Friezen, de meest irritante allochtonen van Nederland na onze islamitische broeders die je de vinger geven wanneer je met Nederlandstalige muziek in je auto aan komt rijden (Dat doen de Friezen trouwens ook bedenk ik me opeens, omdat ze de taal niet verstaan).
Daarnaast hebben ze geen eigen bierbrouwerijen, alleen maar Sonnema Cola en ontbijtkoek, dan begrijp je opeens waarom er in de Koran staat waarom mensen geen alcohol mogen drinken: Mohammed was vroeger vast in Leeuwarden toen ie dat boekkie schreef en had een week lang braakneigingen gekregen nadat ie de combinatie Sonnema/Peinenburg nuttigde; Hij zal vast gedacht hebben: Rare jongens die Friezen.
Daarnaast produceren ze kutmuziek (De Kast, Twarres etc.) en mogen ze op HAVO/VWO in plaats van Duits/Frans voor Fries kiezen:
Conclusie, heel Nederland walgt van Friesland en haar allochtone inwoners; Bouw een muur om Friesland heen, zet er mitrailleursnesten neer om uitbraken te voorkomen en verbiedt export van Friesland naar Nederland om verspreiding van hun verderfelijke producten te voorkomen. We zouden er een soort kolonie van kunnen maken om al onze belangrijke problemen op te lossen. Ik heb hier een schetsje van alle oplossingen van de Nederlandse problemen:
![]()
Wij zoeken mensen die bereid zijn om ons financieel te steunen (Friesland heeft veel hekwerk en prikkeldraad nodig) en / of aan ons prikkeldraad willen doneren.
Houdt het half NL / half Scandinavische gemurmel bovenin NL, en zorg dat het zich niet verder verspreidt!
En zeg nou zelf, wie vindt dat Fries ECHT een taal is en niet meer dan wat bij elkaar geraapte dialecten?
Geef gul...
mvg. de Directie van Stichting "Prikkeldraad om Friesland"
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.