Jaaaa zien zien zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omgwish you didn't ask.. nu krijg ik nachtmerries
![]()
Gooi hem zo erop
Delft?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als hier mensen omg. Rotterdam wonen![]()
Hubba Hubbaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ga niet echt afsprekendamn, that guy is ugly, wacht even foto doen
![]()
[afbeelding]
Zeg eens dat plassen op je sekspartner je helpt ontspannenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ga niet echt afsprekendamn, that guy is ugly, wacht even foto doen
![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zullen we 'm uitnodigen en in elkaar meppen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Jagewoon met zo'n bijl ergens in een wachtruimte OFZXO
ROFLAZ!
Zeggen dat [een van onze] ouders het niet relaxt zullen vinden als hij thuis komt dus of hij [een van ons] op het station op kan pikken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Jagewoon met zo'n bijl ergens in een wachtruimte OFZXO
ROFLAZ!
Ik denk dat hij dat al heeft ondervondenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg eens dat plassen op je sekspartner je helpt ontspannen
Gespreksgeschiedenis msnquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef katerwater het volgende:
En dan geeft ie gewoon zijn foto vrij![]()
Nu hebben we bewijsmateriaal!![]()
Beter 10 bier in mijn neus dan 1 in oshiro's hand.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lekker he? Bier in je neus![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:42 schreef mcDavid het volgende:
Beter 10 bier in mijn neus dan 1 in oshiro's hand.
Nouhou, vraag nou eens of je op hem mag plassenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al heeft ondervondenhoe komt hij anders aan zoeen zeikhoofd
Neequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Nouhou, vraag nou eens of je op hem mag plassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |