wat kijkt ie wijsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:33 schreef Meaghan het volgende:
Ik zie dat ik het vorige deel heb dichtgegooid, dus ik open meteen maar even een nieuw topic. Kom maar op met al die lieve, leuke, stoere foto's van jullie viervoeters!
Mijn laatste post uit het vorige deel:
Luna is alweer 5 maanden oud. Ze is een ontzettende deugniet, zo klimt ze graag op tafels en Lego kisten om vervolgens van het uitzicht te genieten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heeft hij een lief koppiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Lllaura het volgende:
Tyson, de dove hond van de buren die een dagje mee mocht naar het strand en een terrasje pikken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoewel staffords niet mijn type honden zijn, ben ik van Tyson helemaal weg. 'Grappig' zijn wel de reacties als dit merk losloopt op het strand. Mensen doen snel hun eigen hond aan de riem en houden hun kinderen beter in de gaten. "Nee, doe maar niet aaien, schatje." Terwijl ie geen vlieg kwaad doet.![]()
vraagje, is jullie hond een rashond? hij heeft vrij veel weg van de onze ( een ordinaire vuilnisbakquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:33 schreef Lebigmac het volgende:
En dit is onze drol:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een marmotquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:28 schreef Dipkip het volgende:
Jeetje, wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |