Ik weet nog niet of ik heenga.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:40 schreef Patries86 het volgende:
Veel plezier en succes Tinuzzz_Talpa
Maar onthoud, nouska wordt een ster!
Ik zal gaan stemmen!quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:25 schreef Patries86 het volgende:
Nou we zijn in duiven geweest, erg leuk!
Eerst inschrijven en toen foto
Kreeg als beloning lekker stokje en een zak met voer en 6 dentalstix
Morgen staan de fotos online en kan iedereen op zijn of haar hond stemmen!
quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb een hond zo mooi!
Geweldigggggggg
maar nee ik ga niet heen!
quote:Op zondag 30 september 2007 21:48 schreef Patries86 het volgende:
Net gekeken... wat een slechte foto van onze hond zeg!
Mens kon ook niet echt fotograveren! Amsterdam en hilversum heeft veel mooiere fotos!
Veel dichterbij etc
Maar voor de lieve fokkers
http://www.promophoto.nl/new-gallery/index_ajax.php?id=349&identifier=&datetime=14%3A09 stem ffies op nouska kan aan de linkerkant
Ik zat net bij de foto's voor Den helder te kijken en dat is ook niet heel veel soeps, rare ogen en zo.quote:Op zondag 30 september 2007 22:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Wow, zonde zeg. Dat zijn inderdaad niet al te beste foto's, geen van de honden komen goed tot hun recht
Er zit wel een leuke foto van een cocker spaniel flapoor bijquote:Op zondag 30 september 2007 22:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zat net bij de foto's voor Den helder te kijken en dat is ook niet heel veel soeps, rare ogen en zo.
Jammer dat ze zo'n actie zo aanpakken![]()
Of mensen zelf foto's in laten sturen, dat was in veel gevallen beter geweest denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:16 schreef Patries86 het volgende:
pedigree had beter minder vestingingen kunnen gebruiken maar waar wel prof fotograven zaten.
Zeker weten!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Of mensen zelf foto's in laten sturen, dat was in veel gevallen beter geweest denk ik![]()
Hoewel er behalve een boel betere foto's dan ook echt een hele stapel draken van foto's ingestuurd zal wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Of mensen zelf foto's in laten sturen, dat was in veel gevallen beter geweest denk ik![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |