zo fout. Kom maar meisje bij dokter Peter.quote:
Maar ik ben niet maagd ofzo. Mag het dan ook?quote:Op zondag 16 september 2007 15:12 schreef Chowi het volgende:
TOF IK GA MAILEN.
Je bent geen maagd meerquote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben niet maagd ofzo. Mag het dan ook?
als je nog wat aan de strakke kant bent mag het ookquote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben niet maagd ofzo. Mag het dan ook?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 16 september 2007 15:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je bent geen maagd meer![]()
. Je zal branden in de hel.
Jij bent godquote:
Mwoah, niet echt, want ik hoef niet zo nodig een inwendige massage van dr. Peterquote:Op zondag 16 september 2007 15:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Bij jouw komt het het dichtste bij de waarheid![]()
![]()
![]()
Nee maar je hebt je eer nog.quote:Op zondag 16 september 2007 15:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt, want ik hoef niet zo nodig een inwendige massage van dr. Peter
Dat klopt.quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
Hij heeft echt 200 keer hetzelfde bericht geplaatstMaagdenfetish, bestaat dat?
Maar om er nou zo obsessief mee bezig te zijn..quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nou ja ontmaagding van een meisje vind ik eigenlijk wel speciaal.![]()
De seks sucked, maar het moment heeft wel iets.![]()
Waarom zo een sip gezicht. Geen goede ervaringen met dokter Peter.quote:
Keihard straffen met inwendige stokslagen.quote:Op zondag 16 september 2007 19:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom zo een sip gezicht. Geen goede ervaringen met dokter Peter.
Hoe doe je dat, nieuwschierig zijn?quote:Op zondag 16 september 2007 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je wordt toch nieuwschierig naar die inwendige massage.
Ach, het heeft wel iets. Tegen je vrienden in de kroeg zeggen dat je 200 meisjes hebt ontmaagd en niet eens overdrijvenquote:Op zondag 16 september 2007 16:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar om er nou zo obsessief mee bezig te zijn..
Gewoon fistfucken!quote:Op zondag 16 september 2007 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je wordt toch nieuwschierig naar die inwendige massage.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
Hij heeft echt 200 keer hetzelfde bericht geplaatstMaagdenfetish, bestaat dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |