abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53583926
Hallo

Ik zit met een probleem waar ik niet aan uit kan.
Wij hebben een week geleden een trio gedaan met een andere man, alles is goed verlopen en het was enorm positief. Nu mijn vrouw heeft de smaak precies te pakken en zou alleen met die andere man willen vrijen, zonder dat ik er bij ben. Ikzelf heb het een beetje moeilijk mee omdat je dan toch je vrouw moet delen met een ander. Langs de andere kan wil ik het haar ook gunnen omdat het de eerste keer is dat ze met iemand anders in bed ga, buiten mij. Waar ik dan ook bang voor ben, als ik nu nee zeg, dat ze met dat idee nog altijd in haar hoofd zal zitten en dat ze op een dag zonder ik het weet toch afspreek.
Wat moet ik doen? Hoe moet ik redeneren?
Kan iemand helpen?
pi_53584008
gewoon toelaten, maar wel een triootje met een andere vrouw eisen
  zondag 30 september 2007 @ 10:51:58 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53584063
Ik ben wellicht erg ouderwets, maar denk niet dat het erg goed is voor je relatie als je met andere mensen het bed in duikt.Gegarandeerd dat er heibel van komt natuurlijk als zij het met een andere vent doet en jij thuis je nagels op zit te eten uit frustratie.
pi_53584112
Tja, risico van een triotje zullen we maar zeggen denk ik?

Wel vind ik dat je vrouw hel weing respect voor jou heeft als jij je er niet prettig bij voelt als zij alleen met die man afspreekt en ze doet het toch.
Zeg haar hoe je je voelt en laat haar de keuze maken, maar ik denk als ze toch doorzet en jij voelt je daar niet goed bij dat jullie relatie niet zoveel waard is.

Hoe zou zij het vinden als jij alleen met een andere vrouw afspreekt en het bed deelt?
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  zondag 30 september 2007 @ 11:00:49 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53584189
En alles komt zeker van je vrouw d'r kant? En jij bent zo'n slappe lul die bang is om haar kwijt te raken dus stem je er maar in mee?
Waarom kunnen zoveel mensen niet gewoon gelukkig zijn met zijn tweeën?!?! Het is toch niet nodig om er een andere man bij te halen of nog een vrouw? Zijn gewoon doorgeslagen fantasietjes AFAIC.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_53584227
Laat haar toch ff lekker een poosje oefenen, ze wil op zijn hondjes, gewoon lekkere hoerige sex doen.

En dan ga jij haar kleine zusje neuken, als zij een keer alleen thuis zit.

Nee jongen je moet gewoon NEE zeggen, anders ben je een softie
  zondag 30 september 2007 @ 11:34:43 #7
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_53584795
Nou, ik zou zeggen, begin je pick-up lines maar alvast te oefenen, want dit kan niet goed gaan. E.g. jij zegt nee en zij raakt gefrustreerd en gaat het stiekem doen, of jij zegt ok en je gaat beserk als ze het toch doet....
  zondag 30 september 2007 @ 11:36:04 #8
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53584824
Wie heeft trouwens het initiatief tot die trio genomen? Ook je vrouw?
pi_53584951
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:03 schreef henkway het volgende:
Laat haar toch ff lekker een poosje oefenen, ze wil op zijn hondjes, gewoon lekkere hoerige sex doen.

En dan ga jij haar kleine zusje neuken, als zij een keer alleen thuis zit.

Nee jongen je moet gewoon NEE zeggen, anders ben je een softie
en die vent afschieten... ben je meteen van het probleem af...
  zondag 30 september 2007 @ 11:43:36 #10
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_53584963
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:42 schreef Bravo_Johnny het volgende:

[..]

en die vent afschieten... ben je meteen van het probleem af...
Zo, je hebt genoeg tips TS, ga dingen doen.
pi_53584969
Toch maar effe vragen, zijn er aanmeldingen van Fok!kers binnen?
  zondag 30 september 2007 @ 11:45:18 #12
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53584991
hahaha. Bekend scenario.

Paar weken terug een gast tegen gekomen. Hij had een trio gedaan met een andere man. Hij 7 jaar getrouwd. Na een half jaar verliet die vrouw hem voor die andere gast die 10 jaar jonger was.

Nee fantaseren is leuk maar ik zou die shit nooit in de praktijk brengen.
  zondag 30 september 2007 @ 11:56:57 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53585192
Wat was de aanleiding voor het trio? Wie heeft de optie trio geopperd? Wie heeft de beslissing man/vrouw genomen? Hoe lang had/heb je een relatie? Hoe was je (sexuele) relatie tot het trio?

Het feit dat je vrouw 'ineens' met een ander het bed in wil duiken komt natuurlijk niet zo maar uit de lucht vallen. Als die behoefte er niet was, moet daar wel een aanleiding voor zijn en zou ik eerder in jullie gezamelijke relatie zoeken.

Verder zou ik nooit toestemming voor zoiets geven! In een monogame relatie is dat volgens mij het begin van het einde.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53585212
Ach, je mag niet eens meer toekijken als hij haar achterlangs neemt.

Ja ik denk dat jouw aanwezigheid maar afleidt als ze beurtelings van voren en van achteren gepaald wordt.
En dan kan ze ook een keer aan lekkere ochtendsex doen terwijl jij bibberend je boterhammetje smeert in de keuken
pi_53585661
BITCH!!! ik zit me hier op te fok'ken als ik dit lees. Je mag er niet eens bij zijn?? Ik zeg. Laat haar die andere man neuken op voorwaarde dat jij je ook mag uitleven met andere vrouwen. Als je dat niet doet ben jij het watje en ben je gewoon verplicht haar door de brievenbus naar buiten te duwen om je eigenwaarde intact te houden. Fok op met dat mens!
Who dares wins
pi_53585836
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:56 schreef E.T. het volgende:
Wat was de aanleiding voor het trio? Wie heeft de optie trio geopperd? Wie heeft de beslissing man/vrouw genomen? Hoe lang had/heb je een relatie? Hoe was je (sexuele) relatie tot het trio?

Het feit dat je vrouw 'ineens' met een ander het bed in wil duiken komt natuurlijk niet zo maar uit de lucht vallen. Als die behoefte er niet was, moet daar wel een aanleiding voor zijn en zou ik eerder in jullie gezamelijke relatie zoeken.

Verder zou ik nooit toestemming voor zoiets geven! In een monogame relatie is dat volgens mij het begin van het einde.
Juist, dikke kans dat mevrouw het "legaal" wilde gaan doen en als er dan een scheiding komt dan ben jij de gene die begon met over triotjes te praten enzo, en dan ben jij de viespeuk.

Ha, leer mij vrouwen kennen, wedden dat ze hem al regelmatig kreeg?>?
pi_53587555
Mja, persoonlijk zou ik tegen mijn vriendin zeggen dat ze best met hem zou mogen neuken maar dat ze dan wel een ander vriendje zou mogen gaan zoeken. Wat heb je nou voor relatie als je daar naast met jan en allemaal neukt als je dat niet allebei super kinky en leuk vind? Maak het dan gewoon meteen uit.
pi_53588205
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:41 schreef macfruit het volgende:
Hallo

Ik zit met een probleem waar ik niet aan uit kan.
Wij hebben een week geleden een trio gedaan met een andere man, alles is goed verlopen en het was enorm positief. Nu mijn vrouw heeft de smaak precies te pakken en zou alleen met die andere man willen vrijen, zonder dat ik er bij ben. Ikzelf heb het een beetje moeilijk mee omdat je dan toch je vrouw moet delen met een ander. Langs de andere kan wil ik het haar ook gunnen omdat het de eerste keer is dat ze met iemand anders in bed ga, buiten mij. Waar ik dan ook bang voor ben, als ik nu nee zeg, dat ze met dat idee nog altijd in haar hoofd zal zitten en dat ze op een dag zonder ik het weet toch afspreek.
Wat moet ik doen? Hoe moet ik redeneren?
Kan iemand helpen?
Ha, positieve ervaring, maar het zaad van de twijfel is gezaaid.
Ik wens u veel plezier met dit voortwoekerende plantje, eens gezaaid is dit soort onkruid hardnekkig en lastig te verwijderen. Veel plezier met de positieve herinnering.

(Polygamie is een hobby voor de streken van geest, klinkt alsof je de risico's van het trio hebt onderschat. )
twee violen en een trommel en een fluit
pi_53602491
Had die andere kerel een grotere lul dan jij?

Jij bent iig de lul

maar je weet teminste wel wie er de baas is in jullie relatie, je hebt het dus maar te pikken of je zal op een gegeven moment aan de dijk gezet worden.

pi_53604003
tsjah, zou toch zoiets hebben van als zij dan iemand anders wil nemen.. Best, maar dan wil ik zelf ook buiten de deur kunnen eten.

Netto houd je dan weinig over, kan je inderdaad net zo goed zonder elkaar verder gaan
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 30 september 2007 @ 23:12:02 #21
192798 gnimmel
Gnimmel all the way!
pi_53604090
Over praten met haar, dat je je daar toch niet zo prettig mee voelt.
Gnimmeltje gnimmeltje aan de wand...
pi_53604407
TS mag wel eens met wat meer informatie komen
Moeilijk om er zo iets over te zeggen, hangt van de relatie af, van de afspraken, van wat TS ervoor terug kan verwachten..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_53604601
Best treurig eigenlijk.

Vreemdgaan is nog tot daar aan toe...

...maar dat mensen daarvoor ook nog eens de toestemming van hun partner proberen af te dwingen.

zondag 30 september 2007 @ 23:34:34 #24
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_53604667
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Best treurig eigenlijk.

Vreemdgaan is nog tot daar aan toe...

...maar dat mensen daarvoor ook nog eens de toestemming van hun partner proberen af te dwingen.

"Lief, ik ben eigenlijk wel toe aan sex, ik bedoel...dat ik ook wat voel."
pi_53604691
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:16 schreef Pony-Lover het volgende:
Had die andere kerel een grotere lul dan jij?
Dat is mijn tekst!

OT: ik vind het verdacht. Een trio doe je omdat het spannend is voor jullie beiden, een duo doet ze omdat ze jou (degene met wie ze een relatie heeft) buiten spel zet. Misschien heeft ze wel gevoelens voor hem gekregen.. En als dat niet zo is, kun je er net zo goed een open relatie van maken.
pi_53604718
Tjah wie zijn lul verbrand moet op de blaren zitten, dat krijg je er nu van!
Al die leuke spelletjes!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53604825
Grappige kloon.
***** Kraak.....
pi_53604887
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is mijn tekst!

OT: ik vind het verdacht. Een trio doe je omdat het spannend is voor jullie beiden, een duo doet ze omdat ze jou (degene met wie ze een relatie heeft) buiten spel zet. Misschien heeft ze wel gevoelens voor hem gekregen.. En als dat niet zo is, kun je er net zo goed een open relatie van maken.
vraag er patent op aan

Echter zal in open relaties een van de twee patners meestal veel beter instaat blijken aanvullend neukvlees te vinden, daar schiet de TS dus ook niet veel mee op.

pi_53605187
dat klinkt niet best man! maar tis helemaal niet goed als je vriendin seks wilt hebben met de ander ZONDER dat jij er uberhaupt bij bent dat lijken mij iig geen goede tekenen voor een relatie, maar dat kan aan mij liggen.

Zeg gewoon dat je t niet wilt, en anders is ze jou niet waard! denk ook een beetje aan jezelf.
er zijn nog zat andere vrouwen hoor!!
It is I that f*cks your girlfriend
pi_53605236
Je kan het ook uitmaken en elkaar als fuckbuddy gebruiken als het weer zonodig uit je systeem moet...
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:12:36 #31
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53605758
Als je het verbied, doet ze het uiteindelijk toch vermoedelijk.
Vrienden zeggen wel eens "een kut is sterker dan 10 paarden" In dit geval is het zo dat wanneer mensen geil zijn, echt geil, en ze meer willen, daar god nog gebod in helpt.
Hoe pijnlijk ook, toestaan is in dit geval liefde, verbieden geeft een bijzonder teleurgestelde en boze vrouw, die het alsnog gaat doen vermoedelijk.
Toestaan, en heel hard in je kussen bijten.... Ze houd van je! vergeet dat niet. Dat kan echt los van elkaar staan
pi_53606108
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef tsjaeenkloon het volgende:
Vrienden zeggen wel eens "een kut is sterker dan 10 paarden" In dit geval is het zo dat wanneer mensen geil zijn, echt geil, en ze meer willen, daar god nog gebod in helpt.
Hoe pijnlijk ook, toestaan is in dit geval liefde, verbieden geeft een bijzonder teleurgestelde en boze vrouw, die het alsnog gaat doen vermoedelijk.
Toestaan, en heel hard in je kussen bijten.... Ze houd van je! vergeet dat niet. Dat kan echt los van elkaar staan
Ha

Jij bent de vriendin van macfruit

(je hebt deze kloon een kwartiertje geleden geregistreed)

foei

maandag 1 oktober 2007 @ 00:26:15 #33
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53606200
Hahaha LOL... goed gezien ;-)

Wel makkelijker een trio hebben voor macfruit met een man met een kleine besneden piemel (zie mijn topic)
hoeft hij neit zoveel te incaserren (dacht bij van tevoren dan)
pi_53606262
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:57 schreef henkway het volgende:
Ach, je mag niet eens meer toekijken als hij haar achterlangs neemt.

Ja ik denk dat jouw aanwezigheid maar afleidt als ze beurtelings van voren en van achteren gepaald wordt.
En dan kan ze ook een keer aan lekkere ochtendsex doen terwijl jij bibberend je boterhammetje smeert in de keuken
pi_53606366
Sick fuck. Dat je uberhaupt een andere man toelaat in je bed
X
X
X
pi_53606409
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef Frasier het volgende:
Sick fuck. Dat je uberhaupt een andere man toelaat in je bed vrouw
pi_53606462
quote:
pi_53606572
quote:

een kut is sterker dan 10 paarden
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:40:59 #39
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53606599
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

jij zou luisteren, en braaf noooit meer met een ander gaan dan je man, net nadat je de wereld hebt ondekt die neuken heet? Of die verder neuken dan je man groot is heet?

Dan ben je nog nooit echt goed genomen. Dan weet je namelijk dat er geen lieve god is opgewassen tegen het verlangen dat je daar van krijgt. Waarom denk je dat er zo ongelofelijk veel (getrouwde) mensen vreemdgaan? vast niet omdat hun partner heeft gezegt "toe maar schatje, laat je een flink verwennen"
pi_53607266
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:40 schreef tsjaeenkloon het volgende:

[..]

jij zou luisteren, en braaf noooit meer met een ander gaan dan je man, net nadat je de wereld hebt ondekt die neuken heet? Of die verder neuken dan je man groot is heet?

Dan ben je nog nooit echt goed genomen. Dan weet je namelijk dat er geen lieve god is opgewassen tegen het verlangen dat je daar van krijgt. Waarom denk je dat er zo ongelofelijk veel (getrouwde) mensen vreemdgaan? vast niet omdat hun partner heeft gezegt "toe maar schatje, laat je een flink verwennen"
Ik heb de wereld die neuken heet al ruimschoots voor mijn hypothetische huwelijk ontdekt
pi_53608157
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben wellicht erg ouderwets, maar denk niet dat het erg goed is voor je relatie als je met andere mensen het bed in duikt.Gegarandeerd dat er heibel van komt natuurlijk als zij het met een andere vent doet en jij thuis je nagels op zit te eten uit frustratie.
Ja dit is absoluuut ouderwets, van ver voor de seksuele revolutie en van ver voor meisjes die pijpen voor een breeza.
Maar je hebt gelijk!
  maandag 1 oktober 2007 @ 07:59:34 #42
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53608714
Mag ik dan even zeggen dat ik jou een vieze kankerhoer vindt en mij maakt het niet uit als ik hiervoor een ban ontvang. Waarom ben je in hemelsnaam getrouwd? En in je andere topic zeg je ook dat je de tel kwijt bent qua pikken die je hebt verorberd. Waarom ben je in hemelsnaam getrouwd? Trouwen doe je met het idee TROUW te zijn aan elkaar en geen liefde/gevoelens voor anderen te hebben in mijn mening.

Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:02:55 #43
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53608740
quote:
Ideaal excuus voor betrapt worden bij vreemdgaan:

Yeah baby, I fucked her. But I make love to you!
- Chris Rock
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53609517
Jammer dat bijna niemand in staat is tot een serieuze reactie. TS, als je nog wat wilt met dit topic, laat het even weten via FB, PM of mail.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')