ik vind het anders buitengewoon nobel van de beste man dat ie zijn diensten voor niks aanbiedquote:
Jij bent het hè?quote:Op zondag 16 september 2007 11:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het anders buitengewoon nobel van de beste man dat ie zijn diensten voor niks aanbied
quote:Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Zou die ook van die super dikke vieze wijven doen? Dan is ie vet genaaid.
Nou, je zou er in ieder geval een grap mee kunnen uithalen... Mailen enzo en dat hier plaatsen...quote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef admiraal_anaal het volgende:maar nu vraag ik me af of er mensen serieus zullen reageren
Nou, wie gaat dat even doen?quote:Op zondag 16 september 2007 13:46 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nou, je zou er in ieder geval een grap mee kunnen uithalen... Mailen enzo en dat hier plaatsen....
Bij jouw komt het het dichtste bij de waarheidquote:
zo fout. Kom maar meisje bij dokter Peter.quote:
Maar ik ben niet maagd ofzo. Mag het dan ook?quote:Op zondag 16 september 2007 15:12 schreef Chowi het volgende:
TOF IK GA MAILEN.
Je bent geen maagd meerquote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben niet maagd ofzo. Mag het dan ook?
als je nog wat aan de strakke kant bent mag het ookquote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben niet maagd ofzo. Mag het dan ook?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 16 september 2007 15:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je bent geen maagd meer![]()
. Je zal branden in de hel.
Jij bent godquote:
Mwoah, niet echt, want ik hoef niet zo nodig een inwendige massage van dr. Peterquote:Op zondag 16 september 2007 15:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Bij jouw komt het het dichtste bij de waarheid![]()
![]()
![]()
Nee maar je hebt je eer nog.quote:Op zondag 16 september 2007 15:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt, want ik hoef niet zo nodig een inwendige massage van dr. Peter
Dat klopt.quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
Hij heeft echt 200 keer hetzelfde bericht geplaatstMaagdenfetish, bestaat dat?
Maar om er nou zo obsessief mee bezig te zijn..quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nou ja ontmaagding van een meisje vind ik eigenlijk wel speciaal.![]()
De seks sucked, maar het moment heeft wel iets.![]()
Waarom zo een sip gezicht. Geen goede ervaringen met dokter Peter.quote:
Keihard straffen met inwendige stokslagen.quote:Op zondag 16 september 2007 19:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom zo een sip gezicht. Geen goede ervaringen met dokter Peter.
Hoe doe je dat, nieuwschierig zijn?quote:Op zondag 16 september 2007 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je wordt toch nieuwschierig naar die inwendige massage.
Ach, het heeft wel iets. Tegen je vrienden in de kroeg zeggen dat je 200 meisjes hebt ontmaagd en niet eens overdrijvenquote:Op zondag 16 september 2007 16:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar om er nou zo obsessief mee bezig te zijn..
Gewoon fistfucken!quote:Op zondag 16 september 2007 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je wordt toch nieuwschierig naar die inwendige massage.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
Hij heeft echt 200 keer hetzelfde bericht geplaatstMaagdenfetish, bestaat dat?
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ga een mailtje sturenwhehe wat een oetlul
15 jarig breazermeisje en nog maagd?quote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hallo dokter Peter, ik ben een meisjuh fn 15 jaar en ik hep al een tijdjuh een vriendjuh en ik bn bang dat seks met hem pijn gaat doen :$ en dat ie vint dat ik het niet goet doe ensjj. Dus ik wou ff vragu hoe et nou precies zit met die massage ensjj. Ojaa en wat houd inwendige massage iin?
En doet et dan egt geen pijn?
xx Me
Naja, als TS 'iets' zoekt bij de erotische contacten lijkt me dat toch vrij duidelijk?quote:Op maandag 17 september 2007 19:15 schreef mcDavid het volgende:
Blijft alleen de vraag wat TS in de rubriek "erotische contacten" deed. [afbeelding]
Het is al meer dan een uur geleden en hij heeft nog steeds niet geantwoordquote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hallo dokter Peter, ik ben een meisjuh fn 15 jaar en ik hep al een tijdjuh een vriendjuh en ik bn bang dat seks met hem pijn gaat doen :$ en dat ie vint dat ik het niet goet doe ensjj. Dus ik wou ff vragu hoe et nou precies zit met die massage ensjj. Ojaa en wat houd inwendige massage iin?
En doet et dan egt geen pijn?
xx Me
Misschien is het een fokkerquote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef katerwater het volgende:
[..]
Het is al meer dan een uur geleden en hij heeft nog steeds niet geantwoord![]()
Hoe wanhopig kan je zijnquote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Pascal86 het volgende:
http://www.marktnet.nl/aanbieder/258494/
Meer dan 2,5 uur nu zelfsquote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef katerwater het volgende:
Het is al meer dan een uur geleden en hij heeft nog steeds niet geantwoord![]()
quote:
Zoek medeliefhebbers
Hoi Sinds een paar interesse gekregen in plas en poepsex en zoek via dit medium mensen die hier ook interesse in hebben om met elkaar the chatten hierover eventueel ook daten met vrouwen dan :-) ik ben een man begin 40 zie er goed uit normaal postuur ,ook groot geschapen 19 x 6 voor msn contact bekijk de website en reageer daar dan even.. In bezit van vele films hiervan.
Gevalletje wanhopig?quote:Maagt
ik ben een 19 jaarige jonge uit zuid limburg om presies te zijn hoensbroek .. ik heb al 3 jaar een relatie maar me vriendin wil pas sex als we trouwe dus dan moet ik ook maagt blijve en dat wil ik nie welke vrouw wild mij ontmaagde ik heb het liefste tusse de 30 en 50 jaar oud en alle leeftijde zijn oke uiterlijk is onbelangrijk dik dun lelijk of mooi laat snel iets weete tot snel
quote:From: redactie@marktent.nl
To: famke88@gmail.com
Date: Mon, 17 Sep 2007 18:45:39 +0200
Subject: Jouw eerste keer beleven?
------------------------------------------------------------
Dit is een automatisch bericht van Marktnet.nl
U heeft gereageerd op een advertentie.
hoi
ik ben bang dat mijn eerste keer ik niet goed genoeg zal zijn
kunt u daarmee helpen??
wat bedoelt u precies met massage
bedankt,
famke
Bekijk de advertentie:
http://www.marktnet.nl/ad.asp?Id=777002
[aangeboden advertentie...]
Marktnet
De website voor vraag en aanbod
http://www.marktnet.nl/
quote:From: vriendelijkemasseur@live.nl Dokter Peter
To: famke88@gmail.com famke88@gmail.com
Date: Tue, 18 Sep 2007 15:19:02 +0200
Subject: RE: Jouw eerste keer beleven?
Goede morgen, Famke
Leuk dat jij reageerde op mijn advertentie
Je vraagt mij hoe het zit met die massage?
De massage is een opbouwende lichaamsmassage waarbij jij jezelf en je lichaam totaal leert ontspannen.
Waarbij de massage telkens een beetje verder gaat en overgaat in een massage van de meer intiemere delen van jouw lichaam.
Zodra ook deze delen volledig ontspannen zijn ben jij pas klaar voor je eerste en pijnloze keer.
Warrbij ik je ook zal leren hoe je te gedragen en te handelen Om de eerste keer tot een geweldige en explosieve belevenis te maken.
Zodat jouw eerste keer niet op een totale mislukking uit zal draaien maar een geweldige opwindende ervaring wordt..
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Kusje, Peter
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:oh my lord, die gozert voegt me toe op msn, like wtf
In jouw bericht bedoel je? Die gozert voegde me toe op msn omdat ik mailtje stuurdequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:33 schreef zarGon het volgende:
Zijn emailadres is aangepast, uiteraard.
Nou, mijn volgende bericht wordt dus of hij contact wil opnemen via MSN Messenger.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
In jouw bericht bedoel je? Die gozert voegde me toe op msn omdat ik mailtje stuurdea la breezer
Of met het lokaal politiebureauquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, mijn volgende bericht wordt dus of hij contact wil opnemen via MSN Messenger.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:36 schreef zarGon het volgende:
Nou, mijn volgende bericht wordt dus of hij contact wil opnemen via MSN Messenger.
Hoezo? Famke88 is in 2006 18 geworden dus als deze meneer met haar afspreekt doet hij niks illegaalsquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef Damzkieee het volgende:
Naar de politie ermeeMSN conversatie opslaan en sue the bastard
Maar ik ben in mijn mailtje 15quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoezo? Famke88 is in 2006 18 geworden dus als deze meneer met haar afspreekt doet hij niks illegaals
Met je echte mailadres,quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb hem geaccepteerd, maar niet online
Voor niks me msnnaam verbreezerd![]()
Care.. block delete weetjequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef zarGon het volgende:
Met je echte mailadres,.
famke88@gmail.com is nu bruikbaar voor MSN Messenger.
Even mailen enzo....
Nope, volgens mij echt vanaf 18, maar ik doe me voor als 15jarig meisje dus al zou dat zijn is het nog strafbaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:47 schreef fransbreda het volgende:
Vanaf 16 is het toch toegestaan mits de minderjarige welwillend is?
quote:From: famke88@gmail.com Famke. M.
To: vriendelijkemasseur@live.nl Dokter Peter
Date: Tue, 18 Sep 2007 16:50:04 +0200
Subject: Re: Jouw eerste keer beleven?
hoi peter
ik zou grag wat meer willen weten op msn
heb jij msn/?
ik twijfel nog veel misschien dat dat msn het minder eng maakt
als je me wilt toevoegen zeg even dat je dat hebt gedaan
mijn msn is zeelfde als mijn mailadres:
famke@gmail.com toevoege op msn
ik hoor van je
xx famke
Heeft iemand nog specifieke vragen wat ie altijd al aan een masseur heeft willen vragen? Dit is je kans.quote:From: famke88@gmail.com Famke. M.
To: vriendelijkemasseur@live.nl Dokter Peter
Date: Tue, 18 Sep 2007 16:53:40 +0200
Subject: Re: Jouw eerste keer beleven?
SOrry peter
de goeie mailadres is
famke88@gmail.com
met 88 erachter dus
xx fame
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:52 schreef zarGon het volgende:
Heeft iemand nog specifieke vragen wat ie altijd al aan een masseur heeft willen vragen? Dit is je kans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |