Oh ja klopt, je mag niet in portieken staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:45 schreef Gewas het volgende:
Een paar jaar geleden een boete gehad omdat we in een portiek stonden te schuilen. Een man (die de politie getipt had) kwam binnen stormen, schreeuwend: 'het zijn allemaal drugsdealers!'. Maar ik stond gewoon een boterham te eten. Toen moesten we onze zakken leeghalen, dus ik pak mijn boterhamzakje uit mijn zak, ging die politieagent controleren of er drugs in zat...
![]()

Ach ja, je bent pas verplicht je licht aan te doen, zodra de straatverliching ook aangaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:50 schreef Kresj het volgende:
40 gulden (ja tijdje terug ja...) voor fietsen zonder licht terwijl het zelfs amper schemerig genoemd kon worden. Het was zo goed als licht... En om mij die boete te geven, want het is tenslotte levensgevaarlijk, moest die agent met z'n auto 2 andere fietsers afsnijden en op een drukke doorgaande weg gaan staan met z'n auto... Wat in mijn ogen meer risico met zich mee brengt dan zonder licht bij daglicht fietsen...
![]()

quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:25 schreef -td6d- het volgende:
Herinnerd iemand zich dit nog:
**Kuch**
[afbeelding]

ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:25 schreef -td6d- het volgende:
Herinnerd iemand zich dit nog:
**Kuch**
[afbeelding]

Godsamme, half uur naar gezochtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja.
van vorige pagina.![]()
en herinnerd is met 'n T

AAAH blote billen!!!!!!! Die hebben we toch allemaal?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:35 schreef oh-the-drama het volgende:
eh
wildplassen
Dat is heel genant, vooral als je een vrouw bent want dan zit je in je blote kont, kijk je omhoog, en staat er politie.

En wat was er dan zo verdacht aan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:52 schreef Uiteraard het volgende:
Verdacht fietsgedrag..![]()
ik woon in een dorp![]()

quote:Op zondag 29 juli 2007 02:10 schreef VrAnKiE het volgende:
Mijn stomste was voor openbare dronkenschap. Ik was met fiets en al omgevallen en in slaap gevallen bij een stoplicht...

haha, dan was je wel heel erg naar de tering...hoeveel is de boete voor openbaar dronkenschap eigenlijk?quote:Op zondag 29 juli 2007 02:10 schreef VrAnKiE het volgende:
Mijn stomste was voor openbare dronkenschap. Ik was met fiets en al omgevallen en in slaap gevallen bij een stoplicht...

Nee hij heeft zijn F1 motor in zijn golf gti getuned.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef Foozy het volgende:
[..]
19.000? Max ligt toch rond de 11.000?

Had je toch ongeveer weer een leuk horloge van kunnen kopen..quote:Op zondag 29 juli 2007 11:55 schreef Adsum het volgende:
3x fout parkeren op dezelfde plek, 3x boete á ¤ 50,-![]()

19k kan makkelijk maar jij weet blijkbaar niks van motoren afquote:Op zondag 29 juli 2007 22:49 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Nee hij heeft zijn F1 motor in zijn golf gti getuned.
19000 toeren![]()

Oke, welke type auto motor kan er dan 19000 toeren maken (we hebben het hier wel over arbeids-slagen)quote:Op zondag 29 juli 2007 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
19k kan makkelijk maar jij weet blijkbaar niks van motoren af![]()

heb je wel gelezen waar het over gaat? misschien betreft het een motor op een motorfiets.. en geen auto-motor..quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Oke, welke type auto motor kan er dan 19000 toeren maken (we hebben het hier wel over arbeids-slagen)

Dan nog lijkt het me onvoorstelbaar. Geloof dat de R6 van Yamaha (2006 als ik het goed heb) juist met z'n 17.500 toeren zat te pronken toendertijd. 19.000 toeren, kom op zeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:35 schreef KeessieK het volgende:
[..]
heb je wel gelezen waar het over gaat? misschien betreft het een motor op een motorfiets.. en geen auto-motor..![]()

Dat is (waarschijnlijk) 2 takt, die heeft dubbel zoveel arbeids-slagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef robert-dirksen het volgende:
Mijn honda brommert komt op de 12.500![]()

scheer je wegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Dat is (waarschijnlijk) 2 takt, die heeft dubbel zoveel arbeids-slagen.

F1, bvquote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Foozy het volgende:
[..]
Dan nog lijkt het me onvoorstelbaar. Geloof dat de R6 van Yamaha (2006 als ik het goed heb) juist met z'n 17.500 toeren zat te pronken toendertijd. 19.000 toeren, kom op zeg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |