Handrembochtjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ben je achteruit de straat in kom rijden ?
Ik denk niet dat TS voor de rechter aannemelijk kan maken dat hij op de juiste manier binnen is komen rijden, toen z'n auto heeft gekeerd, boodschappen is gaan, vervolgens de auto weer gekeerd en toen de goede kant op weg geredenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe heb je hem geparkeerd? Dus ik bedoel hoe heb je gereden om hem zo te parkeren? Tegen het verkeer in of met verkeer mee en op de parkeerplaats je wagen omgedraaid?
Die vind ik dan wel weer sterkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:03 schreef I_PANDA_I het volgende:
Gewoon brief er tegenin sturen, zeggen dat je eerst de straat voorbij reed. Je vervolgens bedacht, en achteruit de straat bent ingereden. Aangezien dit wel is toegestaan, kunnen ze verder nooit bewijzen dat het niet zo is.
de vraag is meer of dat wel zou mogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS voor de rechter aannemelijk kan maken dat hij op de juiste manier binnen is komen rijden, toen z'n auto heeft gekeerd, boodschappen is gaan, vervolgens de auto weer gekeerd en toen de goede kant op weg gereden
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:03 schreef I_PANDA_I het volgende:
Gewoon brief er tegenin sturen, zeggen dat je eerst de straat voorbij reed. Je vervolgens bedacht, en achteruit de straat bent ingereden. Aangezien dit wel is toegestaan, kunnen ze verder nooit bewijzen dat het niet zo is.
Je kan wel lachen maar het is toch zo.quote:
Ik denk serieus dat dit werkt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:03 schreef I_PANDA_I het volgende:
Dit zou inderdaad het geval kunnen zijn geweest. Of ik had mijn auto in de straat hebben kunnen keren om iets zwaars uit te laden (vraag: mag je keren in een eenrichtingsstraat?)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:03 schreef I_PANDA_I het volgende:
75!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:08 schreef I_PANDA_I het volgende:
Wat kost die boete eigenlijk,,... 60 euro of zo?
Tuurlijk, tuurlijk, das ook waar, das ook waar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Als je een volwassene bent (en dat ben je ivm je rijbewijs) accepteer je gewoon de boete als een verantwoordelijke volwassene. Nu ga je het rechtssysteem op kosten jagen enkel en alleen omdat je je consequenties niet wil accepteren die uit je foute gedrag voorkomt. Wie ben jij om mijn belasting omhoog te jagen.
Schaam je voor deze gedachte
Kom op, je doet het alleen om onder de boete uit te komen. Niet om het rechts systeem te verbeteren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Tuurlijk, tuurlijk, das ook waar, das ook waar.
Maar het rechtssysteem is ook gebaat bij weerwoord en feedback.
Dat doen de meeste moordenaars / verkrachters e.d. ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:21 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
[..]
Kom op, je doet het alleen om onder de boete uit te komen. Niet om het rechts systeem te verbeteren.
En nee, je mag niet keren in een eenrichtingsstraat en dus ook niet omgekeerd parkeren.
Van die personen zijn we toch wel overtuigt dat ze ziek in hun hoofd zijn. Je snapt mijn punt echt wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:40 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dat doen de meeste moordenaars / verkrachters e.d. ook.
en daarvan wordt ook normaal gevonden dat ze ontkennen. Ik snap je punt dus niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |