quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:52 schreef zarGon het volgende:
Heeft iemand nog specifieke vragen wat ie altijd al aan een masseur heeft willen vragen? Dit is je kans..
Die advertentie is op zich al 10 jaar tbs waard!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nope, volgens mij echt vanaf 18, maar ik doe me voor als 15jarig meisje dus al zou dat zijn is het nog strafbaar![]()
Ik ben een labiele 19-jarige. Alles is geoorloofd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
je eigen mailadres fout typen, foei
quote:Goede middag, Anousje
Leuk dat jij reageerde op mijn advertentie.
Ten eerste is het indderdaad gratis.
Hoe het zit met die massage is dat jij jezelf en lichaam totaal leert ontspannen dmv. massage.
Als je dan totaal ontspannen bent kan de massage met jouw volledige toestemming evt. verder gaan zodat jouw intieme plaatsen ook gemasseerd kunnen gaan worden.
Dat je 15 jaar bent is wel een probleem want de minimum leeftijd ligt op 16 jaar in bepaalde gemeenten en 18 jaar in sommige andere gemeenten.
Dus als je echt 15 jaar bent zijn wij in overtreding qua sexuele handelingen.
Natuurlijk wil ik je wel graag helpen met jouw probleempje.
En ik wil je wel leren hoe je te gedragen en te handelen zodat jouw eerste keer niet op een totale mislukking uit zal draaien.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Kusje, Peter
Daar had ik dus preventief al aan gedacht. Zulke mensen kennen de wetten wel beter dan jij en ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Sjitmail terug gehad, had ik nog niet gezien
[..]
word ik nu afgewezen?
De goede samaritaan... uhh peterquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Sjitmail terug gehad, had ik nog niet gezien
[..]
word ik nu afgewezen?
Oh jee, oh jee!quote:From: vriendelijkemasseur@live.nl Dokter Peter
To: famke88@gmail.com Famke. M.
Date: Tue, 18 Sep 2007 16:58:51 +0200
Subject: RE: Jouw eerste keer beleven?
Hoi, Famke dit is mijn msn adres.
Groet,
Dr. peter
Zeg wel dat ik bijna 16 benquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:02 schreef zarGon het volgende:
Daar had ik dus preventief al aan gedacht. Zulke mensen kennen de wetten wel beter dan jij en ik.
Ik vind het wel lief dat je je zorgen maakt om onze eerste keerquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zeg wel dat ik bijna 16 ben![]()
Ik ben een 19-jarige freule die zijn eerste keer goed wil beleven. Én ik ben niet dik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:07 schreef fransbreda het volgende:
Zeg nu eens dat je aan obesitas lijdt..![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:07 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik vind het wel lief dat je je zorgen maakt om onze eerste keer![]()
![]()
quote:Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
enneuh hoe gaatt dat dn helpe da k geen pijn hb met neuke?
Peter zegt:
met massage en handmatig ruimer maken.
Mailen naar Famke.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je mocht geen hele msngesprekken posten toch?![]()
quote:Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
ma doet dat dnn ook geen pijn?
Peter zegt:
nee, zeker niet.
Peter zegt:
ik masseer alles eerste heerlijk soepel.
Peter zegt:
zodat alles lekker gemakkelijk kan oprekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |