Blijf dan ook staan....quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
van het stukje vriend-huis (200meter) zonder lichten rijden, net winter. ook een boete gekregen
opzich wel terecht, alleen werd ik uit de steeg terruggeroepen omdat ze dachten dat ik aan het vluchten was"want zo hard fietsen de jongelui tegenwoordig niet"
Als we mochten stemmen op De Stomste Boete dan stem ik hieropquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:17 schreef Nerzhul het volgende:
leuk als wij vinden dat onze moeder 50 word wij een opblaas sarah gehuurd van 4 meter hoog en bij ons in de voortuin geplaatst, 200 euro voor het niet hebben van een vergunning voor die pop EN ook nog een 110 euro voor het plaatsen van een voorwerp waardoor het verkeer gehinderd word(IN ONZE EIGEN TUIN WTF???)
maak een pollquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als we mochten stemmen op De Stomste Boete dan stem ik hierop![]()
Wees er trots op :´)quote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef _Liquid_ het volgende:
Deze maand 9 boetes behad. 970 euro in totaal. Jippie
ik haat ze als ze zo zijn maar okequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En daarom zijn we in nederland zo ongelovelijk trots op onze politie!
uitlaat is legaal ja maar als ik die met me motor tot de 19000 toeren doortrek maakt hij te veel decibel.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is die uitlaat legaal dan?
Zo ja, kunnen ze je sowieso niks maken.
Kolere zeg............quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef dyslexie_man het volgende:
Het was geen boete maar een waarschuwing: Ik fietste te hard door de bocht...... Op het fietspad........ De volgende keer moest dat rustiger, want dat was gevaarlijk voor andere fietsers (die er overigens niet waren......De agent was ter voet)
19.000? Max ligt toch rond de 11.000?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:12 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
uitlaat is legaal ja maar als ik die met me motor tot de 19000 toeren doortrek maakt hij te veel decibel.....
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef Thomass het volgende:
Doet me hieraan denken:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef Thomass het volgende:
Doet me hieraan denken:
[afbeelding]
[afbeelding]
O.M.F.Gquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef Thomass het volgende:
Doet me hieraan denken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo kom je wel snel aan je quotum!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
O.M.F.G
Wat een nazihonden zijn dat zeg...
Politiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef Thomass het volgende:
Doet me hieraan denken:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vader had trouwens een toffe kennis, werkte bij de politie. Ja, dat lees je goed: had.
Op een dag kwam die kennis langs om de nieuwe motor van mijn vader te bewonderen. Nu was onze inrit wat smalletjes, dus stelde die kennis voor dat mijn vader de motor op straat zette. Daar kwam toch geen kip, en zo kon ie het ding beter bekijken. Dus mijn vader zet dat ding op straat, ze kletsen wat, vader gaat min of meer automatisch op de motor zitten. Uiteindelijk zei die kennis terloops dat hij benieuwd was naar het geluid van de motor.
Dus mijn vader start het ding, op de openbare weg, zonder helm op zijn hoofd....
De betreffende kennis heb ik nooit meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |