quote:Op woensdag 19 september 2007 20:39 schreef chatter het volgende:
[..]
Kom kom, lieverd.
Ik heb je foto in je FOBO gezien. jij ziet er uit als een meisje dat bij mij een glaasje limonade zonder prik krijgt.
Je hebt gewoon een heel lief snoetje, daarom.
![]()
Nog mensen trek in zinloos geweld tegen een kansloze viezerd?quote:Zaterdag 30 september.
Trein Leiden centraal-woerden 8.22 uur
In woerden vertrekt de trein om. 09.03 richting Rotterdam.
Deze ariveert in Rotterdam Noord om: 9.32
Daar pik ik je op met de auto.
En wat zou ik je evt. nog meer moeten leren?
Zodat ik mij goed op jouw komst kan voorbereiden.
Had toch een foto gepost?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Waar is die foto dan? Ik ben wel benieuwd hoe dr viespeuk eruit ziet
Ehm, niet om het een of ander, maar volgens mij valt 30sept toch echt op een zondag...quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bevestigingsemail binnen!
[..]
Nog mensen trek in zinloos geweld tegen een kansloze viezerd?![]()
Het was toch al duidelijk dat meneer een halve hersencel heeft?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Ehm, niet om het een of ander, maar volgens mij valt 30sept toch echt op een zondag...![]()
Zal even opnieuw proberen up te loaden enzoquote:En ja, je had inderdaad al eens een foto gepost, weet alleen niet waar die is gebleven.
Hmm. Ik ga mijn fotocamera even zoeken!quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Beter zoek je een knuppel ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:16 schreef mcDavid het volgende:
Hmm. Ik ga mijn fotocamera even zoeken!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:58 schreef mcDavid het volgende:
Ok, laten we een knokploeglijstje maken!
[..]
Vul aan!
Ga je dr écht heen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef k-Rin het volgende:
Tvp
Nous, ik hou van jeWat een strakke actie.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef Paramnesia het volgende:mcDavid BabblingBrook Paramnesia Hoi_Piepeloi mits knuppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |