en die vent afschieten... ben je meteen van het probleem af...quote:Op zondag 30 september 2007 11:03 schreef henkway het volgende:
Laat haar toch ff lekker een poosje oefenen, ze wil op zijn hondjes, gewoon lekkere hoerige sex doen.
En dan ga jij haar kleine zusje neuken, als zij een keer alleen thuis zit.
Nee jongen je moet gewoon NEE zeggen, anders ben je een softie![]()
Zo, je hebt genoeg tips TS, ga dingen doen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:42 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
en die vent afschieten... ben je meteen van het probleem af...
Juist, dikke kans dat mevrouw het "legaal" wilde gaan doen en als er dan een scheiding komt dan ben jij de gene die begon met over triotjes te praten enzo, en dan ben jij de viespeuk.quote:Op zondag 30 september 2007 11:56 schreef E.T. het volgende:
Wat was de aanleiding voor het trio? Wie heeft de optie trio geopperd? Wie heeft de beslissing man/vrouw genomen? Hoe lang had/heb je een relatie? Hoe was je (sexuele) relatie tot het trio?
Het feit dat je vrouw 'ineens' met een ander het bed in wil duiken komt natuurlijk niet zo maar uit de lucht vallen. Als die behoefte er niet was, moet daar wel een aanleiding voor zijn en zou ik eerder in jullie gezamelijke relatie zoeken.
Verder zou ik nooit toestemming voor zoiets geven! In een monogame relatie is dat volgens mij het begin van het einde.
Ha, positieve ervaring, maar het zaad van de twijfel is gezaaid.quote:Op zondag 30 september 2007 10:41 schreef macfruit het volgende:
Hallo
Ik zit met een probleem waar ik niet aan uit kan.
Wij hebben een week geleden een trio gedaan met een andere man, alles is goed verlopen en het was enorm positief. Nu mijn vrouw heeft de smaak precies te pakken en zou alleen met die andere man willen vrijen, zonder dat ik er bij ben. Ikzelf heb het een beetje moeilijk mee omdat je dan toch je vrouw moet delen met een ander. Langs de andere kan wil ik het haar ook gunnen omdat het de eerste keer is dat ze met iemand anders in bed ga, buiten mij. Waar ik dan ook bang voor ben, als ik nu nee zeg, dat ze met dat idee nog altijd in haar hoofd zal zitten en dat ze op een dag zonder ik het weet toch afspreek.
Wat moet ik doen? Hoe moet ik redeneren?
Kan iemand helpen?
"Lief, ik ben eigenlijk wel toe aan sex, ik bedoel...dat ik ook wat voel."quote:Op zondag 30 september 2007 23:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Best treurig eigenlijk.
Vreemdgaan is nog tot daar aan toe...
...maar dat mensen daarvoor ook nog eens de toestemming van hun partner proberen af te dwingen.![]()
![]()
![]()
Dat is mijn tekst!quote:Op zondag 30 september 2007 22:16 schreef Pony-Lover het volgende:
Had die andere kerel een grotere lul dan jij?
vraag er patent op aanquote:Op zondag 30 september 2007 23:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is mijn tekst!
OT: ik vind het verdacht. Een trio doe je omdat het spannend is voor jullie beiden, een duo doet ze omdat ze jou (degene met wie ze een relatie heeft) buiten spel zet. Misschien heeft ze wel gevoelens voor hem gekregen.. En als dat niet zo is, kun je er net zo goed een open relatie van maken.
Haquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef tsjaeenkloon het volgende:
Als je het verbied, doet ze het uiteindelijk toch vermoedelijk.
Vrienden zeggen wel eens "een kut is sterker dan 10 paarden" In dit geval is het zo dat wanneer mensen geil zijn, echt geil, en ze meer willen, daar god nog gebod in helpt.
Hoe pijnlijk ook, toestaan is in dit geval liefde, verbieden geeft een bijzonder teleurgestelde en boze vrouw, die het alsnog gaat doen vermoedelijk.
Toestaan, en heel hard in je kussen bijten.... Ze houd van je! vergeet dat niet. Dat kan echt los van elkaar staan
quote:Op zondag 30 september 2007 11:57 schreef henkway het volgende:
Ach, je mag niet eens meer toekijken als hij haar achterlangs neemt.
Ja ik denk dat jouw aanwezigheid maar afleidt als ze beurtelings van voren en van achteren gepaald wordt.
En dan kan ze ook een keer aan lekkere ochtendsex doen terwijl jij bibberend je boterhammetje smeert in de keuken
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef Frasier het volgende:
Sick fuck. Dat je uberhaupt een andere man toelaat in je bed vrouw
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef tsjaeenkloon het volgende:
Vrienden zeggen wel eens "een kut is sterker dan 10 paarden" In dit geval is het zo dat wanneer mensen geil zijn, echt geil, en ze meer willen, daar god nog gebod in helpt.
Hoe pijnlijk ook, toestaan is in dit geval liefde, verbieden geeft een bijzonder teleurgestelde en boze vrouw, die het alsnog gaat doen vermoedelijk.
Toestaan, en heel hard in je kussen bijten.... Ze houd van je! vergeet dat niet. Dat kan echt los van elkaar staan
jij zou luisteren, en braaf noooit meer met een ander gaan dan je man, net nadat je de wereld hebt ondekt die neuken heet? Of die verder neuken dan je man groot is heet?quote:
Ik heb de wereld die neuken heet al ruimschoots voor mijn hypothetische huwelijk ontdektquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:40 schreef tsjaeenkloon het volgende:
[..]
jij zou luisteren, en braaf noooit meer met een ander gaan dan je man, net nadat je de wereld hebt ondekt die neuken heet? Of die verder neuken dan je man groot is heet?
Dan ben je nog nooit echt goed genomen. Dan weet je namelijk dat er geen lieve god is opgewassen tegen het verlangen dat je daar van krijgt. Waarom denk je dat er zo ongelofelijk veel (getrouwde) mensen vreemdgaan? vast niet omdat hun partner heeft gezegt "toe maar schatje, laat je een flink verwennen"
Ja dit is absoluuut ouderwets, van ver voor de seksuele revolutie en van ver voor meisjes die pijpen voor een breeza.quote:Op zondag 30 september 2007 10:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben wellicht erg ouderwets, maar denk niet dat het erg goed is voor je relatie als je met andere mensen het bed in duikt.Gegarandeerd dat er heibel van komt natuurlijk als zij het met een andere vent doet en jij thuis je nagels op zit te eten uit frustratie.
Ideaal excuus voor betrapt worden bij vreemdgaan:quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef tsjaeenkloon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |