En justitie maakt nooit fouten?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Boetes zijn in mijn ogen nooit stom, omdat je ze krijgt omdat je iets fout doet.
ja joh? das wel erg triest!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
50 euro voor stoppen voor rood licht, maar mijn voorbanden stonden ongeveer 3 cm over de stopstreep
Ja, zoiets had ik in Delft ook. Weg is sprekend een provinciale weg dus ik dacht 80 te mogen. Ik reed nog geen 80, want ik was net opgetrokken, maar toch nog beboet voor het 8 km te hard rijden (na correctie).quote:Op maandag 23 juli 2007 10:51 schreef JDude het volgende:
Ik heb er pas één gehad, voor te hard rijden... 71 waar ik 50 mocht.
Het leek nét een 70 km/u weg, maar er stond inderdaad wel een bordje 50 ergens.
Ik heb een boete gehad van ¤180 voor het te hard remmen bij een klaarover.. Nog steeds dezelfde mening?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Boetes zijn in mijn ogen nooit stom, omdat je ze krijgt omdat je iets fout doet.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:07 schreef vosss het volgende:
Ik ben een keer op 1 april staande gehouden door 2 agenten.
Die beweerde dat ik te hard gereden zou hebben en dat was niet het geval.
Ze bleven volhouden dat ik te hard had gereden en dat ik een boete ging krijgen.
Toen ik ze vroeg waar dit in godsnaam op sloeg (omdat ik me keurig aan de snelheid hield toen) zeiden ze dat het een 1 april grapje was en dat ik door kon rijden.
Daarna kreeg ik een bekeuring voor het beledigen van een ambtenaar in functie.
En dat was dus géén 1 april grapje!!!
en hoe heb je die gekregen?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:09 schreef SYCO het volgende:
mijn weekend begon heel leuk met een boete van 165 euro
Niks helden....vuile teringlijers! En nadat ik ze dat gezegd had kreeg ik dus die boete voor beledigingquote:Op maandag 23 juli 2007 11:10 schreef Subterranean het volgende:
[..]![]()
![]()
dat meen je niet! Wat een helden!
Oeioei.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef Kletz het volgende:
Verhaal wat ik wel eens gehoord heb, is dat een gast in een woonwijk netjes 50 reed langs een flitspaal en toch geflitst werd. Hij daarop de auto heeft gekeerd en opnieuw langs die flitspaal strak 50 rijden en ja hoor weer een flits hahaha. > was het 30km zone
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik heb een boete gehad van ¤180 voor het te hard remmen bij een klaarover.. Nog steeds dezelfde mening?
80 km zonequote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef _Liquid_ het volgende:
Deze maand 9 boetes behad. 970 euro in totaal. Jippie
snelweg, zondag en helemaal leeg uiteraard. heel de tijd 100/120 rijden, laatste stukje ff op de staart getrapt. bad timingquote:
En waarom zou je niet mogen fietsen met een milkshake?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:07 schreef Slilen het volgende:
Fietsen met een milkshake12.5 euro want hij rekende het maar goedkoper ofzo :S
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef _Liquid_ het volgende:
Deze maand 9 boetes behad. 970 euro in totaal. Jippie
dat is pas stomquote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef Chandler het volgende:
Ik krijg amper ooit boetes...
Hier dezelfde maar ik was wel helemaal doorgefietstquote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
50 euro voor stoppen voor rood licht, maar mijn voorbanden stonden ongeveer 3 cm over de stopstreep
ohja, die had ik ook een keer, in leidenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:57 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hier dezelfde maar ik was wel helemaal doorgefietst
Een week later precies hetzelfde maar toen zag ik ze staan en ging ik lekker de andere kant op![]()
Dat is echt belachelijk. Je hebt hem niet betaald neem ik aan?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:07 schreef vosss het volgende:
Ik ben een keer op 1 april staande gehouden door 2 agenten.
Die beweerde dat ik te hard gereden zou hebben en dat was niet het geval.
Ze bleven volhouden dat ik te hard had gereden en dat ik een boete ging krijgen.
Toen ik ze vroeg waar dit in godsnaam op sloeg (omdat ik me keurig aan de snelheid hield toen) zeiden ze dat het een 1 april grapje was en dat ik door kon rijden.
Daarna kreeg ik een bekeuring voor het beledigen van een ambtenaar in functie.
En dat was dus géén 1 april grapje!!!
bs kunnen niet flitsen in 30km weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef Kletz het volgende:
Verhaal wat ik wel eens gehoord heb, is dat een gast in een woonwijk netjes 50 reed langs een flitspaal en toch geflitst werd. Hij daarop de auto heeft gekeerd en opnieuw langs die flitspaal strak 50 rijden en ja hoor weer een flits hahaha. > was het 30km zone
wat is dat nou weer voor onzinnige berekening?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:14 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Oeioei.
2 x 50 = 100 = 70 km/u te hard!
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef mazaru het volgende:
Een bekeuring voor straatvervuiling vanwege het weggooien van een bekeuring![]()
doet me denken aan dit van Najib Amhaliquote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef mazaru het volgende:
Een bekeuring voor straatvervuiling vanwege het weggooien van een bekeuring![]()
Ik ben gekke henkie nietquote:Op maandag 23 juli 2007 13:31 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk. Je hebt hem niet betaald neem ik aan?
hoogste boete voor hardrijden in mijn geval was 125 euroquote:Op maandag 23 juli 2007 14:12 schreef MdMa98 het volgende:
400 euro voor te hard rijden...
al was dat eerder stom van mijzelf...
200 euro voor een vluchtstrookje pakken...
al was dat eerder stom van mijzelf...
ben je daar geflitst dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:15 schreef MdMa98 het volgende:
134 na correctie op een 80km weg,, en de vluchtstrook moet ik nog bezwaar tegen maken.,
was idd een duur grapje,,
maargoed stomste is 2x binnen 100 meter een boete voor geen licht op de fiets,,
Dan moet je in dit topic zijn: Meldt het *hier* als je nog nooit een stomme boete gehad hebtquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:08 schreef philana het volgende:
[..]
doet me denken aan dit van Najib Amhali
http://nl.youtube.com/watch?v=uMWarBD7QUU
Topicverklooter...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet je in dit topic zijn: Meldt het *hier* als je nog nooit een stomme boete gehad hebt
quote:
heb 'm lang niet voorbij zien komenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:41 schreef Cyaa het volgende:
[..]
die is ondertussen ook voorspelbaar + 10 garpjas![]()
Dit is wel de aller aller aller stomste boete ooit!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Knip politie volg boete!
Daar gaat je geld meteen weerquote:Op maandag 23 juli 2007 19:42 schreef steeg het volgende:
ik kreeg een boete op mijn verjaardag voor baldadigheid, 140 euro. Omdat de situatie nogal onzinnig was type ik alleen het einde: Heel veel kwark over de auto's van de buren en op straat nog veel meer. Politie![]()
ik had opweg daarheen die door rood fiets boetequote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef Fides het volgende:
Mijn fiets is vandaag ' weggesleept' omdat hij verkeerd 'geparkeerd' stond bij het station![]()
Hebben ze 1 rij met verkeerd geplaatste fietsen weggehaald (stuk of 20) terwijl er minstens een paar duizend in de stad standaard verkeerd geplaatst zijn.Het is gewoon gewoonte (hier in Leiden: studentenstad) om je fiets ergens rondom het station te dumpen.
Een blaffer die niet achter dingen aan gaat rennen en naar mensen blaft hoeft van mij niet aan een riem anders. Ik vind dat zo'n onzin. Er zijn meer dolle mensen dan honden in deze wereld.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:34 schreef Ticootje het volgende:
Niet mijn boete, maar goed ik moet wel meebetalen:
Mijn man laat de hond uit --> boete omdat de hond niet was aangelijnt --> terecht, wel kut
2 dagen later -->Mijn man laat de hond uit --> boete omdat de hond niet was aangelijnt --> terecht, wel kut
Meer een puntje van hardleers.... en behoorlijk stom
DJ Sandstorm?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:53 schreef Dandelion het volgende:
maar hey, artiest he
jawohl wir laufen allen zuzammen zu autobahn mitt feuerwehrmanner.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Idem, maar dan in mn eigen straat... voor mn eigen huis !quote:Op maandag 23 juli 2007 10:47 schreef Het_Biertje het volgende:
op de stoep fietsen in Hoogeveen
25 EURO!
Ligt het zeker aan Hoogeveen, want ik ben daar ooit beboet voor "schuin oversteken"quote:Op maandag 23 juli 2007 10:47 schreef Het_Biertje het volgende:
op de stoep fietsen in Hoogeveen
25 EURO!
ik was 17 en liep stage. Bovendien was ik straatarm.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt het zeker aan Hoogeveen, want ik ben daar ooit beboet voor "schuin oversteken"![]()
Dat is nu niet eens meer strafbaar![]()
nee, dronken mensen zijn natuurlijk per definitie gevrijwaard van rechtsvervolging...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:52 schreef B_BOY het volgende:
wildplassen 75euro.
maar ik was lam dus ik vind dat je dan geen boetes mag krijgen maar meneer agent meende iets anders. en toen ik daarover wilde discussieren mocht ik meekomen.
Ik vind zoiets echt 'jongeren pesten' en volgens mij kleurt dat iemands beeld van de politie alleen maar negatief. Als ze zo iemand nou gewoon even een waarschuwing geven "Je weet dat op de stoep fietsen 25 euro kost?" dan heb je al een hogere pet op van de politie imho.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef Het_Biertje het volgende:
ik was 17 en liep stage. Bovendien was ik straatarm.![]()
en het allerstomste was nog wel het geen echte agenten waren. Volgensmij waren het van die stadswachten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zoiets echt 'jongeren pesten' en volgens mij kleurt dat iemands beeld van de politie alleen maar negatief. Als ze zo iemand nou gewoon even een waarschuwing geven "Je weet dat op de stoep fietsen 25 euro kost?" dan heb je al een hogere pet op van de politie imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |