abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53604718
Tjah wie zijn lul verbrand moet op de blaren zitten, dat krijg je er nu van!
Al die leuke spelletjes!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53604825
Grappige kloon.
***** Kraak.....
pi_53604887
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is mijn tekst!

OT: ik vind het verdacht. Een trio doe je omdat het spannend is voor jullie beiden, een duo doet ze omdat ze jou (degene met wie ze een relatie heeft) buiten spel zet. Misschien heeft ze wel gevoelens voor hem gekregen.. En als dat niet zo is, kun je er net zo goed een open relatie van maken.
vraag er patent op aan

Echter zal in open relaties een van de twee patners meestal veel beter instaat blijken aanvullend neukvlees te vinden, daar schiet de TS dus ook niet veel mee op.

pi_53605187
dat klinkt niet best man! maar tis helemaal niet goed als je vriendin seks wilt hebben met de ander ZONDER dat jij er uberhaupt bij bent dat lijken mij iig geen goede tekenen voor een relatie, maar dat kan aan mij liggen.

Zeg gewoon dat je t niet wilt, en anders is ze jou niet waard! denk ook een beetje aan jezelf.
er zijn nog zat andere vrouwen hoor!!
It is I that f*cks your girlfriend
pi_53605236
Je kan het ook uitmaken en elkaar als fuckbuddy gebruiken als het weer zonodig uit je systeem moet...
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:12:36 #31
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53605758
Als je het verbied, doet ze het uiteindelijk toch vermoedelijk.
Vrienden zeggen wel eens "een kut is sterker dan 10 paarden" In dit geval is het zo dat wanneer mensen geil zijn, echt geil, en ze meer willen, daar god nog gebod in helpt.
Hoe pijnlijk ook, toestaan is in dit geval liefde, verbieden geeft een bijzonder teleurgestelde en boze vrouw, die het alsnog gaat doen vermoedelijk.
Toestaan, en heel hard in je kussen bijten.... Ze houd van je! vergeet dat niet. Dat kan echt los van elkaar staan
pi_53606108
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef tsjaeenkloon het volgende:
Vrienden zeggen wel eens "een kut is sterker dan 10 paarden" In dit geval is het zo dat wanneer mensen geil zijn, echt geil, en ze meer willen, daar god nog gebod in helpt.
Hoe pijnlijk ook, toestaan is in dit geval liefde, verbieden geeft een bijzonder teleurgestelde en boze vrouw, die het alsnog gaat doen vermoedelijk.
Toestaan, en heel hard in je kussen bijten.... Ze houd van je! vergeet dat niet. Dat kan echt los van elkaar staan
Ha

Jij bent de vriendin van macfruit

(je hebt deze kloon een kwartiertje geleden geregistreed)

foei

maandag 1 oktober 2007 @ 00:26:15 #33
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53606200
Hahaha LOL... goed gezien ;-)

Wel makkelijker een trio hebben voor macfruit met een man met een kleine besneden piemel (zie mijn topic)
hoeft hij neit zoveel te incaserren (dacht bij van tevoren dan)
pi_53606262
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:57 schreef henkway het volgende:
Ach, je mag niet eens meer toekijken als hij haar achterlangs neemt.

Ja ik denk dat jouw aanwezigheid maar afleidt als ze beurtelings van voren en van achteren gepaald wordt.
En dan kan ze ook een keer aan lekkere ochtendsex doen terwijl jij bibberend je boterhammetje smeert in de keuken
pi_53606366
Sick fuck. Dat je uberhaupt een andere man toelaat in je bed
X
X
X
pi_53606409
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef Frasier het volgende:
Sick fuck. Dat je uberhaupt een andere man toelaat in je bed vrouw
pi_53606462
quote:
pi_53606572
quote:

een kut is sterker dan 10 paarden
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:40:59 #39
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53606599
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

jij zou luisteren, en braaf noooit meer met een ander gaan dan je man, net nadat je de wereld hebt ondekt die neuken heet? Of die verder neuken dan je man groot is heet?

Dan ben je nog nooit echt goed genomen. Dan weet je namelijk dat er geen lieve god is opgewassen tegen het verlangen dat je daar van krijgt. Waarom denk je dat er zo ongelofelijk veel (getrouwde) mensen vreemdgaan? vast niet omdat hun partner heeft gezegt "toe maar schatje, laat je een flink verwennen"
pi_53607266
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:40 schreef tsjaeenkloon het volgende:

[..]

jij zou luisteren, en braaf noooit meer met een ander gaan dan je man, net nadat je de wereld hebt ondekt die neuken heet? Of die verder neuken dan je man groot is heet?

Dan ben je nog nooit echt goed genomen. Dan weet je namelijk dat er geen lieve god is opgewassen tegen het verlangen dat je daar van krijgt. Waarom denk je dat er zo ongelofelijk veel (getrouwde) mensen vreemdgaan? vast niet omdat hun partner heeft gezegt "toe maar schatje, laat je een flink verwennen"
Ik heb de wereld die neuken heet al ruimschoots voor mijn hypothetische huwelijk ontdekt
pi_53608157
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben wellicht erg ouderwets, maar denk niet dat het erg goed is voor je relatie als je met andere mensen het bed in duikt.Gegarandeerd dat er heibel van komt natuurlijk als zij het met een andere vent doet en jij thuis je nagels op zit te eten uit frustratie.
Ja dit is absoluuut ouderwets, van ver voor de seksuele revolutie en van ver voor meisjes die pijpen voor een breeza.
Maar je hebt gelijk!
  maandag 1 oktober 2007 @ 07:59:34 #42
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53608714
Mag ik dan even zeggen dat ik jou een vieze kankerhoer vindt en mij maakt het niet uit als ik hiervoor een ban ontvang. Waarom ben je in hemelsnaam getrouwd? En in je andere topic zeg je ook dat je de tel kwijt bent qua pikken die je hebt verorberd. Waarom ben je in hemelsnaam getrouwd? Trouwen doe je met het idee TROUW te zijn aan elkaar en geen liefde/gevoelens voor anderen te hebben in mijn mening.

Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:02:55 #43
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53608740
quote:
Ideaal excuus voor betrapt worden bij vreemdgaan:

Yeah baby, I fucked her. But I make love to you!
- Chris Rock
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53609517
Jammer dat bijna niemand in staat is tot een serieuze reactie. TS, als je nog wat wilt met dit topic, laat het even weten via FB, PM of mail.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')