Die advertentie is op zich al 10 jaar tbs waard!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nope, volgens mij echt vanaf 18, maar ik doe me voor als 15jarig meisje dus al zou dat zijn is het nog strafbaar![]()
Ik ben een labiele 19-jarige. Alles is geoorloofd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
je eigen mailadres fout typen, foei
quote:Goede middag, Anousje
Leuk dat jij reageerde op mijn advertentie.
Ten eerste is het indderdaad gratis.
Hoe het zit met die massage is dat jij jezelf en lichaam totaal leert ontspannen dmv. massage.
Als je dan totaal ontspannen bent kan de massage met jouw volledige toestemming evt. verder gaan zodat jouw intieme plaatsen ook gemasseerd kunnen gaan worden.
Dat je 15 jaar bent is wel een probleem want de minimum leeftijd ligt op 16 jaar in bepaalde gemeenten en 18 jaar in sommige andere gemeenten.
Dus als je echt 15 jaar bent zijn wij in overtreding qua sexuele handelingen.
Natuurlijk wil ik je wel graag helpen met jouw probleempje.
En ik wil je wel leren hoe je te gedragen en te handelen zodat jouw eerste keer niet op een totale mislukking uit zal draaien.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Kusje, Peter
Daar had ik dus preventief al aan gedacht. Zulke mensen kennen de wetten wel beter dan jij en ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Sjitmail terug gehad, had ik nog niet gezien
[..]
word ik nu afgewezen?
De goede samaritaan... uhh peterquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Sjitmail terug gehad, had ik nog niet gezien
[..]
word ik nu afgewezen?
Oh jee, oh jee!quote:From: vriendelijkemasseur@live.nl Dokter Peter
To: famke88@gmail.com Famke. M.
Date: Tue, 18 Sep 2007 16:58:51 +0200
Subject: RE: Jouw eerste keer beleven?
Hoi, Famke dit is mijn msn adres.
Groet,
Dr. peter
Zeg wel dat ik bijna 16 benquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:02 schreef zarGon het volgende:
Daar had ik dus preventief al aan gedacht. Zulke mensen kennen de wetten wel beter dan jij en ik.
Ik vind het wel lief dat je je zorgen maakt om onze eerste keerquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zeg wel dat ik bijna 16 ben![]()
Ik ben een 19-jarige freule die zijn eerste keer goed wil beleven. Én ik ben niet dik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:07 schreef fransbreda het volgende:
Zeg nu eens dat je aan obesitas lijdt..![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:07 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik vind het wel lief dat je je zorgen maakt om onze eerste keer![]()
![]()
quote:Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
enneuh hoe gaatt dat dn helpe da k geen pijn hb met neuke?
Peter zegt:
met massage en handmatig ruimer maken.
Mailen naar Famke.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je mocht geen hele msngesprekken posten toch?![]()
quote:Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
ma doet dat dnn ook geen pijn?
Peter zegt:
nee, zeker niet.
Peter zegt:
ik masseer alles eerste heerlijk soepel.
Peter zegt:
zodat alles lekker gemakkelijk kan oprekken.
Om er zomaar in te trappenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef Maki-maki. het volgende:
Waarom?
Haha, die gast is geniaal. Vraag of hij je ook anaal oprekt.quote:
Could have fooled me.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Om er zomaar in te trappenzo goed is me breezertaal niet meer
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Om er zomaar in te trappenzo goed is me breezertaal niet meer
Om zijn verblijf in vught wat te verzachten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
Vraag of je hem mag oprekken in return
Whehequote:Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
oow okeejj, hb je wel telnnr ofz wnat kweeniie of k nog op msn kom vor die tijd, bn egt heel weinig op msn
Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
btg hb k wel
Peter zegt:
ik stuur je een mail ter bevestiging met daarbij mijn tel. nr.
Nousiii -- (@) ! ** maRiiett Diinetjjs vo0r het leventjuu, NTB (%) wie et probeert ken renne!] zegt:
okii ;p
Omgquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
Regel eens een foto
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:20 schreef mcDavid het volgende:Als ik nog niet allang gepost had zou ik bij deze TVP'en
Ohja!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef katerwater het volgende:
![]()
Ik ben echt benieuwd hoever jullie willen gaan.
Als hij in de buurt woont, kun je hem opwachten met een fok!knokploeg![]()
Als hier mensen omg. Rotterdam wonenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef katerwater het volgende:
![]()
Ik ben echt benieuwd hoever jullie willen gaan.
Als hij in de buurt woont, kun je hem opwachten met een fok!knokploeg![]()
Jaaaa zien zien zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omgwish you didn't ask.. nu krijg ik nachtmerries
![]()
Gooi hem zo erop
Delft?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als hier mensen omg. Rotterdam wonen![]()
Hubba Hubbaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ga niet echt afsprekendamn, that guy is ugly, wacht even foto doen
![]()
[afbeelding]
Zeg eens dat plassen op je sekspartner je helpt ontspannenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik ga niet echt afsprekendamn, that guy is ugly, wacht even foto doen
![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zullen we 'm uitnodigen en in elkaar meppen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Jagewoon met zo'n bijl ergens in een wachtruimte OFZXO
ROFLAZ!
Zeggen dat [een van onze] ouders het niet relaxt zullen vinden als hij thuis komt dus of hij [een van ons] op het station op kan pikken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Jagewoon met zo'n bijl ergens in een wachtruimte OFZXO
ROFLAZ!
Ik denk dat hij dat al heeft ondervondenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg eens dat plassen op je sekspartner je helpt ontspannen
Gespreksgeschiedenis msnquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef katerwater het volgende:
En dan geeft ie gewoon zijn foto vrij![]()
Nu hebben we bewijsmateriaal!![]()
Beter 10 bier in mijn neus dan 1 in oshiro's hand.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lekker he? Bier in je neus![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:42 schreef mcDavid het volgende:
Beter 10 bier in mijn neus dan 1 in oshiro's hand.
Nouhou, vraag nou eens of je op hem mag plassenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al heeft ondervondenhoe komt hij anders aan zoeen zeikhoofd
Neequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Nouhou, vraag nou eens of je op hem mag plassen
foto?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een engerd trouwens.
Ook goed als ik morgen zijn 06 post?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Vraag die kerel eens hoeveel 'massages' hij al heeft gegeven
Ook goed, hoewel ik zelf niet zo goed ben in hoge stemmetjes e.d.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ook goed als ik morgen zijn 06 post?
Neuh, als die kerel op tv een taart in z'n eigen gezicht wrijft dan wel, maar anders nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zeg stiekem Peter R., mail dat we een intressante case voor hem hebben als ie in ruil zn snor weer laat staan!
Die kerel doet feitelijk gezien niets fout.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zeg stiekem Peter R., mail dat we een intressante case voor hem hebben als ie in ruil zn snor weer laat staan!
Nee maar als hij dat bij een nichtje van me doet mag hij een langzame dood sterven met medewerking van mij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die kerel doet feitelijk gezien niets fout.
Hij zegt zelfs niet met een 15 jarige te kunnen werken. Je kunt die kerel HELEMAAL NIETS maken. En jouw persoonlijke gevoel heeft daar geen fuck mee te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee maar als hij dat bij een nichtje van me doet mag hij een langzame dood sterven met medewerking van mij.
Voor de rest doet hij niks fout natuurlijk.![]()
Oh jee, ben jij in het echt een konijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hij is sowieso strafbaar alsie zich een dokter noemt maar dat niet is.
Oke, als jij vraagt: Meneer bent u een echte dokter? En hij zegt serieus ja dan issie strafbaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jee, ben jij in het echt een konijn?! En pluisig ook nog?!
a. Tuurlijk kan ik hem wat maken. Zoals iedereen hier. Zoals we nu al aan doen zijn door zijn reputatie door het slijk te halen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zegt zelfs niet met een 15 jarige te kunnen werken. Je kunt die kerel HELEMAAL NIETS maken. En jouw persoonlijke gevoel heeft daar geen fuck mee te maken.
WAT!?!?!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oke, als jij vraagt: Meneer bent u een echte dokter? En hij zegt serieus ja dan issie strafbaar.
Je kunt natuurlijk wel nagaan dat ik geen konijn ben
Dus.
Precies. Wanneer jij dat vraagt. Heb jij dat gedaan? Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oke, als jij vraagt: Meneer bent u een echte dokter? En hij zegt serieus ja dan issie strafbaar.
Je kunt natuurlijk wel nagaan dat ik geen konijn ben
Dus.
Jullie hebben het over politie, de Vries, knokploegen. Je hebt geen poot om op te staan. Zijn reputatie door het slijk halen doet hij zelf al. Als je zo debiel bent om hier in te trappen verdien je het ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
a. Tuurlijk kan ik hem wat maken. Zoals iedereen hier. Zoals we nu al aan doen zijn door zijn reputatie door het slijk te halen.
b. En hoe ik voel is hoe ik ben. Dus kan Peter R. de Vries er wat mee: Nee. Kunnen wij er wat mee. Hell Yeah.
Toch netjes he dat ze met die grote poten zo netjes kan typen.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Toch netjes he dat ze met die grote poten zo netjes kan typen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Toch netjes he dat ze met die grote poten zo netjes kan typen.
Jij?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaat zich voordoen als vrouw van 38?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |