij ons in de voortuin geplaatst, 200 euro voor het niet hebben van een vergunning voor die pop EN ook nog een 110 euro voor het plaatsen van een voorwerp waardoor het verkeer gehinderd word(IN ONZE EIGEN TUIN WTF???)
de laatste bekeuring die ik had was ook wel een mooie was in ons eigen mooie dorpje, ik stond met me motor samen met 2 vrienden ook op de motor te wachten op de laatste vriend. wij hadden de motors op het voetpad gezet en ze stonden niet aan. krijgen we met ze 3e een bekeuring van 70 euro voor het hinderen van voetgangers... er liep niet eens iemand daar maar oke zal wel aan mij liggen
Terecht hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:30 schreef MrHoodigan het volgende:
onnodig gebruik maken van de geluidssignaalinrichting (onnodig toeteren/claxoneren): 75 EU
Blijf dan ook staan....quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
van het stukje vriend-huis (200meter) zonder lichten rijden, net winter. ook een boete gekregen
opzich wel terecht, alleen werd ik uit de steeg terruggeroepen omdat ze dachten dat ik aan het vluchten was"want zo hard fietsen de jongelui tegenwoordig niet"
Als we mochten stemmen op De Stomste Boete dan stem ik hieropquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:17 schreef Nerzhul het volgende:
leuk als wij vinden dat onze moeder 50 word wij een opblaas sarah gehuurd van 4 meter hoog en bij ons in de voortuin geplaatst, 200 euro voor het niet hebben van een vergunning voor die pop EN ook nog een 110 euro voor het plaatsen van een voorwerp waardoor het verkeer gehinderd word(IN ONZE EIGEN TUIN WTF???)
maak een pollquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als we mochten stemmen op De Stomste Boete dan stem ik hierop![]()
Wees er trots op :´)quote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef _Liquid_ het volgende:
Deze maand 9 boetes behad. 970 euro in totaal. Jippie
ik haat ze als ze zo zijn maar okequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En daarom zijn we in nederland zo ongelovelijk trots op onze politie!
uitlaat is legaal ja maar als ik die met me motor tot de 19000 toeren doortrek maakt hij te veel decibel.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is die uitlaat legaal dan?
Zo ja, kunnen ze je sowieso niks maken.
Kolere zeg............quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef dyslexie_man het volgende:
Het was geen boete maar een waarschuwing: Ik fietste te hard door de bocht...... Op het fietspad........ De volgende keer moest dat rustiger, want dat was gevaarlijk voor andere fietsers (die er overigens niet waren......De agent was ter voet)
19.000? Max ligt toch rond de 11.000?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:12 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
uitlaat is legaal ja maar als ik die met me motor tot de 19000 toeren doortrek maakt hij te veel decibel.....
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef Thomass het volgende:
Doet me hieraan denken:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef Thomass het volgende:
Doet me hieraan denken:
[afbeelding]
[afbeelding]
O.M.F.Gquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef Thomass het volgende:
Doet me hieraan denken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo kom je wel snel aan je quotum!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
O.M.F.G
Wat een nazihonden zijn dat zeg...
Politiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef Thomass het volgende:
Doet me hieraan denken:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vader had trouwens een toffe kennis, werkte bij de politie. Ja, dat lees je goed: had.
Op een dag kwam die kennis langs om de nieuwe motor van mijn vader te bewonderen. Nu was onze inrit wat smalletjes, dus stelde die kennis voor dat mijn vader de motor op straat zette. Daar kwam toch geen kip, en zo kon ie het ding beter bekijken. Dus mijn vader zet dat ding op straat, ze kletsen wat, vader gaat min of meer automatisch op de motor zitten. Uiteindelijk zei die kennis terloops dat hij benieuwd was naar het geluid van de motor.
Dus mijn vader start het ding, op de openbare weg, zonder helm op zijn hoofd....
De betreffende kennis heb ik nooit meer gezien.
Wat een lulquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vader had trouwens een toffe kennis, werkte bij de politie. Ja, dat lees je goed: had.
Op een dag kwam die kennis langs om de nieuwe motor van mijn vader te bewonderen. Nu was onze inrit wat smalletjes, dus stelde die kennis voor dat mijn vader de motor op straat zette. Daar kwam toch geen kip, en zo kon ie het ding beter bekijken. Dus mijn vader zet dat ding op straat, ze kletsen wat, vader gaat min of meer automatisch op de motor zitten. Uiteindelijk zei die kennis terloops dat hij benieuwd was naar het geluid van de motor.
Dus mijn vader start het ding, op de openbare weg, zonder helm op zijn hoofd....
De betreffende kennis heb ik nooit meer gezien.
Oh ja klopt, je mag niet in portieken staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:45 schreef Gewas het volgende:
Een paar jaar geleden een boete gehad omdat we in een portiek stonden te schuilen. Een man (die de politie getipt had) kwam binnen stormen, schreeuwend: 'het zijn allemaal drugsdealers!'. Maar ik stond gewoon een boterham te eten. Toen moesten we onze zakken leeghalen, dus ik pak mijn boterhamzakje uit mijn zak, ging die politieagent controleren of er drugs in zat...
![]()
Ach ja, je bent pas verplicht je licht aan te doen, zodra de straatverliching ook aangaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:50 schreef Kresj het volgende:
40 gulden (ja tijdje terug ja...) voor fietsen zonder licht terwijl het zelfs amper schemerig genoemd kon worden. Het was zo goed als licht... En om mij die boete te geven, want het is tenslotte levensgevaarlijk, moest die agent met z'n auto 2 andere fietsers afsnijden en op een drukke doorgaande weg gaan staan met z'n auto... Wat in mijn ogen meer risico met zich mee brengt dan zonder licht bij daglicht fietsen...
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:25 schreef -td6d- het volgende:
Herinnerd iemand zich dit nog:
**Kuch**
[afbeelding]
ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:25 schreef -td6d- het volgende:
Herinnerd iemand zich dit nog:
**Kuch**
[afbeelding]
Godsamme, half uur naar gezochtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja.
van vorige pagina.![]()
en herinnerd is met 'n T
AAAH blote billen!!!!!!! Die hebben we toch allemaal?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:35 schreef oh-the-drama het volgende:
eh
wildplassen
Dat is heel genant, vooral als je een vrouw bent want dan zit je in je blote kont, kijk je omhoog, en staat er politie.
En wat was er dan zo verdacht aan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:52 schreef Uiteraard het volgende:
Verdacht fietsgedrag..![]()
ik woon in een dorp![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:10 schreef VrAnKiE het volgende:
Mijn stomste was voor openbare dronkenschap. Ik was met fiets en al omgevallen en in slaap gevallen bij een stoplicht...
haha, dan was je wel heel erg naar de tering...hoeveel is de boete voor openbaar dronkenschap eigenlijk?quote:Op zondag 29 juli 2007 02:10 schreef VrAnKiE het volgende:
Mijn stomste was voor openbare dronkenschap. Ik was met fiets en al omgevallen en in slaap gevallen bij een stoplicht...
Nee hij heeft zijn F1 motor in zijn golf gti getuned.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef Foozy het volgende:
[..]
19.000? Max ligt toch rond de 11.000?
Had je toch ongeveer weer een leuk horloge van kunnen kopen..quote:Op zondag 29 juli 2007 11:55 schreef Adsum het volgende:
3x fout parkeren op dezelfde plek, 3x boete á ¤ 50,-![]()
19k kan makkelijk maar jij weet blijkbaar niks van motoren afquote:Op zondag 29 juli 2007 22:49 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Nee hij heeft zijn F1 motor in zijn golf gti getuned.
19000 toeren![]()
Oke, welke type auto motor kan er dan 19000 toeren maken (we hebben het hier wel over arbeids-slagen)quote:Op zondag 29 juli 2007 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
19k kan makkelijk maar jij weet blijkbaar niks van motoren af![]()
heb je wel gelezen waar het over gaat? misschien betreft het een motor op een motorfiets.. en geen auto-motor..quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Oke, welke type auto motor kan er dan 19000 toeren maken (we hebben het hier wel over arbeids-slagen)
Dan nog lijkt het me onvoorstelbaar. Geloof dat de R6 van Yamaha (2006 als ik het goed heb) juist met z'n 17.500 toeren zat te pronken toendertijd. 19.000 toeren, kom op zeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:35 schreef KeessieK het volgende:
[..]
heb je wel gelezen waar het over gaat? misschien betreft het een motor op een motorfiets.. en geen auto-motor..![]()
Dat is (waarschijnlijk) 2 takt, die heeft dubbel zoveel arbeids-slagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef robert-dirksen het volgende:
Mijn honda brommert komt op de 12.500![]()
scheer je wegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Dat is (waarschijnlijk) 2 takt, die heeft dubbel zoveel arbeids-slagen.
F1, bvquote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Foozy het volgende:
[..]
Dan nog lijkt het me onvoorstelbaar. Geloof dat de R6 van Yamaha (2006 als ik het goed heb) juist met z'n 17.500 toeren zat te pronken toendertijd. 19.000 toeren, kom op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |