ik vind het anders buitengewoon nobel van de beste man dat ie zijn diensten voor niks aanbiedquote:
Jij bent het hè?quote:Op zondag 16 september 2007 11:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het anders buitengewoon nobel van de beste man dat ie zijn diensten voor niks aanbied
quote:Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Zou die ook van die super dikke vieze wijven doen? Dan is ie vet genaaid.
Nou, je zou er in ieder geval een grap mee kunnen uithalen... Mailen enzo en dat hier plaatsen...quote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef admiraal_anaal het volgende:maar nu vraag ik me af of er mensen serieus zullen reageren
Nou, wie gaat dat even doen?quote:Op zondag 16 september 2007 13:46 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nou, je zou er in ieder geval een grap mee kunnen uithalen... Mailen enzo en dat hier plaatsen....
Bij jouw komt het het dichtste bij de waarheidquote:
zo fout. Kom maar meisje bij dokter Peter.quote:
Maar ik ben niet maagd ofzo. Mag het dan ook?quote:Op zondag 16 september 2007 15:12 schreef Chowi het volgende:
TOF IK GA MAILEN.
Je bent geen maagd meerquote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben niet maagd ofzo. Mag het dan ook?
als je nog wat aan de strakke kant bent mag het ookquote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben niet maagd ofzo. Mag het dan ook?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 16 september 2007 15:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je bent geen maagd meer![]()
. Je zal branden in de hel.
Jij bent godquote:
Mwoah, niet echt, want ik hoef niet zo nodig een inwendige massage van dr. Peterquote:Op zondag 16 september 2007 15:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Bij jouw komt het het dichtste bij de waarheid![]()
![]()
![]()
Nee maar je hebt je eer nog.quote:Op zondag 16 september 2007 15:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt, want ik hoef niet zo nodig een inwendige massage van dr. Peter
Dat klopt.quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
Hij heeft echt 200 keer hetzelfde bericht geplaatstMaagdenfetish, bestaat dat?
Maar om er nou zo obsessief mee bezig te zijn..quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nou ja ontmaagding van een meisje vind ik eigenlijk wel speciaal.![]()
De seks sucked, maar het moment heeft wel iets.![]()
Waarom zo een sip gezicht. Geen goede ervaringen met dokter Peter.quote:
Keihard straffen met inwendige stokslagen.quote:Op zondag 16 september 2007 19:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom zo een sip gezicht. Geen goede ervaringen met dokter Peter.
Hoe doe je dat, nieuwschierig zijn?quote:Op zondag 16 september 2007 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je wordt toch nieuwschierig naar die inwendige massage.
Ach, het heeft wel iets. Tegen je vrienden in de kroeg zeggen dat je 200 meisjes hebt ontmaagd en niet eens overdrijvenquote:Op zondag 16 september 2007 16:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar om er nou zo obsessief mee bezig te zijn..
Gewoon fistfucken!quote:Op zondag 16 september 2007 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je wordt toch nieuwschierig naar die inwendige massage.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
Hij heeft echt 200 keer hetzelfde bericht geplaatstMaagdenfetish, bestaat dat?
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ga een mailtje sturenwhehe wat een oetlul
15 jarig breazermeisje en nog maagd?quote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hallo dokter Peter, ik ben een meisjuh fn 15 jaar en ik hep al een tijdjuh een vriendjuh en ik bn bang dat seks met hem pijn gaat doen :$ en dat ie vint dat ik het niet goet doe ensjj. Dus ik wou ff vragu hoe et nou precies zit met die massage ensjj. Ojaa en wat houd inwendige massage iin?
En doet et dan egt geen pijn?
xx Me
Naja, als TS 'iets' zoekt bij de erotische contacten lijkt me dat toch vrij duidelijk?quote:Op maandag 17 september 2007 19:15 schreef mcDavid het volgende:
Blijft alleen de vraag wat TS in de rubriek "erotische contacten" deed. [afbeelding]
Het is al meer dan een uur geleden en hij heeft nog steeds niet geantwoordquote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hallo dokter Peter, ik ben een meisjuh fn 15 jaar en ik hep al een tijdjuh een vriendjuh en ik bn bang dat seks met hem pijn gaat doen :$ en dat ie vint dat ik het niet goet doe ensjj. Dus ik wou ff vragu hoe et nou precies zit met die massage ensjj. Ojaa en wat houd inwendige massage iin?
En doet et dan egt geen pijn?
xx Me
Misschien is het een fokkerquote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef katerwater het volgende:
[..]
Het is al meer dan een uur geleden en hij heeft nog steeds niet geantwoord![]()
Hoe wanhopig kan je zijnquote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Pascal86 het volgende:
http://www.marktnet.nl/aanbieder/258494/
Meer dan 2,5 uur nu zelfsquote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef katerwater het volgende:
Het is al meer dan een uur geleden en hij heeft nog steeds niet geantwoord![]()
quote:
Zoek medeliefhebbers
Hoi Sinds een paar interesse gekregen in plas en poepsex en zoek via dit medium mensen die hier ook interesse in hebben om met elkaar the chatten hierover eventueel ook daten met vrouwen dan :-) ik ben een man begin 40 zie er goed uit normaal postuur ,ook groot geschapen 19 x 6 voor msn contact bekijk de website en reageer daar dan even.. In bezit van vele films hiervan.
Gevalletje wanhopig?quote:Maagt
ik ben een 19 jaarige jonge uit zuid limburg om presies te zijn hoensbroek .. ik heb al 3 jaar een relatie maar me vriendin wil pas sex als we trouwe dus dan moet ik ook maagt blijve en dat wil ik nie welke vrouw wild mij ontmaagde ik heb het liefste tusse de 30 en 50 jaar oud en alle leeftijde zijn oke uiterlijk is onbelangrijk dik dun lelijk of mooi laat snel iets weete tot snel
quote:From: redactie@marktent.nl
To: famke88@gmail.com
Date: Mon, 17 Sep 2007 18:45:39 +0200
Subject: Jouw eerste keer beleven?
------------------------------------------------------------
Dit is een automatisch bericht van Marktnet.nl
U heeft gereageerd op een advertentie.
hoi
ik ben bang dat mijn eerste keer ik niet goed genoeg zal zijn
kunt u daarmee helpen??
wat bedoelt u precies met massage
bedankt,
famke
Bekijk de advertentie:
http://www.marktnet.nl/ad.asp?Id=777002
[aangeboden advertentie...]
Marktnet
De website voor vraag en aanbod
http://www.marktnet.nl/
quote:From: vriendelijkemasseur@live.nl Dokter Peter
To: famke88@gmail.com famke88@gmail.com
Date: Tue, 18 Sep 2007 15:19:02 +0200
Subject: RE: Jouw eerste keer beleven?
Goede morgen, Famke
Leuk dat jij reageerde op mijn advertentie
Je vraagt mij hoe het zit met die massage?
De massage is een opbouwende lichaamsmassage waarbij jij jezelf en je lichaam totaal leert ontspannen.
Waarbij de massage telkens een beetje verder gaat en overgaat in een massage van de meer intiemere delen van jouw lichaam.
Zodra ook deze delen volledig ontspannen zijn ben jij pas klaar voor je eerste en pijnloze keer.
Warrbij ik je ook zal leren hoe je te gedragen en te handelen Om de eerste keer tot een geweldige en explosieve belevenis te maken.
Zodat jouw eerste keer niet op een totale mislukking uit zal draaien maar een geweldige opwindende ervaring wordt..
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Kusje, Peter
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:oh my lord, die gozert voegt me toe op msn, like wtf
In jouw bericht bedoel je? Die gozert voegde me toe op msn omdat ik mailtje stuurdequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:33 schreef zarGon het volgende:
Zijn emailadres is aangepast, uiteraard.
Nou, mijn volgende bericht wordt dus of hij contact wil opnemen via MSN Messenger.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
In jouw bericht bedoel je? Die gozert voegde me toe op msn omdat ik mailtje stuurdea la breezer
Of met het lokaal politiebureauquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, mijn volgende bericht wordt dus of hij contact wil opnemen via MSN Messenger.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:36 schreef zarGon het volgende:
Nou, mijn volgende bericht wordt dus of hij contact wil opnemen via MSN Messenger.
Hoezo? Famke88 is in 2006 18 geworden dus als deze meneer met haar afspreekt doet hij niks illegaalsquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef Damzkieee het volgende:
Naar de politie ermeeMSN conversatie opslaan en sue the bastard
Maar ik ben in mijn mailtje 15quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoezo? Famke88 is in 2006 18 geworden dus als deze meneer met haar afspreekt doet hij niks illegaals
Met je echte mailadres,quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb hem geaccepteerd, maar niet online
Voor niks me msnnaam verbreezerd![]()
Care.. block delete weetjequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef zarGon het volgende:
Met je echte mailadres,.
famke88@gmail.com is nu bruikbaar voor MSN Messenger.
Even mailen enzo....
Nope, volgens mij echt vanaf 18, maar ik doe me voor als 15jarig meisje dus al zou dat zijn is het nog strafbaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:47 schreef fransbreda het volgende:
Vanaf 16 is het toch toegestaan mits de minderjarige welwillend is?
quote:From: famke88@gmail.com Famke. M.
To: vriendelijkemasseur@live.nl Dokter Peter
Date: Tue, 18 Sep 2007 16:50:04 +0200
Subject: Re: Jouw eerste keer beleven?
hoi peter
ik zou grag wat meer willen weten op msn
heb jij msn/?
ik twijfel nog veel misschien dat dat msn het minder eng maakt
als je me wilt toevoegen zeg even dat je dat hebt gedaan
mijn msn is zeelfde als mijn mailadres:
famke@gmail.com toevoege op msn
ik hoor van je
xx famke
Heeft iemand nog specifieke vragen wat ie altijd al aan een masseur heeft willen vragen? Dit is je kans.quote:From: famke88@gmail.com Famke. M.
To: vriendelijkemasseur@live.nl Dokter Peter
Date: Tue, 18 Sep 2007 16:53:40 +0200
Subject: Re: Jouw eerste keer beleven?
SOrry peter
de goeie mailadres is
famke88@gmail.com
met 88 erachter dus
xx fame
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:52 schreef zarGon het volgende:
Heeft iemand nog specifieke vragen wat ie altijd al aan een masseur heeft willen vragen? Dit is je kans..
Die advertentie is op zich al 10 jaar tbs waard!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nope, volgens mij echt vanaf 18, maar ik doe me voor als 15jarig meisje dus al zou dat zijn is het nog strafbaar![]()
Ik ben een labiele 19-jarige. Alles is geoorloofd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
je eigen mailadres fout typen, foei
quote:Goede middag, Anousje
Leuk dat jij reageerde op mijn advertentie.
Ten eerste is het indderdaad gratis.
Hoe het zit met die massage is dat jij jezelf en lichaam totaal leert ontspannen dmv. massage.
Als je dan totaal ontspannen bent kan de massage met jouw volledige toestemming evt. verder gaan zodat jouw intieme plaatsen ook gemasseerd kunnen gaan worden.
Dat je 15 jaar bent is wel een probleem want de minimum leeftijd ligt op 16 jaar in bepaalde gemeenten en 18 jaar in sommige andere gemeenten.
Dus als je echt 15 jaar bent zijn wij in overtreding qua sexuele handelingen.
Natuurlijk wil ik je wel graag helpen met jouw probleempje.
En ik wil je wel leren hoe je te gedragen en te handelen zodat jouw eerste keer niet op een totale mislukking uit zal draaien.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Kusje, Peter
Daar had ik dus preventief al aan gedacht. Zulke mensen kennen de wetten wel beter dan jij en ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Sjitmail terug gehad, had ik nog niet gezien
[..]
word ik nu afgewezen?
De goede samaritaan... uhh peterquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Sjitmail terug gehad, had ik nog niet gezien
[..]
word ik nu afgewezen?
Oh jee, oh jee!quote:From: vriendelijkemasseur@live.nl Dokter Peter
To: famke88@gmail.com Famke. M.
Date: Tue, 18 Sep 2007 16:58:51 +0200
Hoi, Famke dit is mijn msn adres.
Groet,
Dr. peter
Zeg wel dat ik bijna 16 benquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:02 schreef zarGon het volgende:
Daar had ik dus preventief al aan gedacht. Zulke mensen kennen de wetten wel beter dan jij en ik.
Ik vind het wel lief dat je je zorgen maakt om onze eerste keerquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zeg wel dat ik bijna 16 ben![]()
Ik ben een 19-jarige freule die zijn eerste keer goed wil beleven. Én ik ben niet dik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:07 schreef fransbreda het volgende:
Zeg nu eens dat je aan obesitas lijdt..![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:07 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik vind het wel lief dat je je zorgen maakt om onze eerste keer![]()
![]()
quote:Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
enneuh hoe gaatt dat dn helpe da k geen pijn hb met neuke?
Peter zegt:
met massage en handmatig ruimer maken.
Mailen naar Famke.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je mocht geen hele msngesprekken posten toch?![]()
quote:Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
ma doet dat dnn ook geen pijn?
Peter zegt:
nee, zeker niet.
Peter zegt:
ik masseer alles eerste heerlijk soepel.
Peter zegt:
zodat alles lekker gemakkelijk kan oprekken.
Om er zomaar in te trappenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef Maki-maki. het volgende:
Waarom?
Haha, die gast is geniaal. Vraag of hij je ook anaal oprekt.quote:
Could have fooled me.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Om er zomaar in te trappenzo goed is me breezertaal niet meer
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Om er zomaar in te trappenzo goed is me breezertaal niet meer
Om zijn verblijf in vught wat te verzachten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
Vraag of je hem mag oprekken in return
Whehequote:Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
oow okeejj, hb je wel telnnr ofz wnat kweeniie of k nog op msn kom vor die tijd, bn egt heel weinig op msn
Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
btg hb k wel
Peter zegt:
ik stuur je een mail ter bevestiging met daarbij mijn tel. nr.
Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
okii ;p
Omgquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
Regel eens een foto
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:20 schreef mcDavid het volgende:Als ik nog niet allang gepost had zou ik bij deze TVP'en
Ohja!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef katerwater het volgende:
![]()
Ik ben echt benieuwd hoever jullie willen gaan.
Als hij in de buurt woont, kun je hem opwachten met een fok!knokploeg![]()
Als hier mensen omg. Rotterdam wonenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef katerwater het volgende:
![]()
Ik ben echt benieuwd hoever jullie willen gaan.
Als hij in de buurt woont, kun je hem opwachten met een fok!knokploeg![]()
Jaaaa zien zien zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omgwish you didn't ask.. nu krijg ik nachtmerries
![]()
Gooi hem zo erop
Delft?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als hier mensen omg. Rotterdam wonen![]()
Hubba Hubbaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ga niet echt afsprekendamn, that guy is ugly, wacht even foto doen
![]()
[afbeelding]
Zeg eens dat plassen op je sekspartner je helpt ontspannenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ga niet echt afsprekendamn, that guy is ugly, wacht even foto doen
![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zullen we 'm uitnodigen en in elkaar meppen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Jagewoon met zo'n bijl ergens in een wachtruimte OFZXO
ROFLAZ!
Zeggen dat [een van onze] ouders het niet relaxt zullen vinden als hij thuis komt dus of hij [een van ons] op het station op kan pikken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Jagewoon met zo'n bijl ergens in een wachtruimte OFZXO
ROFLAZ!
Ik denk dat hij dat al heeft ondervondenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg eens dat plassen op je sekspartner je helpt ontspannen
Gespreksgeschiedenis msnquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef katerwater het volgende:
En dan geeft ie gewoon zijn foto vrij![]()
Nu hebben we bewijsmateriaal!![]()
Beter 10 bier in mijn neus dan 1 in oshiro's hand.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lekker he? Bier in je neus![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:42 schreef mcDavid het volgende:
Beter 10 bier in mijn neus dan 1 in oshiro's hand.
Nouhou, vraag nou eens of je op hem mag plassenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al heeft ondervondenhoe komt hij anders aan zoeen zeikhoofd
Neequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Nouhou, vraag nou eens of je op hem mag plassen
foto?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een engerd trouwens.
Ook goed als ik morgen zijn 06 post?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Vraag die kerel eens hoeveel 'massages' hij al heeft gegeven
Ook goed, hoewel ik zelf niet zo goed ben in hoge stemmetjes e.d.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ook goed als ik morgen zijn 06 post?
Neuh, als die kerel op tv een taart in z'n eigen gezicht wrijft dan wel, maar anders nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zeg stiekem Peter R., mail dat we een intressante case voor hem hebben als ie in ruil zn snor weer laat staan!
Die kerel doet feitelijk gezien niets fout.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zeg stiekem Peter R., mail dat we een intressante case voor hem hebben als ie in ruil zn snor weer laat staan!
Nee maar als hij dat bij een nichtje van me doet mag hij een langzame dood sterven met medewerking van mij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die kerel doet feitelijk gezien niets fout.
Hij zegt zelfs niet met een 15 jarige te kunnen werken. Je kunt die kerel HELEMAAL NIETS maken. En jouw persoonlijke gevoel heeft daar geen fuck mee te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee maar als hij dat bij een nichtje van me doet mag hij een langzame dood sterven met medewerking van mij.
Voor de rest doet hij niks fout natuurlijk.![]()
Oh jee, ben jij in het echt een konijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hij is sowieso strafbaar alsie zich een dokter noemt maar dat niet is.
Oke, als jij vraagt: Meneer bent u een echte dokter? En hij zegt serieus ja dan issie strafbaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jee, ben jij in het echt een konijn?! En pluisig ook nog?!
a. Tuurlijk kan ik hem wat maken. Zoals iedereen hier. Zoals we nu al aan doen zijn door zijn reputatie door het slijk te halen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zegt zelfs niet met een 15 jarige te kunnen werken. Je kunt die kerel HELEMAAL NIETS maken. En jouw persoonlijke gevoel heeft daar geen fuck mee te maken.
WAT!?!?!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oke, als jij vraagt: Meneer bent u een echte dokter? En hij zegt serieus ja dan issie strafbaar.
Je kunt natuurlijk wel nagaan dat ik geen konijn ben
Dus.
Precies. Wanneer jij dat vraagt. Heb jij dat gedaan? Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oke, als jij vraagt: Meneer bent u een echte dokter? En hij zegt serieus ja dan issie strafbaar.
Je kunt natuurlijk wel nagaan dat ik geen konijn ben
Dus.
Jullie hebben het over politie, de Vries, knokploegen. Je hebt geen poot om op te staan. Zijn reputatie door het slijk halen doet hij zelf al. Als je zo debiel bent om hier in te trappen verdien je het ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
a. Tuurlijk kan ik hem wat maken. Zoals iedereen hier. Zoals we nu al aan doen zijn door zijn reputatie door het slijk te halen.
b. En hoe ik voel is hoe ik ben. Dus kan Peter R. de Vries er wat mee: Nee. Kunnen wij er wat mee. Hell Yeah.
Toch netjes he dat ze met die grote poten zo netjes kan typen.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Toch netjes he dat ze met die grote poten zo netjes kan typen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Toch netjes he dat ze met die grote poten zo netjes kan typen.
Jij?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaat zich voordoen als vrouw van 38?
Neequote:
Goedzo, valt niet op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:34 schreef MASD het volgende:
manik doe ook mee! ik zal mij voordoen als een bejaarde vrouw oid, ex-non ofzo
even een emailadres reggen
Wat nou happen? Ze hebben al een afspraak staan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:38 schreef fransbreda het volgende:
Wacht nou ff met verneuken, laat em eerst ff happen.
Een br33z4h-non die het klooster uit is gekickt en na 78 jaar wel eens een keer vol van achter genomen wilt worden genomenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:34 schreef MASD het volgende:
ex-non
Omg, jullie gaan hem toch niet serieus met een groep hormonen opwachten?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Volgende week zaterdag pas hoordus idd ff wachten met verneuken
en morgen zijn 06, die wil ik eerst hebben, na morgen mag het
![]()
omdat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg, jullie gaan hem toch niet serieus met een groep hormonen opwachten?
Hmm, lets see. Ik weet niet hoor, misschien problemen met de politie, ik zeg ook maar watquote:
yeah, right.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hmm, lets see. Ik weet niet hoor, misschien problemen met de politie, ik zeg ook maar wat!
Ah well, als jij een strafblad wil en een paar uur schoffelen, by all means.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:01 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
yeah, right.....
Dat zal men veel uitmaken![]()
Wie heeft het over in elkaar slaan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah well, als jij een strafblad wil en een paar uur schoffelen, by all means.
Ik hoop alleen dat FOK! niet wil dat er hier plannen gemaakt worden om iemand genadeloos in elkaar te slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie heeft het over in elkaar slaan?Fine, schoppen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gewoon vastbinden aan een lantaarnpaal ofzo![]()
Benodigdheden:
- Mondprop[quote]Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah well, als jij een strafblad wil en een paar uur schoffelen, by all means.
Ik hoop alleen dat FOK! niet wil dat er hier plannen gemaakt worden om iemand genadeloos in elkaar te slaan.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
We hebben het toch niet over slaan.Gewoon leuk gesprekje.
- Benzinestift
- Ducktape
- dr. Peter
die post heb je mooi verneuktquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
We hebben het toch niet over slaan.Gewoon leuk gesprekje.
- Benzinestift
- Ducktape
- dr. Peter
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
die post heb je mooi verneukt![]()
Part time job. Posts verneuqen.
Met de advertenties uitgeprint om zijn nek!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
naakt vastbinden aan een lantaarnpaal!
veel leuker en genanter![]()
Ik sliep. Maar dat hielp. Blijkbaar.quote:From: vriendelijkemasseur@live.nl Dokter Peter
To: famke88@gmail.com Famke. M.
Date: Tue, 18 Sep 2007 19:19:05 +0200
hoi Famke
Aangezien ik je niet tref op MSN sturr ik je nogmaals een mailtje.
Misschien kan je mij schrijven waarom je twijfeld?
Misschien kan ik het je beter uitleggen?
Je hoeft het niet eng te vinden of bang te zijn voor mij.
Bij elke wisseling in masaage vorm of techniek ben ik altijd diegene
die vooraf of tijdens de behandeling uitleg wat ik ga doen en hoe.
Ook vertel ik je daarbij wat de te verwachten uitwerking zal zijn.
En jij mag mij ten alle tijden vragen en/of aangeven wat je daarbij voelt.
Of dat je misschien liever hebt dat ik het anders doe.
Bij mij ben je altijd vrij om aan te geven wat je wilt.
Ik hoop je met dit mailtje alvast een beetje gerust gesteld te hebben.
Groetjes,
Dr. Peterp
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:09 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik sliep. Maar dat hielp. Blijkbaar.
Zwakzinnigen hebben ook liefde nodig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Tering, heeft die kerel z'n school niet afgemaakt ofzo
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gewoon vastbinden aan een lantaarnpaal ofzo![]()
Benodigdheden:
- Mondprop
- Benzinestift
- Ducktape
- dr. Peter
weet je wat stoer zou zijn? als jij als meesteres verkleed gaat en hem vastbind en onderwerpt aan denigrerende martelpraktijken!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij bent zeker dokter peter![]()
daarvoor hoef ik me niet te verkleden, om gezag uit te stralenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:50 schreef SlimShady het volgende:
weet je wat stoer zou zijn? als jij als meesteres verkleed gaat en hem vastbind en onderwerpt aan denigrerende martelpraktijken!
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:08 schreef chatter het volgende:
Hoi_Piepeloi is niet echt een meisje dat er als een meesteres uit zou zien, maak niet uit wat ze dan aan zou hebben.
Nee, dat is stom!quote:Maar het zou wel lachen zijn, als het inderdaad een Fok!ker is.
er staat geen pedofilie op Youtubequote:Op woensdag 19 september 2007 19:19 schreef Saak het volgende:
Vraag nou eens op een of andre manier of ie ook een youtube pedo verzameling van filmpjes heeft
Zo van: Zeg, zit jij ook wel eens op youtube? Weet jij wat leuke filmpjes? Of heb je zelfs een account dan kijk ik even daarop!![]()
Ken jij dat topic niet over die pedo's op youtube?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef MASD het volgende:
[..]
er staat geen pedofilie op Youtubezelfs (hardcore)porno is al moeilijk geheim te houden
heb je een link?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:26 schreef Saak het volgende:
[..]
Ken jij dat topic niet over die pedo's op youtube?![]()
Nee zijn gewoon dansende meisjes onder de 12 maar dan een hele lijst/verzameling, heuze fapcollectiequote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef MASD het volgende:
[..]
heb je een link?
zal waarschijnlijk parthenofilie zijn aangezien de pedoshit vaak underground blijft
Kom kom, lieverd.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:39 schreef chatter het volgende:
[..]
Kom kom, lieverd.
Ik heb je foto in je FOBO gezien. jij ziet er uit als een meisje dat bij mij een glaasje limonade zonder prik krijgt.
Je hebt gewoon een heel lief snoetje, daarom.
![]()
[..]
Kom kom, lieverd.
Ik heb je foto in je FOBO gezien. jij ziet er uit als een meisje dat bij mij een glaasje limonade zonder prik krijgt.
![]()
[..]
Kom kom, lieverd.
![]()
Nog mensen trek in zinloos geweld tegen een kansloze viezerd?quote:Zaterdag 30 september.
Trein Leiden centraal-woerden 8.22 uur
In woerden vertrekt de trein om. 09.03 richting Rotterdam.
Deze ariveert in Rotterdam Noord om: 9.32
Daar pik ik je op met de auto.
En wat zou ik je evt. nog meer moeten leren?
Zodat ik mij goed op jouw komst kan voorbereiden.
Had toch een foto gepost?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Waar is die foto dan? Ik ben wel benieuwd hoe dr viespeuk eruit ziet
Ehm, niet om het een of ander, maar volgens mij valt 30sept toch echt op een zondag...quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bevestigingsemail binnen!
[..]
Nog mensen trek in zinloos geweld tegen een kansloze viezerd?![]()
Het was toch al duidelijk dat meneer een halve hersencel heeft?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Ehm, niet om het een of ander, maar volgens mij valt 30sept toch echt op een zondag...![]()
Zal even opnieuw proberen up te loaden enzoquote:En ja, je had inderdaad al eens een foto gepost, weet alleen niet waar die is gebleven.
Hmm. Ik ga mijn fotocamera even zoeken!quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Beter zoek je een knuppel ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:16 schreef mcDavid het volgende:
Hmm. Ik ga mijn fotocamera even zoeken!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:58 schreef mcDavid het volgende:
Ok, laten we een knokploeglijstje maken!
[..]
Vul aan!
Ga je dr écht heen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef k-Rin het volgende:
Tvp
Nous, ik hou van jeWat een strakke actie.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef Paramnesia het volgende:mcDavid BabblingBrook Paramnesia Hoi_Piepeloi mits knuppel
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:33 schreef fransbreda het volgende:
ga je vandaag???????
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:27 schreef DuTank het volgende:
Ook niet, maar wel door een knap meisje en massageolie, dus..![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef Black_Rainbow het volgende:
tvp, jammer dat ik niet in de buurt van rotterdam woon.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Paramnesia het volgende:
BenodigdhedenCamera (Eventueel fototoestel) Genoeg mensen Ductape Ontmoetingsplaats Een solide plan. Bier
Toch op zijn minst een paar foto's maken om deze rekel aan de digitale schandpaal te kunnen hangen!quote:Op zondag 23 september 2007 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Alsof jullie daadwerkelijk wat gaan doen..
Iddquote:Op zondag 23 september 2007 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
Alsof jullie daadwerkelijk wat gaan doen..
quote:Je wordt natuurlijk inwendig eerst uitgebreid gemasseerd en vervolgens safe en pijnloos ruimer gemaakt.
Hij wil afstuderen in andere dingen dan school praktijk biologiequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Tering, heeft die kerel z'n school niet afgemaakt ofzo
Paramnesia en ik zijn wel van plan ja!quote:Op maandag 24 september 2007 15:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Even serieusnog mensen die naar rotterdam komen zaterdag?
Ik zit te twijfelen of ik galijkt me wel hilarisch
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |