Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ga een mailtje sturenwhehe wat een oetlul
15 jarig breazermeisje en nog maagd?quote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hallo dokter Peter, ik ben een meisjuh fn 15 jaar en ik hep al een tijdjuh een vriendjuh en ik bn bang dat seks met hem pijn gaat doen :$ en dat ie vint dat ik het niet goet doe ensjj. Dus ik wou ff vragu hoe et nou precies zit met die massage ensjj. Ojaa en wat houd inwendige massage iin?
En doet et dan egt geen pijn?
xx Me
Naja, als TS 'iets' zoekt bij de erotische contacten lijkt me dat toch vrij duidelijk?quote:Op maandag 17 september 2007 19:15 schreef mcDavid het volgende:
Blijft alleen de vraag wat TS in de rubriek "erotische contacten" deed. [afbeelding]
Het is al meer dan een uur geleden en hij heeft nog steeds niet geantwoordquote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hallo dokter Peter, ik ben een meisjuh fn 15 jaar en ik hep al een tijdjuh een vriendjuh en ik bn bang dat seks met hem pijn gaat doen :$ en dat ie vint dat ik het niet goet doe ensjj. Dus ik wou ff vragu hoe et nou precies zit met die massage ensjj. Ojaa en wat houd inwendige massage iin?
En doet et dan egt geen pijn?
xx Me
Misschien is het een fokkerquote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef katerwater het volgende:
[..]
Het is al meer dan een uur geleden en hij heeft nog steeds niet geantwoord![]()
Hoe wanhopig kan je zijnquote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Pascal86 het volgende:
http://www.marktnet.nl/aanbieder/258494/
Meer dan 2,5 uur nu zelfsquote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef katerwater het volgende:
Het is al meer dan een uur geleden en hij heeft nog steeds niet geantwoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |