Jij?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaat zich voordoen als vrouw van 38?
Neequote:
Goedzo, valt niet op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:34 schreef MASD het volgende:
manik doe ook mee! ik zal mij voordoen als een bejaarde vrouw oid, ex-non ofzo
even een emailadres reggen
Wat nou happen? Ze hebben al een afspraak staan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:38 schreef fransbreda het volgende:
Wacht nou ff met verneuken, laat em eerst ff happen.
Een br33z4h-non die het klooster uit is gekickt en na 78 jaar wel eens een keer vol van achter genomen wilt worden genomenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:34 schreef MASD het volgende:
ex-non
Omg, jullie gaan hem toch niet serieus met een groep hormonen opwachten?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Volgende week zaterdag pas hoordus idd ff wachten met verneuken
en morgen zijn 06, die wil ik eerst hebben, na morgen mag het
![]()
omdat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg, jullie gaan hem toch niet serieus met een groep hormonen opwachten?
Hmm, lets see. Ik weet niet hoor, misschien problemen met de politie, ik zeg ook maar watquote:
yeah, right.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hmm, lets see. Ik weet niet hoor, misschien problemen met de politie, ik zeg ook maar wat!
Ah well, als jij een strafblad wil en een paar uur schoffelen, by all means.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:01 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
yeah, right.....
Dat zal men veel uitmaken![]()
Wie heeft het over in elkaar slaan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah well, als jij een strafblad wil en een paar uur schoffelen, by all means.
Ik hoop alleen dat FOK! niet wil dat er hier plannen gemaakt worden om iemand genadeloos in elkaar te slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie heeft het over in elkaar slaan?Fine, schoppen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gewoon vastbinden aan een lantaarnpaal ofzo![]()
Benodigdheden:
- Mondprop[quote]Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah well, als jij een strafblad wil en een paar uur schoffelen, by all means.
Ik hoop alleen dat FOK! niet wil dat er hier plannen gemaakt worden om iemand genadeloos in elkaar te slaan.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
We hebben het toch niet over slaan.Gewoon leuk gesprekje.
- Benzinestift
- Ducktape
- dr. Peter
die post heb je mooi verneuktquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
We hebben het toch niet over slaan.Gewoon leuk gesprekje.
- Benzinestift
- Ducktape
- dr. Peter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |