In ieder geval die foto's hier plaatsen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:35 schreef moemoe het volgende:
What to do?
Jah foto's ga ik nog uploaden, staan niet op mijn telefoon. Al vraag ik me af of het iets helpt, ze zouden bijvoorbeeld kunnen denken dat ik eerst mijn voertuig verplaatst heb. Al staat achter op mijn bekeuring dat ik mijn beroep ook persoonlijk bij de officier van justitie mag toelichten. Als dat onder ede is, is het geen probleem denk ik zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:45 schreef The_stranger het volgende:
[..]
In ieder geval die foto's hier plaatsen...
Dat was zo!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef gelly het volgende:
Ja, laat die foto's een zien
Je bent een vrouw, dus ik heb al een vermoeden ! Binnen de witte lijnen wil zeggen dat je hele auto binnen die lijnen moet staan. Niet enkel je wielen.
Gaat niet alleen om gevaar, ook om hinder. Zet 'm voor een uitrit van een brandweerkazerne en je hebt beide...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat was zo!
[afbeelding]
Ik heb zo'n soort auto, klein dus. Hoeveel gevaar kan zo'n klein ding veroorzaken?
In de handen van een vrouw ? Bovendien, hoe ben je aan je rijbewijs gekomen als je zo'n dinkytoy niet eens fatsoenlijk kan inparkeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort auto, klein dus. Hoeveel gevaar kan zo'n klein ding veroorzaken?
Dat was hier dus niet het geval, er stond zelfs een parkeerautomaat naast. Je mocht daar parkeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef The_stranger het volgende:
Gaat niet alleen om gevaar, ook om hinder. Zet 'm voor een uitrit van een brandweerkazerne en je hebt beide...
Is dat zo? Achter op de bekeuring staat: ''indien u bij de officier van justitie persoonlijk uw beroep wilt toelichten, dient u daar in uw brief nadrukkelijk om te vragen''. Dan is het idd alsnog van hem afhankelijk en jammer van het niet onder ede staan. Dan hebben mijn foto's weinig meerwaarde.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:57 schreef Wupppie het volgende:
de officier kan je alleen vragen iets mondeling toe te lichten als HIJ daar meerwaarde inziet, en de officier stelt je niet onder ede.
* moemoe meptquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:02 schreef gelly het volgende:
In de handen van een vrouw ? Bovendien, hoe ben je aan je rijbewijs gekomen als je zo'n dinkytoy niet eens fatsoenlijk kan inparkeren.
WOW, dit topic staat vol met nieuwe grapjes die nog nooit gemaakt zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef immortalsean het volgende:
stond er toevallig een groot wit kruis door het 'parkeervak'?
Oh sorry, dat is jouw afdeling natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
WOW, dit topic staat vol met nieuwe grapjes die nog nooit gemaakt zijn.
Dat zouden ze kunnen denken, maar als jij met een redelijk en normaal verhaal komt zal dat zeker niet het eerste zijn waar ze vanuit gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:48 schreef moemoe het volgende:
Al vraag ik me af of het iets helpt, ze zouden bijvoorbeeld kunnen denken dat ik eerst mijn voertuig verplaatst heb.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh sorry, dat is jouw afdeling natuurlijk.
Je staat voor een uitrit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat was zo!
[afbeelding]
Had deze opmerking al eerder verwacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |