Vorige delen:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:16 schreef YourGuardian het volgende:
I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)
5 muluc staat voor een datum die je kunt berekenen via de kalenders van de maya\\\'s. na het bekeken te hebben bleken er twee data\\\'s in 2007 de signature 5 muluc te hebben, namelijk 2 januari en 19 september 2007...
Ik was er echt mee bezig, want wannner ik data's droom, blijkt uit ervaring dat deze data\\\'s ook daadwerkelijk van belang zijn, dus ik zag erg tegen 2 januari op...
zo rond half december 2006 droomde ik een datum....19 september 2007..
Het ging dus om 19 september 2007, niet om 2 januari...
en idd, 2 januari niets gebeurd...
Dat vreemde gevoel over 2007 deel ik al meerdere jaren met meer personen, welke dezelfde gevoelens over het jaar 2007 hebben...ik sta dus niet alleen, maarrrrr.....
Vraag:
Is er misschien iemand hier op dit forum, of van buiten dit forum welke mij iets zinnigs zou kunnen zeggen over dat vreemde voorgevoel??? herkent iemand dit voorgevoel?? of is dit gebakken lucht...of zullen we gewoon moeten wachten tot 19 september 2007...
(zie ook http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html) voor een soort van ondersteunende voorspelling???
Ieder drie haren dus?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:22 schreef dapluiz het volgende:
19 september heb ik 6 haar met me vriendin, dus misschien bedoel je dat ?
Hebben jullie dan allebei 3 haren?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:22 schreef dapluiz het volgende:
19 september heb ik 6 haar met me vriendin, dus misschien bedoel je dat ?
Ik zit er zelf niet heel erg in, maar hieromtrent heb ik ooit nog wel een artikeltje (14 pgs.) gevonden:quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]weet jij of dit sterrenstelsel daadwerkelijk op de weg terug is naar het centrum ( in de breedte ) van de melkweg, waarmee ik de de progressie van ons deel bedoel. ( je weet wel, wij 'wiebelen' een beetje rond in de melkweg met een omgang van 26000 jaar, give or take een paar honderd jaar). Daar heb ik nou nooit iets duidelijks over gevonden eigenlijk
.
Ah thanks, binnenkort maar eens kijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ik zit er zelf niet heel erg in, maar hieromtrent heb ik ooit nog wel een artikeltje (14 pgs.) gevonden:
link
Ik heb nog nooit gehoord van een dergelijke beweging. Dat zou dus inhouden dat ons zonnestelsel niet alleen cirkels draait om de kern van de melkweg maar ook op en neer beweegt? Als dat zo zou zijn zouden we daar echt tig jaar over doen (en dan heb ik het niet over een paar honderd jaar). Ik zou ook niet weten welke krachten er dan voor zouden zorgen dat wij in de breedte in één lijn zouden worden getrokken met de melkweg. Maargoed, misschien kan iemand die er meer verstand heeft er licht op werpen? Het lijkt mij iig onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Thanks, maar dat bedoelde ik niet helemaal. we zitten toch ook een stukje boven de melkweg?
Een beetje zoals dit ______'______ zullen we maar zeggen. En ik was eigenlijk benieuwd of we nou wel of niet ____._____ zo of ____________ zo zouden eindigen zullen we maar zeggen. En precessie is hetgeen wat de aardbol doet ben ik achter gekomen, ander verhaal dus. Klok > klepel verhaal.
Dit gaat over of de zon vanaf de aarde gezien in één lijn met de melkweg staat of niet. Dit houdt dus niet in dat ons hele zonnestelsel dan ook in lijn staat met de melkweg. Niettemin is het wel een interessant artikelquote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ik zit er zelf niet heel erg in, maar hieromtrent heb ik ooit nog wel een artikeltje (14 pgs.) gevonden:
link
Het verhaal gaat op sommige sites ook dat de melkweg niet heen en weer beweegt maar ons sterrenstelsel dus, en dat het 2012 gedoe dus komt door het feit dat ons sterrenstelsel na 2 miljard jaar weer terugkomt in de lijn van de melkweg. (kan de bron even niet terugvindenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een dergelijke beweging. Dat zou dus inhouden dat ons zonnestelsel niet alleen cirkels draait om de kern van de melkweg maar ook op en neer beweegt? Als dat zo zou zijn zouden we daar echt tig jaar over doen (en dan heb ik het niet over een paar honderd jaar). Ik zou ook niet weten welke krachten er dan voor zouden zorgen dat wij in de breedte in één lijn zouden worden getrokken met de melkweg. Maargoed, misschien kan iemand die er meer verstand heeft er licht op werpen? Het lijkt mij iig onwaarschijnlijk.
Het is zeker een leuke, maar dan mogen wij binnen 5 jaar wel even flink wat lichtjaren afleggen wil je dat voor elkaar krijgen voor 2012quote:Op woensdag 12 september 2007 21:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Het verhaal gaat op sommige sites ook dat de melkweg niet heen en weer beweegt maar ons sterrenstelsel dus, en dat het 2012 gedoe dus komt door het feit dat ons sterrenstelsel na 2 miljard jaar weer terugkomt in de lijn van de melkweg. (kan de bron even niet terugvinden). Ik vond het in ieder geval wel een leuke
.
Oh boy dat word dan nog wat ...quote:Op woensdag 12 september 2007 22:09 schreef creno het volgende:
uit deel 2 de link : http://video.google.com/videoplay?docid=-567329528148516232
het stukje over intuitie sluit voor mijn gevoel wel aan bij de "quantumleap-dag". Dat op die dag de ommekeer komt dat je meer je intuitie gaat gebruiken ipv je verstand.
En dat je pas over een aantal jaar inziet dat toen de omslag is geweest.
Ik denk dat je dit bedoelt. Dat de winter zonnewende precies ten hoogte van de galactische evenaar te zien is.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Thanks, maar dat bedoelde ik niet helemaal. we zitten toch ook een stukje boven de melkweg?
Een beetje zoals dit ______'______ zullen we maar zeggen. En ik was eigenlijk benieuwd of we nou wel of niet ____._____ zo of ____________ zo zouden eindigen zullen we maar zeggen . En precessie is hetgeen wat de aardbol doet ben ik achter gekomen, ander verhaal dus. Klok > klepel verhaal.
De eerste website probeert het nog wat aan te dikken en te zeggen dat in 2016 de zon niet meer op deze lijn staat. Ze noemen deze periode (1980-2016) de "2012 era".quote:The positions of the two solstices between the stars shift about 50 arcseconds per year (compared to the stars) because of the precession of the equinoxes, and happened to cross the adopted center line of the Milky Way around the beginning of 1999. This happens about once every 13,000 years. In star atlases that use the equinox of J2000.0 the distance between the solstices and the center line of the Milky Way is only about 50 arcseconds or 0.014 degrees, and such a small angle can only be discerned in very large star atlases. There is no physical reason for a connection between the plane of the Milky Way and the plane of the orbit of the Earth, and the precession did not notice that the solstices crossed the center line of the Milky Way.
19 september krijgen de servers van 2nd life een schop, men doet groot onderhoud waardoor het 2de leven aan europese kant zeker een aantal uur stil komt te liggen en met de server offline kan je dus zeggen dat er een 40 duizend mensen een uur of 4 doodverklaard wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:55 schreef jogy het volgende:
Goeie dingen, bedankt stranger.
Oh, en ik heb met mijn collega afgesproken dat als de 19de niets met zich meebrengt qua schokkende dingen ik weer stop met roken.
Dus laat maar een bommetje vallen AUB.
5 jaar in aardse tijd?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Het is zeker een leuke, maar dan mogen wij binnen 5 jaar wel even flink wat lichtjaren afleggen wil je dat voor elkaar krijgen voor 2012.
Ja. Maar het bleek uiteindelijk om iets anders te gaan dan de verplaatsing van ons zonnestelsel. Zie post van The_stranger. Een uitlijning en een daadwerkelijke verplaatsing zijn gelukkig twee verschillende dingenquote:
Een rijdende trein? Waar denk jij dat wij naartoe gaan dan?quote:95% van ons universum is onbekende materie. Wie weet wat het universum voor ons in petto heeft. Feit is, dat we op de rijdende trein zitten, en die is niet van plan om te stoppen.
Je moet helemaal niks eigenlijk. Leuk hè?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:03 schreef iLeon het volgende:
OK... onheilspellers: Nog... 6 dagen en dan moet ik gaan shaken?![]()
![]()
Na vier uur heeft reanimeren ook niet zoveel zin meerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
19 september krijgen de servers van 2nd life een schop, men doet groot onderhoud waardoor het 2de leven aan europese kant zeker een aantal uur stil komt te liggen en met de server offline kan je dus zeggen dat er een 40 duizend mensen een uur of 4 doodverklaard worden![]()
Hmmm.. Ik denk dat china teveel belangen heeft in iran, om dit zomaar eventjes door de amerikanen te laten bezetten. Denk niet dat Amerika opgewassen is tegen china.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:01 schreef Spellmeista het volgende:
Ja en rond deze tijd vliegen de tsunami's en aarbevingen je om de oren. Klaarblijkelijk heeft het daar toch wat mee te maken? En dat dit alles slechts een voorbode is?
http://www.nu.nl/news/123(...)ing_bij_Sumatra.html
http://www.nu.nl/news/123(...)%EB_%28video%29.html
http://www.nu.nl/news/123(...)ving_op_Sumatra.html
http://www.nu.nl/news/123(...)wt_voor_tsunami.html
Maarja het kan ook gewoon Iran zijn die zijn atoombommeke gewoon al klaar heeft staan:
http://www.nieuws.nl/478640 (en daar grijpen ze niet in?????) in Irak wel..beetje raar..Amerika denkt zeker van laat maar komen..
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:21 schreef switchboy het volgende:
[..]
Na vier uur heeft reanimeren ook niet zoveel zin meer![]()
Treinen hebben over het algemeen vertraging. Ik denk dat die niet voor 2012 aankomt.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:41 schreef H-enki het volgende:
[..]
5 jaar in aardse tijd?
95% van ons universum is onbekende materie. Wie weet wat het universum voor ons in petto heeft. Feit is, dat we op de rijdende trein zitten, en die is niet van plan om te stoppen.
Waarom mijn vraag aardse tijd? Lastig onderwerp, maar zal het proberen op te lichten hoe ik er over denk.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:41 schreef H-enki het volgende:
[..]
5 jaar in aardse tijd?
95% van ons universum is onbekende materie. Wie weet wat het universum voor ons in petto heeft. Feit is, dat we op de rijdende trein zitten, en die is niet van plan om te stoppen.
Ik meen te hebben gelezen dat die overgang in 2150 plaats heeft.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:02 schreef addictivebeat het volgende:
Het is niet alleen de overgang van het vissentijdperk naar het aquariustijdperk rond deze periode, maar het is tevens het begin van een nieuw zonnejaar (de 26.000 jarige cyclus.)
In de eerste 30 minuten van deze film wordt alles uitgelegd.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:21 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik meen te hebben gelezen dat die overgang in 2150 plaats heeft.
Hoe komt men er dan bij dat (volgens de maya-kalender) in 2012 die overgang is ?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef H-enki het volgende:
[..]
In de eerste 30 minuten van deze film wordt alles uitgelegd.
www.zeitgeistmovie.com
idd 2150
Mooi verhaal zegquote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef H-enki het volgende:
[..]
Waarom mijn vraag aardse tijd? Lastig onderwerp, maar zal het proberen op te lichten hoe ik er over denk.
Dit voorbeeld heb ik even van een andere site geplukt.
Als een tweeling zich opsplitst bijvoorbeeld, de een leeft voor 10 jaar in een onderzeeboot op de bodem van de oceaan, en de ander woont op Mount Everest. Na die 10 jaar zouden ze nog altijd even oud moeten zijn. Maar de man van de onderzeeboot blijkt jonger te zijn. Het scheelt weinig, slechts enkele seconden of misschien minuten. Dit komt omdat de man van de onderzeeboot dichter bij de aardkern was. Dat is het middelpunt van de massa van onze planeet, daar is de ruimte kromming het sterkst. Daar gaat de tijd dan ook het langzaamst. daar heeft hij zelf niets van gemerkt, omdat zijn hersenen ook langzamer werkten. Daarom noemde Einstein die buigbare ruimte de ruimtetijd.
Als u dus op zolder zit, en ik op de begane grond, gaat de tijd voor mij langzamer. Niet dat ik zo langer jong blijf, tijd is namelijk relatief, dus ik vind een minuut net zo lang duren als u. Alleen duurt mijn minuut langer dan die van u, als je ze zou vergelijken. De kromming van de ruimtetijd wordt dus beïnlvoedt door massa, en is het sterkst bij het middelpunt van die massa. Die massa neemt weer toe als de energie toeneemt (E=MC²), dus ook als de snelheid toeneemt. Als de massa toeneemt wanneer de snelheid toeneemt, neemt de ruimtetijd buiging dus toe wanneer de snelheid toeneemt. Dit heeft nogal extreme gevolgen!
Dus wat zegt men hier over tijd en massa. Des te verder weg van de massa des te lichter de ruimte tijd kromming. Dus tijd is relatief voor ons hetzelfde, maar als je onze minuten vergelijkt, is mijn minuut voor jou een uur.
Wat ik dan denk. Hoe zit het met ruimte tijd kromming van een melkwegstelsel. Stel je eens voor wat een minuut buiten onze melkweg zou zijn in aardse tijd? Misschien wel 100.000 jaar.
Het universum wat wij dus beleven en zien, kan filosofisch dus 1 uurtje oud zijn. Alleen onze beleving van dat ene uurtje is inmiddels 14 miljard jaar.
Dus aardse tijd is een aards begrip. Ons melkwegstelsel kan dan slechts een opspattend vonkje zijn van een kampvuur wat onderweg naar beneden langzaam dooft.
De rijdende trein is in dit geval dan de levensduur van ons melkwegstelsel en de mate waarin in haar de tijd verstrijkt. We zitten erin, hoe komen we eruit is al eeuwen de vraag.
In een zwart gat is de ruimte tijd kromming zo heftig dat tijd daar stil lijkt te staan.
Dus wat is dan 5 jaar aardse tijd. Volgens het universum zijn wij net een uurtje om de hoek komen kijken.
Als je sterft zeggen ze, je leven vliegt in een seconde aan je voorbij. Hoe lang is een seconde in universele tijd? Time flies when youre having fun. Dat komt omdat als je lol hebt, je hersenen langzamer werken.
Heeeeeeee, dat is interessant. Dus onze beleving van tijd is ook belangrijk in hoe we de tijd ervaren.
En dan komen we inmiddels bij de kwantum technologie. Die zegt, is wat je ziet in de grens van je ooghoek ook de grens. 4 miljard mb per dag aan informatie wordt verwerkt door onze hersenen. Terwijl we maar in staat zijn om er 2000 te beleven. Waar is die andere 4 miljard dan voor nodig? Misschien wel om de omgeving te projecteren. Dus: We projecteren onze eigen matrix. En daar zit nu juist de clue. Als je in staat bent om dat concept te begrijpen en je visie een andere kant op te draaien, bereik je dus een staat van bewustzijn. Deze staat van bewustzijn zou best wel eens zijn piek kunnen bereiken op 2012, maar, dan is het weer tijdafhankelijk. Met dit nieuwe bewustzijn kun je dus creëren. En dat is nu precies wat de DARK side (geef het maar een naam) Banken, overheden etc, willen voorkomen.
Ze willen net dat je je eigen bewustzijn gaat veranderen. Dan realiseer je jezelf net als ik, en gister bij de wereld draait door zei henk te velde het ook zo mooi, JE HEBT ALS MENS GEEN RECHTEN EN PLICHTEN. Als je dat beseft, sta je buiten de box van de maatschappij. Dan worden hele andere zaken belangrijk. nl. Liefde en compassie voor je medemens. Oftewel, wie goed doet goed ontmoet.
Jarenlang bij mijn oma hing een bekend tegeltje aan de muur. Daar staat op.
Daar alleen kan liefde wonen
Daar alleen is het leven goed
Waar men blij en ongedwongen
Alles voor elkander doet.
Welke dimensie bedoelen ze hiermee? Dimensie?, creëer als god op aarde en zorg dat we het goed hebben met elkaar. Ik doe dit al voor mijn buren en familie, als iedereen dit nu op fok ook doet, moet je eens zien hoe snel dit kan gaan.
WE zijn niet langer slaven, wij zijn vrije denkers. en naar mijn mening is 2012 de tijd daar om met zijn allen de handen in een te slaan en te zeggen, we pikken het niet langer. Ik wil ook dat mijn zoontje opgroeit in een wereld waar zijn ouders hard voor gewerkt hebben. Niet in de teringzooi die het nu dreigt te worden, maar zeg je een ding, Hij zal vrij zijn, in denken en doen.
Net als in de jaren 80 protesteren tegen de neutronenbom, waar is die guts gebleven, waar zijn die ballen, om eens een keer te zeggen, wij zijn het zat.
Dus 2012 staat voor mij in het teken van 1 bewustzijn, samenzijn, en werken aan ons geluk.
Omdat niemand precies weet wat de mayakalender nu precies voorspelt, als die al wat voorspelt. Iedereen praat elkaar na of geeft een eigen interpretatie aan het geheel. Zo krijg je een grote verzameling gebeurtenissen, welke bijna niet meer yerug te voeren zijn naar de Maya's, maar wel op elke 2012 site te vinden zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:19 schreef creno het volgende:
[..]
Hoe komt men er dan bij dat (volgens de maya-kalender) in 2012 die overgang is ?
Och, ze hadden wel meer vreemde ideëen, die Majaas. Zo offerden ze mensen en sneden koningen in hun pik om te kijken of hun dynastie nog zou voortbestaan. Om maar wat te noemen, hé!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:19 schreef creno het volgende:
[..]
Hoe komt men er dan bij dat (volgens de maya-kalender) in 2012 die overgang is ?
Ik verwacht ook niet dat zo'n kalender iets voorspelt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Omdat niemand precies weet wat de mayakalender nu precies voorspelt, als die al wat voorspelt. Iedereen praat elkaar na of geeft een eigen interpretatie aan het geheel. Zo krijg je een grote verzameling gebeurtenissen, welke bijna niet meer yerug te voeren zijn naar de Maya's, maar wel op elke 2012 site te vinden zijn.
Volgens het "12e planeet" boek.. worden we al eeuwen protected bij verscheidene alien rassen. Wel fun het verhaal dat een ufo de rocket weg lazert:)quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:38 schreef Jodelaar het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7923931845927797466&hl=nl
We zullen gered worden!
Dat weet niemand. Het is onduidelijk wanneer de "age of aquarius"(waterman) nu echt begint. Men weet ook niet wanneer het huidige tijdperk (vissen) is begonnen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:26 schreef creno het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat zo'n kalender iets voorspelt.
Maar ze hadden toch voor verschillende periodes kalenders gebasseerd op de zon, sterren etc.
De langste kalender (van 26000 jaar) zou eindigen in 2012, dan zou de overgang zijn het ene sterrenbeeld naar het andere (vissen naar waterman meen ik), maar in de film word gesproken over 2150.
Wat is dan de juiste berekening ?
Veel succes!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:18 schreef Omaha het volgende:
Jongens, hou maar op.
Ik moet de 19e afrijden, dat zal het zijn
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:33 schreef Niek. het volgende:
Geen zin om de topics door te lezen, kan iemand een samenvatting geven wat ik de 19e kan verwachten? Wordt het een directe dood, is het onzin, word het wo3, een natuurramp of heeft niemand ook maar enig idee?
Zijn er al wel enigzins reeele opties gevonden? Of is het eigenlijk alleen maar het voorgevoel van 1 persoon?quote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef senesta het volgende:
[..]
We weten het nog niet helemaal zeker![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 00:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zijn er al wel enigzins reeele opties gevonden? Of is het eigenlijk alleen maar het voorgevoel van 1 persoon?
Ik heb gehele presentatie nu bekeken.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:09 schreef creno het volgende:
uit deel 2 de link : http://video.google.com/videoplay?docid=-567329528148516232
het stukje over intuitie sluit voor mijn gevoel wel aan bij de "quantumleap-dag". Dat op die dag de ommekeer komt dat je meer je intuitie gaat gebruiken ipv je verstand.
En dat je pas over een aantal jaar inziet dat toen de omslag is geweest.
he .. daar zeg je wat..quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:22 schreef Caesu het volgende:
volgende week is het alweer steeds langer geleden.
27-11-2007 is de volgende datum om in de gaten te houden overigens.
weer ?quote:
Wie van jullie heeft snaar-theorie bestudeerd. Ik heb 4 jaar geleden een boek gelezen The Elegant Universe by Brian Greene. Daar in wordt ook beschreven dat je dus sneller ouder wordt naar mate hoe hoger je komt.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef H-enki het volgende:
[..]
Waarom mijn vraag aardse tijd? Lastig onderwerp, maar zal het proberen op te lichten hoe ik er over denk.
Dit voorbeeld heb ik even van een andere site geplukt.
Als een tweeling zich opsplitst bijvoorbeeld, de een leeft voor 10 jaar in een onderzeeboot op de bodem van de oceaan, en de ander woont op Mount Everest. Na die 10 jaar zouden ze nog altijd even oud moeten zijn. Maar de man van de onderzeeboot blijkt jonger te zijn. Het scheelt weinig, slechts enkele seconden of misschien minuten. Dit komt omdat de man van de onderzeeboot dichter bij de aardkern was. Dat is het middelpunt van de massa van onze planeet, daar is de ruimte kromming het sterkst. Daar gaat de tijd dan ook het langzaamst. daar heeft hij zelf niets van gemerkt, omdat zijn hersenen ook langzamer werkten. Daarom noemde Einstein die buigbare ruimte de ruimtetijd.
Als u dus op zolder zit, en ik op de begane grond, gaat de tijd voor mij langzamer. Niet dat ik zo langer jong blijf, tijd is namelijk relatief, dus ik vind een minuut net zo lang duren als u. Alleen duurt mijn minuut langer dan die van u, als je ze zou vergelijken. De kromming van de ruimtetijd wordt dus beïnlvoedt door massa, en is het sterkst bij het middelpunt van die massa. Die massa neemt weer toe als de energie toeneemt (E=MC²), dus ook als de snelheid toeneemt. Als de massa toeneemt wanneer de snelheid toeneemt, neemt de ruimtetijd buiging dus toe wanneer de snelheid toeneemt. Dit heeft nogal extreme gevolgen!
Dus wat zegt men hier over tijd en massa. Des te verder weg van de massa des te lichter de ruimte tijd kromming. Dus tijd is relatief voor ons hetzelfde, maar als je onze minuten vergelijkt, is mijn minuut voor jou een uur.
Wat ik dan denk. Hoe zit het met ruimte tijd kromming van een melkwegstelsel. Stel je eens voor wat een minuut buiten onze melkweg zou zijn in aardse tijd? Misschien wel 100.000 jaar.
Het universum wat wij dus beleven en zien, kan filosofisch dus 1 uurtje oud zijn. Alleen onze beleving van dat ene uurtje is inmiddels 14 miljard jaar.
Dus aardse tijd is een aards begrip. Ons melkwegstelsel kan dan slechts een opspattend vonkje zijn van een kampvuur wat onderweg naar beneden langzaam dooft.
Ken je de film Pay it Forward.quote:[...]
Jarenlang bij mijn oma hing een bekend tegeltje aan de muur. Daar staat op.
Daar alleen kan liefde wonen
Daar alleen is het leven goed
Waar men blij en ongedwongen
Alles voor elkander doet.
Welke dimensie bedoelen ze hiermee? Dimensie?, creëer als god op aarde en zorg dat we het goed hebben met elkaar. Ik doe dit al voor mijn buren en familie, als iedereen dit nu op fok ook doet, moet je eens zien hoe snel dit kan gaan.
Nou H-enki, je hebt het toch niet helemaal begrepen wat betreft de natuurkunde. Het is eigenljk zo dat degene die hoger in de flat zit, iets langzamer leeft dan die gene beneden hem. Het heeft namelijk te maken met de snelheid en de snelheid aan de buitenkant van een draaiende bol is groter dan aan de binnenkant.quote:
Heeft niets met de snaartheorie te maken, maar des te meer met de relativiteits theorie.quote:Op zondag 16 september 2007 12:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie van jullie heeft snaar-theorie bestudeerd. Ik heb 4 jaar geleden een boek gelezen The Elegant Universe by Brian Greene. Daar in wordt ook beschreven dat je dus sneller ouder wordt naar mate hoe hoger je komt.
Die stelling die jy hier neem dat hoeveel zou onze aardse minuut wel niet buiten ons zonnestelsel moet zijn is dus waarschijnlijk een tereche opmerking
quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef amaranta het volgende:
creepy, ik wil nog niet dood.
ja inderdaad, sorry dat ik dit er niet bij vertel, maar ik schrok toen ik het las, en kon maar aan 1 ding denken "hopelijk komt mijn broertje ook weer tot leven" ..quote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef FatalException het volgende:
Bron: http://www.xerson.nl/content/view/395/
Mijn broer is woensdag as 7 jaar dood. Ik denk dat ik zelf het loodje leg als hij weer levend verschijnt..quote:Als het waar is, zullen er binnenkort nog meer berichten verschijnen van overleden mensen die weer levend worden, en op ongeveer 19 september zal iets schokkends zich vertonen over de hele wereld.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef FatalException het volgende:
Het zou beter zijn, als het niet waar is, gezien de "Verschijning" op 19 september zeer angstaanjagend zal zijn.
Zoals wat? Meerde doden die opstaan? Ufo's all over the place?quote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef FatalException het volgende:
Het zou beter zijn, als het niet waar is, gezien de "Verschijning" op 19 september zeer angstaanjagend zal zijn.
nou ik zou het heel eng vinden als mijn broer tot leven zou komen...quote:Op zondag 16 september 2007 18:56 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
ja inderdaad, sorry dat ik dit er niet bij vertel, maar ik schrok toen ik het las, en kon maar aan 1 ding denken "hopelijk komt mijn broertje ook weer tot leven" ..
Klinkt raar, maar ik hoop dat het geen hoax is.
Je zou ook kunnen protesteren tegen het onrecht wat anderen word aangedaan, misschien gebeuren er wel heel ernstige dingen waar jij nog geen weet van hebt ?quote:Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef IM-DI7 het volgende:
Volgens mij zijn we al vrij, we leven in ieder geval in een vrij land, zonder oorlog, in een zeer rijk land. Er valt voor mij weinig te protesteren, tegen wat dan? Dat ik niet mijzelf vrij voel?.
Peace
Volgens verhalen is het nu al het jaar 2012, dus het eind van de maya kalender en meerdere. Tijdzones weet ik niet. Mensen die gecremeerd zijn, ja dat is een lastig verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2007 19:28 schreef amaranta het volgende:
Maar welke doden staan dan als eerste op? En wat met mensen die gecremeerd zijn?
hoe zit het met de tijdzones?
Onrustig maar rustig tegelijk, iets van laat maar komen.quote:Op zondag 16 september 2007 19:35 schreef Niek. het volgende:
Voor de mensen die geloven dat er 19sept. iets gaat gebeuren, ben je nu dan niet erg ongerust? Of voel je juist een soort van vreemde rust over je heen?
Ja ik ben ook erg benieuwd, als er niets gebeurd zijn we mooi voor de gek gehouden door ons eigen gedachte.quote:Op zondag 16 september 2007 19:36 schreef amaranta het volgende:
Geen van beide. Gewoon benieuwd.
Ik denk dat er niks zal gebeuren maar ben wel benieuwd.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef Wutangtony het volgende:
tvp
quote:Op zondag 16 september 2007 21:42 schreef motionknight het volgende:
Heeft iemand wel eens van een timewave gehoort, schijnt dat er dip is op 19 september en dat er iets significants zit aan te komen:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread303182/pg1
quote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef Jodelaar het volgende:
Ook bron xerson.nl
Man wordt wakker tijdens autopsie
In venezuela is een man tijdens een autopsie plots weer wakker geworden. De 33-jarige Carlos Camejo was betrokken bij een ongeval op de autosnelweg en werd naar het mortuarium gebracht nadat hij dood was verklaard. Daar werd hij wakker van de ondraaglijke pijn toen medische specialisten hun autopsie begonnen waren.
De onderzoekers beseften dat er iets fout was toen de man tijdens de autopsie begon te bloeden. Ze probeerden de incisie in zijn gezicht snel te hechten. Even later kwam zijn vrouw langs om haar echtgenoot te identificeren, maar tot haar grote verbazing zat hij haar even verderop in de gang op te wachten. (hln)
Uiteindelijk wel ja...quote:Op maandag 17 september 2007 00:28 schreef Ringo het volgende:
Gaan we dood?
GAAN WE ECHT ALLEMAAL DOOD?
Graag wil ik meer horen. Omdat het hoogstwaarschijnlijk lijkt dat het de beurs is(Mabus)quote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef Jodelaar het volgende:
Nostredamus quote etc.
Als iemand verder is geïnteresseerd.
was bovenaan ook al gepost maar dan andere bronquote:Op maandag 17 september 2007 08:41 schreef Spellmeista het volgende:
'Vrouw uit dood opgestaan' LUSAKA - De politie in Zambia gaat de stoffelijke resten van een vrouw opgraven die elf jaar geleden is overleden en begraven. De politie besloot hiertoe, nadat haar ouders en familieleden hadden gezegd dat de vrouw uit de dood is opgestaan.
http://www.nu.nl/news/123(...)od_opgestaan%27.html
En wat nou al er de 19de echt iets wereldschokkends gebeurt? rekening houdend met het feit dat 'wereldschokkend' moeilijk voor elkaar te krijgen is tegenwoordig dus dan moet het wel iets heel dramatisch zijnquote:Op maandag 17 september 2007 06:59 schreef STING het volgende:
* STING wacht op 19 september, waarop in deze topic reeks weer een andere datum genoemd zal worden![]()
Ja, of er wordt een dagelijkse negatieve gebeurtenis er over een paar dagen uitgepikt, die dan maar naar voren wordt geschoven als zijnde 'wereldschokkende' gebeurtenisquote:Op maandag 17 september 2007 09:51 schreef jogy het volgende:
[..]
En wat nou al er de 19de echt iets wereldschokkends gebeurt? rekening houdend met het feit dat 'wereldschokkend' moeilijk voor elkaar te krijgen is tegenwoordig dus dan moet het wel iets heel dramatisch zijn.
Ik zie dat ji jal je flink aan het uitleven bent voor de dag des oordeels:quote:Op maandag 17 september 2007 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, of er wordt een dagelijkse negatieve gebeurtenis er over een paar dagen uitgepikt, die dan maar naar voren wordt geschoven als zijnde 'wereldschokkende' gebeurtenis
Nee, je begrijpt me verkeerd. Als er de 19de iets gebeurd waarvan de globale consensus is dat het weeldschokkend is, ga je je dan achter de oren krabben met de vraag 'wat de neuk, hoe kan iemand in november 2006 het gevoel hebben dat er op een specifieke datum iets extreem naars gebeurt?' Of doe je het af als toeval en ga je weer verder?quote:Op maandag 17 september 2007 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, of er wordt een dagelijkse negatieve gebeurtenis er over een paar dagen uitgepikt, die dan maar naar voren wordt geschoven als zijnde 'wereldschokkende' gebeurtenis
Waarom een autopsie eigenlijk na een autoongeval?quote:Op maandag 17 september 2007 09:26 schreef Spellmeista het volgende:
nopewas een man
dit is een ander verhaal
...
Misschien om te kijken of het ongeval het gevolg was van het onwel worden van de man, o.i.d?quote:Op maandag 17 september 2007 10:21 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Waarom een autopsie eigenlijk na een autoongeval?
Vanuit mijn ingebouwde angst voor het onbekende, zoals iedereen die heeft, zou ik het afdoen als toeval.quote:Op maandag 17 september 2007 10:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Als er de 19de iets gebeurd waarvan de globale consensus is dat het weeldschokkend is, ga je je dan achter de oren krabben met de vraag 'wat de neuk, hoe kan iemand in november 2006 het gevoel hebben dat er op een specifieke datum iets extreem naars gebeurt?' Of doe je het af als toeval en ga je weer verder?
Ik vraag me af of het wel cynisch is om niet mee te gaan met dit soort beweringen.quote:Ik weet wel dat ik nooit eerder op de 'we gaan allemaal doooood op [datum]!![]()
!'-wagen ben gesprongen ( millenium 6-6-2006 etc.
) maar deze deed me anders aan eigenlijk. Als er niets gebeurd wat dus over het algemeen wordt geaccepteerd als wereldschokkend dan zal dat het cynische in mij een kleine boost geven en zal ik niet zo snel meer meegaan in dit soort beweringen, ookal heb ik het nooit eerder gedaan dus
.
Check, zoiets heb ik ook dus. Al is mijn angst voor het onbekende eigenlijk niet bestaand op het moment. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het nou eigenlijk in elkaar steektquote:Op maandag 17 september 2007 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Vanuit mijn ingebouwde angst voor het onbekende, zoals iedereen die heeft, zou ik het afdoen als toeval.
Maar aangezien ik wel opensta voor dit soort zaken, zou ik het niet afdoen als toeval, maar
raak ik wel erg nieuwsgierig hoe iemand dit kan weten, zonder hier fysieke/rationele aanwijzingen voor te hebben.
Leuke dingenquote:[offtopic]
Paar weken terug nog een typisch 'the secret' incidentje.
Kom ik 's nachts een oude kennis tegen, die ik een paar jaar niet had gezien, waarop ik de volgende dag een oude vriendin tegenkom, die ik ook een paar jaar niet had gezien, welke ik via hem had leren kennen.
[/offtopic]
Rationeel is wel een goed woord jaquote:[..]
Ik vraag me af of het wel cynisch is om niet mee te gaan met dit soort beweringen.
Eerder rationeel denk ik. Genoeg mensen die geloven in een andere "truth", om zich ironisch genoeg, vervolgens af te wenden van de echte waarheden. En ja, ik geloof in objectieve waarheden. (naast subjectieve waarheden)
Het punt wat ik iig probeerde te maken,
Mensen die ergens heilig in geloven, wat op een gegeven op een rationele manier teniet wordt gedaan (Bijv. op 19 september gebeurd er niets wereldschokkend), geven er dan toch een draai aan, zodat het weer binnen hun geloof past. (Oh, ik heb de Maja kalender berekening verkeerd uitgevoerd ... )
Ja, heb ik ook gezien ja. Maar dat lijkt me niet hetgeen wat zo wereldschokkend is. spirituele happenings komen vaak genoeg voor en de gemiddelde mens zal daar niets van mee krijgen. Misschien is die datum wel echt zullen we maar zeggen maar zijn er ook groepen die een bepaalde ontwikkeling tegen willen werken door er een gebeurtenis van formaat tegenover te hangen. Ik kan mij voorstellen dat als men hun eigen werkelijkheid schept ( zoals sommige geloven ) en 18/19 september een belangrijke datum is om dat duidelijker te krijgen of meer substantieel in de werkelijkheidservaring te drukken ( woorden verzinnen is leukquote:Op maandag 17 september 2007 11:19 schreef Loppe het volgende:
http://www.quantumleapcelebration.com/event_logistics.html
?
Zou wel een beetje raar zijn want dan is er niemand meer om 2012 mee te makenquote:Op maandag 17 september 2007 00:28 schreef Ringo het volgende:
Gaan we dood?
GAAN WE ECHT ALLEMAAL DOOD?
"He has said that nothing in particular will happen on that day, but everything after that date will have new potential to humanity"quote:Op maandag 17 september 2007 11:19 schreef Loppe het volgende:
http://www.quantumleapcelebration.com/event_logistics.html
?
Ik hou gewoon het eerste moment op de wereld van 19 september aan tot het laatste moment van 19 september in de wereld.quote:Op maandag 17 september 2007 12:14 schreef Niek. het volgende:
Om welke tijdzone gaat het eigenlijk? Als er in japan iets gebeurd kan het daar de 19e zijn en hier de 18e.... Of gaat het om het tijdstip van waar het gebeurd?
Jaahaa, dat is dus een ander verhaal dan wat we hier besprekenquote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef STING het volgende:
[..]
"He has said that nothing in particular will happen on that day, but everything after that date will have new potential to humanity"
Yeahhhh right.![]()
Vanaf 2001 is gewoon de irrationele gedachtenmachine een stuk actiever in de periode rond 11 septemberquote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaahaa, dat is dus een ander verhaal dan wat we hier bespreken. gewoon 'toeval'
Ja, ik weet ook niet hoe mensen vol kunnen blijven houden dat de regering van de VS er niets mee te maken heeft. Bizar gewoon.quote:Op maandag 17 september 2007 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Vanaf 2001 is gewoon de irrationele gedachtenmachine een stuk actiever in de periode rond 11 september
Ok, now you are reaching a bitquote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef Stokkie_ het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6998602.stm
Zei nostradamus niet dat er een franse leider zou opstaan?
Niet dat ik er veel van geloof maar een minister van buitenlandse zaken is imo wel degelijk een leider.quote:Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, now you are reaching a bit. Als er nou een Franse baas voor de VN was aangesteld had het nog een beetje te verzinnen zijn in symbolische zin maar een minister van buitenlandse zaken die de VS napraat is nou niet bepaald een leider.
Ja, maar een minister van buitenlandse zaken is er altijd al geweest en om nou te zeggen dat deze een Europeesche grootheid is: Nee. De hele minister-constructie van Frankrijk bestaat al tich jaar dus van enige 'opstanding' is geen sprake omdat een franse minister per ongeluk in de krant komt.quote:Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef Loppe het volgende:
[..]
Niet dat ik er veel van geloof maar een minister van buitenlandse zaken is imo wel degelijk een leider.
Gooi genoeg stenen in de lucht en je raakt vanzelf wel iets...quote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef switchboy het volgende:
Weet je, wiskundig gezien, zou één van deze topics op pure kans gewoon een keer gelijk kunnen krijgen.![]()
Die loze ( ja, echtquote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef switchboy het volgende:
Weet je, wiskundig gezien, zou één van deze topics op pure kans gewoon een keer gelijk kunnen krijgen.![]()
Op naar 2012, hihihihiquote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
Het allerspannenste van dit topic vind ik hoe de truthers zich eronderuit gaan proberen te lullen als er niks gebeurd op 19 september.
Wat Nee zegt.quote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
Het allerspannenste van dit topic vind ik hoe de truthers zich eronderuit gaan proberen te lullen als er niks gebeurd op 19 september.
Precies, ietwat simplistisch gerekend is de kans dat dit de laatste dag is 1:13.700.000.000 x 365.quote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef switchboy het volgende:
Het zal niet het einde van de wereld zijn lijkt me. Maar ok, jeweet maar nooitquote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Precies, ietwat simplistisch gerekend is de kans dat dit de laatste dag is 1:13.700.000.000 x 365.
Grofweg.
"Oh, ja eh... nee dan bedoelde ik 19 December"quote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
reaching, jaquote:Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, now you are reaching a bit. Als er nou een Franse baas voor de VN was aangesteld had het nog een beetje te verzinnen zijn in symbolische zin maar een minister van buitenlandse zaken die de VS napraat is nou niet bepaald een leider.
quote:New France gets tough with Iran
By Jonathan Marcus
BBC News diplomatic correspondent
French Foreign Minister Bernard Kouchner has again raised the spectre of a conflict with Tehran, warning the world "to prepare for the worst... and the worst means war".
Ik verwacht toch al niks. Als je lang van te voren een datum geeft kan je er altijd wel gebeurtenissen aan binden. Desondanks is dit een leuk discussie topicquote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
Die zit in een schuilkelder zonder internet verbindingquote:Op maandag 17 september 2007 18:04 schreef Tokamak het volgende:
Al een tijdje niets van YG gehoord btw... Ik wil wel weten hoe hij zich er onder voelt nu het moment nadert.
Erh? linkje?quote:Op maandag 17 september 2007 17:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens is 17 september hier wel afgelopen, van de Nederlandse overheid hoeven we dus geen onthullingen over UFO's te verwachten.
In Canada is de dag natuurlijk nog niet ten einde dus duurt het nog tot morgen voordat we 'creno' en 'grenswetenschap' kunnen uitlachen.
Die was er in het vorige topic nog wel, volgens mij ook met een post precies daaroverquote:Op maandag 17 september 2007 18:04 schreef Tokamak het volgende:
Al een tijdje niets van YG gehoord btw... Ik wil wel weten hoe hij zich er onder voelt nu het moment nadert.
Hier is 17 september afgelopen? Is het bij jouw al 12 uur? Meeste ufo sightings zijn snachts en het is nog niet eens donker buiten.quote:Op maandag 17 september 2007 17:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens is 17 september hier wel afgelopen, van de Nederlandse overheid hoeven we dus geen onthullingen over UFO's te verwachten.
In Canada is de dag natuurlijk nog niet ten einde dus duurt het nog tot morgen voordat we 'creno' en 'grenswetenschap' kunnen uitlachen.
Het ging dacht ik om een bekend making over UFO's en aangezien alle minsters al lang en breed aan het avondeten zitten, hoef je van de Nederlandse overheid weinig meer te verwachten vandaag...quote:Op maandag 17 september 2007 18:29 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hier is 17 september afgelopen? Is het bij jouw al 12 uur? Meeste ufo sightings zijn snachts en het is nog niet eens donker buiten.
Zullen we weten hoe de getuigen van Jehova zich moeten voelen.quote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
Ah, ik heb het artikel nooit gelezen( iemand link? ). Maar ik dacht dat er voorspeeld werd dat vandaag over de hele wereld ufo sightings zouden zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 18:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het ging dacht ik om een bekend making over UFO's en aangezien alle minsters al lang en breed aan het avondeten zitten, hoef je van de Nederlandse overheid weinig meer te verwachten vandaag...
Het is in ieder geval een van de meer populaire topicreeksen van de laatste tijdquote:Op maandag 17 september 2007 19:31 schreef addictivebeat het volgende:
hmm ik vraag me af deze topic heeft opgeteld met andere delen wel de meeste views en post
dan alle andere topics in deze index .Een vraagje voor een van de moderators.
IS het wel eens eerder gebeurd dat zon voorspelling-topic al deze zoveel views en post heeft gehad?????hmmmmm...messchien betekent dat wel wat.....
Overmorgen, of mis ik iets?quote:Op maandag 17 september 2007 20:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een van de meer populaire topicreeksen van de laatste tijd. Maar dat komt misschien door het feit dat het morgen zou moeten gebeuren en de reeksstarter met een uitgebreide uitleg en ideëen kwam.
Sorrie, ik zat even in een kwantumflux dus mijn hoofd zat al in dinsdag terwijl mijn vingers nog in het heden zaten, dan krijg je dat. En een knallende koppijn natuurlijk.quote:
Tja, er moet toch eerst een paar jaar of een aanslag aan te pas komen wilt de VS dit (ookal is het maar voor de vorm) kunnen verantwoorden tegenover het plebs ( wij dusquote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Als het maar niet zoiets is als dit?
![]()
Franse minister waarschuwt voor oorlog met Iran
17 september 2007
PARIJS (ANP) - De Franse minister Bernard Kouchner van Buitenlandse Zaken heeft in interviews gewaarschuwd voor oorlog met Iran over zijn nucleair programma. ,,We moeten ons voorbereiden op het ergste, en het ergste is oorlog'', zei hij zondagavond op de Franse radio en tv.
De Veiligheidsraad heeft Iran al twee keer sancties opgelegd omdat het land niet wil stoppen met uraniumverrijking. Vooral het Westen vreest dat Teheran werkt aan een kernwapen. Iran zegt slechts vreedzame, civiele doeleinden na te streven met zijn nucleair programma.
nee hoor, bovenste post pagina 3 gaat ook over die vrouwquote:Op maandag 17 september 2007 09:26 schreef Spellmeista het volgende:
nopewas een man
dit is een ander verhaal
In venezuela is een man tijdens een autopsie plots weer wakker geworden. De 33-jarige Carlos Camejo was betrokken bij een ongeval op de autosnelweg en werd naar het mortuarium gebracht nadat hij dood was verklaard. Daar werd hij wakker van de ondraaglijke pijn toen medische specialisten hun autopsie begonnen waren.
Ik viel anders bijna in slaap vandaag op schoolquote:Op maandag 17 september 2007 21:36 schreef Moondust76 het volgende:
Mijn buurvrouw is veel bezig met de maya-leer en zei dat per 17 september de slangengolf is geactiveerd, 10 dagen van verhoogde energie. Ik meen dat ze ook iets zei over portaaldagen, dagen van verhoogde energie. Wat het verder precies betekent weet ik niet, maar ik dacht ik meld het even.
bah reetridder!quote:Op maandag 17 september 2007 21:13 schreef viagraap het volgende:
Nog even snel een spoed - FOK! meeting organiseren voor iedereen die zhe-devilll anaal wil vernederen?
Als Iran inderdaad een atoombom heeftquote:Op maandag 17 september 2007 23:44 schreef Spellmeista het volgende:
Misschien heel egoistisch, maar blijven wij buiten schot met een eventuele oorlog met Iran?
Zowiezo vraag ik me af wat dan de wereldwijde gevolgen zijn..
Oorlogen zijn achterlijk en stom, net als de mensen die ze mogelijk maken.quote:Op maandag 17 september 2007 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als Iran inderdaad een atoombom heeft
Hou je hart dan maar vast
die knallen overal op..
pfffffff
en hebben ze het niet dan knalt de vs ergens wel een atoom op en zegt dan
zie dat deed Iran!
Geloven jullie ons nu...natuurlijk is dat dan een land dat niet wilde meewerken met amerika!
Ben verbolgen over het feit dat ons land!
Ons Nederland mee wil gaan doen met een oorlog tegen Iran..zowiezo tegen welk land dan ook!
Dit had ik nml nooit verwacht!
BAH! Ik haat oorlogen ik vind ze achterlijk en stom!
Dat heb ik ergens ook wel..quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:04 schreef Spellmeista het volgende:
Ik denk niet dat een eventuele atoombom uit Iran Nederland haalt, zhe-devilll . Volgens mijn gegevens ligt Iran in de buurt bij Irak en toendertijd werd verteld in het nieuws dat wij relatief veilig zitten ivm met de afstand. Maarja, ik vind het wel iets spannender worden op deze manier. Maar laten we eerlijk wezen..dit is misschien een dag als alle anderen en ik denk niet dat de Maya's toendertijd al doelden op atoombommen e.d.
Misschien zou je eens moeten kijken wat er diep van binnen met je gebeurt. Vind er bijv. een leuke omwenteling in je leven plaats of krijg je een nieuwe baan. Zie je nieuwe perspectieven of veranderingen in een positieve manier. Ikzelf maak momenteel bijv. ontzettend veel veranderingen door en die hebben nog maar weinig te maken met oorlogen etc. Ik heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat mijn leven op zowat alle vlakken weer zin krijgt. Dat laatste gebeurt heel bewust en daarvan was ik me nooit bewust..
Maar het kan best zijn dat mensen die dit lezen zich gaan inbeelden dat ze persoonlijk veranderen of mentaal sterker worden en dat het door dat inbeelden voor hunzelf ook realiteit word.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:19 schreef Spellmeista het volgende:
je zult bijv. in allerlei opzichten eens moeten kijken wat er bijv. in jezelf gebeurt! En laten we eerlijk wezen: wat er in jezelf gebeurt momenteel, is dat niet waar het omdraait? Je zet jezelf altijd op de eerste plek, misschien vlak daarna komt een partner oid, maar kijk eens diep van binnen wie je bent en waarmee je bezig bent, misschien kom je dan toch langzamerhand tot de conclusie dat: jij degene bent die telt in dit hele verhaal!
Uhm, wanneer zijn die 3,41 seconden precies? (verkapt TVPtje)quote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
-quantumleap verhaal-
Wanneer de tijd 3,41 seconden zal stilstaan, komt er een enorme stilte in het universum. Het is een stilte die de mogelijkheid biedt aan alle creaties om opnieuw gekozen te worden door het eigen bewustzijn of tot bevrijding gebracht te worden of te veranderen en op een nieuwe manier dienstbaar te zijn.
-quantumleap verhaal-
eh ik zet altijd anderen op plaats nr 1quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:19 schreef Spellmeista het volgende:
je zult bijv. in allerlei opzichten eens moeten kijken wat er bijv. in jezelf gebeurt! En laten we eerlijk wezen: wat er in jezelf gebeurt momenteel, is dat niet waar het omdraait? Je zet jezelf altijd op de eerste plek, misschien vlak daarna komt een partner oid, maar kijk eens diep van binnen wie je bent en waarmee je bezig bent, misschien kom je dan toch langzamerhand tot de conclusie dat: jij degene bent die telt in dit hele verhaal!
Nou ik wou dat ik dat wist zoek ook ff op google mee?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:23 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Uhm, wanneer zijn die 3,41 seconden precies? (verkapt TVPtje)
Klopt Niek. Echter ik kan me nooit inbeelden wat jij voelt diep van binnen. Als jij eerlijk bent tegenover mij en het merkt hoef je het nog en eens niet in te beelden..dan is het simpelweg iets wat op het pad naar het ouder worden gebeurt..quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar het kan best zijn dat mensen die dit lezen zich gaan inbeelden dat ze persoonlijk veranderen of mentaal sterker worden en dat het door dat inbeelden voor hunzelf ook realiteit word.
Met dat doden ontwaken kan Nostredamus toch ook bedoelen dat een "dood" hart: ontwaakt en gaat leven..quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:23 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz opzich niks mis met je theorie spellmeista maar hoe is dat terug te linken aan de boodschappen van Nostredamus en de graancirkels.. "er gaat de nacht van 18 op 19 september iets groots gebeuren" en dat blijkt dan te zijn dat we wereldwijd in ons hart gaan kijken en met 6,9miljard mensen beslissen dat we ons leven moeten beteren?
naja ik ga us pittuh.. als de wereld vergaat en 'ze' de GTM tijd aanhouden waarschijnlijk de laatste uurtjes slaap die ik nog krijg
Ja k maar ik wil best wel begrijpen dat ze uranium willen verrijken voor energie en je verhaal klinkt ook heel interessant, maar dat geeft ze nog niet het recht om VN inspecteurs tot bepaalde plekken te weigeren, toch? Als je express provocerend gedrag gaat vertonen, wat Irak toendertijd ook deed, hoewel er niks aan de hand was in het land dan ga je toch alleen maar voor moeilijkheden zorgen. Ik begrijp echter dat het land zijn grenzen kan en misschien wel moet bewaken en het recht heeft(met het zicht op vrijheid)om dit soort inspecteurs te weigeren, maar zoiets ga je toch niet express provoceren. Of is dat dan de media die dat hele geheel opblaast en ons in de illusie wil laten geloven?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:30 schreef DaantjeF het volgende:
verhaal
Het gaat Amerika toch alleen maar om de olie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:42 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja k maar ik wil best wel begrijpen dat ze uranium willen verrijken voor energie en je verhaal klinkt ook heel interessant, maar dat geeft ze nog niet het recht om VN inspecteurs tot bepaalde plekken te weigeren, toch? Als je express provocerend gedrag gaat vertonen, wat Irak toendertijd ook deed, hoewel er niks aan de hand was in het land dan ga je toch alleen maar voor moeilijkheden zorgen. Ik begrijp echter dat het land zijn grenzen kan en misschien wel moet bewaken en het recht heeft(met het zicht op vrijheid)om dit soort inspecteurs te weigeren, maar zoiets ga je toch niet express provoceren. Of is dat dan de media die dat hele geheel opblaast en ons in de illusie wil laten geloven?
Nee niet alleen direct de olie, ook het feit dat de olie nu nog word verhandeld met dollars en dit zou kunnen veranderen in euro's. Hierdoor word de euro wereldwijd een stuk belangrijker en meer waard, de dollar zou hierdoor alleen maar minder waard worden. Daarnaast is het een flink staaltje machtsvertoon. En als ze Iran weten te overrompelen en te verslaan dan wordt het moraal van de Amerikanen ook weer wat hoger, als dan ook het percentage wat vertrouwen in bush en de republikeinen heeft stijgt dan is het helemaal een succes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het gaat Amerika toch alleen maar om de olie?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:23 schreef YourGuardian het volgende:
Dus luitjes. mocht er niets belangwekkends gebeuren, het zij zo, dan heb ik in iedere geval een hoop over mezelf geleerd en daar ging het mij eigenlijk om. mocht er wel wat belangwekkens gebeuren, dan heb ik ook veel over mezelf geleerd.....en hoop dat we er achteraf nog een topicje over kunnen openen.
Groet
YG
Er is van moet gebeuren geen sprake .. mag gebeuren dat wel .....quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:46 schreef Niek. het volgende:
Vanaf vandaag 13:00 (op dat moment is het bij gmt+12 precies 19-09 00:00) tot aan 20-09 13:00 (op dat moment is het bij gmt-12 precies 20-09) Is het 19-09 ergens op aarde, in die 48 uur moet er dus iets gebeuren.
Ik heb juist precies het omgekeerde, mijn leven krijgt steeds minder zin. Ik geef steeds minder zin aan mijn leven de laatste tijd. En mijn leven is een grote strijd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:04 schreef Spellmeista het volgende:
Misschien zou je eens moeten kijken wat er diep van binnen met je gebeurt. Vind er bijv. een leuke omwenteling in je leven plaats of krijg je een nieuwe baan. Zie je nieuwe perspectieven of veranderingen in een positieve manier. Ikzelf maak momenteel bijv. ontzettend veel veranderingen door en die hebben nog maar weinig te maken met oorlogen etc. Ik heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat mijn leven op zowat alle vlakken weer zin krijgt. Dat laatste gebeurt heel bewust en daarvan was ik me nooit bewust..
Die overheid kan wmb de tering krijgen met die onzinnige voorlichting van zequote:Op dinsdag 18 september 2007 08:46 schreef liselotje23 het volgende:
Dit nieuws staat op xerson.nl::::::::::::::::
Overheid opent site om ons voor te bereiden op een ramp
Monday, 17 September 2007
De overheid heeft onlangs een site geopend waarop staat dat we voorbereid moeten zijn op een ramp. De campagne 'Denk vooruit' informeert wat te doen bij een naderende ramp. Het informeert bijvoorbeeld altijd genoeg noodvoorraad in huis te hebben.
Een citaat van de site www.denkvooruit.nl
Rampen vallen niet te plannen. Voorbereidingen wel. Misschien moet u door een ramp wel onverwacht dagenlang binnenblijven. Of juist heel plotseling vertrekken en zomaar alles achterlaten. Bereid u daarom nú al voor op allebei de situaties. Door een noodvoorraad in huis te halen en te lezen wat u moet doen als u moet evacueren.
Het Denk Vooruit Basispakket
Het Denk Vooruit basispakket bevat de belangrijkste zaken die u zéker in huis moet hebben. Ze vergroten uw kansen om de ramp goed te doorstaan. U kunt het Denk Vooruit Basispakket uitbreiden met de zaken die onder ”En verder” genoemd worden.
* Radio op batterijen, afgestemd op de rampenzender, met extra batterijen.
* Zaklamp met extra batterijen.
* Eerstehulpdoos met eerstehulphandboekje.
* Lucifers in waterdichte verpakking.
En verder
* Voorraadje van de medicijnen die u gebruikt op doktersvoorschrift.
* Contant geld en kopieën van identiteitsbewijzen en verzekeringspapieren.
* Reservesleutels van huis en auto.
* Plattegrond van de omgeving, een autokaart en een lijstje met de telefoonnummers en adressen van mogelijke schuiladressen.
* Gereedschapsset.
* Drie liter water per dag per persoon, voor minstens drie dagen.
* Voorraad houdbaar eten voor minstens drie dagen (plus blikopener als het eten in blik zit).
* Voorraad verzorgingsartikelen: wc-papier, vochtige doekjes, zeep, wasmiddel, maandverband, tandpasta, tandenborstels.
Deze lijst is een suggestie: afhankelijk van uw eigen situatie (de samenstelling van uw gezin, uw gezondheid), heeft u misschien andere dingen nodig. Vul de lijst daarom zelf verder aan! En controleer elk half jaar of uw voorraad nog compleet en houdbaar is.
De overheid waarschuwt ons juist nu niet voor niets. Kijk op www.denkvooruit.nl zodat u bij een eventuele komende ramp zich kunt redden
Ha! Ik heb vroeger al geleerd om bier op kamertemperatuur te drinken, aangezien mijn vader het bier altijd in de gangkast zet en nooit in de koelkast, een visionair die man want hij heeft me voorbereid op een toekomst zonder gekoeld bier.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Goeie tip, warm bier en ontdooide kroketten. Die is mooi. Bij een ramp die zichzelf een beetje serieus neemt heb je toch geen koeling en frituur meer...
quote:
quote:World War 3 Timeline
These are, I believe, the elements of the planned Third World War:
* Prelude - The events leading up to the start of World War Three, including Sept 11, 2001.
* Act 1 - The Middle East. Widespread conflict to bring the entire region into the flames of war, possibly triggered by Iran or militants in Pakistan using North Korean supplied nuclear arms. The first Scene in this Act is the US Invasion of Iraq on March 20, 2003.
* Act 2 - Israel at War -- Against her Arab neighbors, possibly Palestine. A Palestinian State will be established, so that all Israelis will be fully separated from Palestinians (listen out for mention of a 7-year treaty to be confirmed by a World Leader - probably Bush), only for Israel to viciously attack Palestine shortly thereafter.
* Act 3 - Far East -- "Hair-raising nuclear confrontation that threatens mankind's existence" - Peter Lemesurier, author of The Armageddon Script, p. 223, written in 1981. Includes China invading Taiwan and a nuclear eruption on the Korean Peninsula.
* Act 4 - Erosion of Confidence in 'The System' so severe citizens will be panicked into giving up liberties and Constitutional form of government. The plan calls for the dissolution of the US Constitution, triggered by a significant enough 'terrorist' attack. The ultimate intent is to introduce a global government and one-world religion.
*
Act 5 - The collapse of the US, and other Western economies and morals.
* Act 6 - Significant population reduction using natural and man-made disasters.
* Curtain. Who can tell how this war will end?
www.threeworldwars.com
Ik heb nu a la "the secret" allemaal plaatjes uitgeprint met nucleare explosies en daar stuur ik mijn affirmaties heen, nobody comes between me and my sigarettesquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:38 schreef Nee het volgende:
Geniet dan maar alvast van je laatste peukjes.
Tof! Er komen BreEzAh-slet opleidingen?quote:Act 5 - The collapse of the US, and other Western economies and morals
Dan moet je even door het centrum van Den Haag proberen te fietsen, piep je wel anders.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:51 schreef Omaha het volgende:
Het is me veel te rustig, stilte voor de storm?
Ligt er maar net aan of je er een probleem van wilt maken natuurlijk. één ding staat wel vast, morgen krijgt één van de twee partijen in dit topic gelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Morgen hebben we dus een probleem
De meeste truthers zullen wel aan het hamsteren en bunkersbouwen zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:51 schreef Omaha het volgende:
Het is me veel te rustig, stilte voor de storm?
Ik blijf het volgen, als ik morgen nog internet heb natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je er een probleem van wilt maken natuurlijk. één ding staat wel vast, morgen krijgt één van de twee partijen in dit topic gelijk.
Wat dan, deel je kennis met ons.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef jpg97 het volgende:
NU weet ik wat er bedoeld wordt morgen....
Nee, dat zeg ik overmorgen pasquote:
Ik denk dat die ene partij gelijk krijgt...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je er een probleem van wilt maken natuurlijk. één ding staat wel vast, morgen krijgt één van de twee partijen in dit topic gelijk.
Joh, de dag is nog niet eens over... Komen vast nog veel meer bij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:38 schreef Jodelaar het volgende:
is dit "het" of is dit "het" geen dat nog moet gaan komen maar dan een voorproefje, gezien de verhoogde meteoriet activiteit laatste dagen.
http://witheet.com/buiten(...)gen-als-een-atoombom
[afbeelding]
Meteoriet was niet groter dan een voetbal en er zou radio actief spul erin zijn gevonden.
Als een meteoriet die niet groter dan een voetbal is dit al kan doen. Wat zou dan een meteoriet van 20/50 meter doen.
On September 18, 2007 there were 886 potentially hazardous asteroids.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef jpg97 het volgende:
Okay, laten we eerst alle grote gebeurtenissen van de laatste jaren op 19 september op een rijtje zetten:
- 1356 - Slag van Maupertuis, ook wel Slag bij Poitiers - Overwinning van de Engelsen, onder leiding van de Zwarte Prins tegen de Fransen. Koning Jan II van Frankrijk wordt gevangengenomen.
- 1900 - Butch Cassidy en de Sundance Kid plegen hun eerste overval.
- 1934 - Bruno Hauptmann wordt gearresteerd voor de moord op de zoon van Charles Lindbergh.
- 1955 - In Argentinië wordt Juan Peron afgezet.
- 1957 - Eerste ondergrondse test van een nucleaire bom in de VS.
- 1981 - Simon and Garfunkel herenigd voor een gratis optreden in Central Park New York.
- 1985 - Mexico-stad wordt getroffen door een aardbeving met de kracht van 8,1 op de schaal van Richter. Zelfs de modernste gebouwen worden verwoest.
-1995 - De Washington Post publiceert het manifest van de Unabomber.
dit alles op die 19e september van het genoemde jaar![]()
![]()
![]()
Kijk eens wat er allemaal op de 15de van deze maand is gebeurdquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef jpg97 het volgende:
Okay, laten we eerst alle grote gebeurtenissen van de laatste jaren op 19 september op een rijtje zetten:
- 1356 - Slag van Maupertuis, ook wel Slag bij Poitiers - Overwinning van de Engelsen, onder leiding van de Zwarte Prins tegen de Fransen. Koning Jan II van Frankrijk wordt gevangengenomen.
- 1900 - Butch Cassidy en de Sundance Kid plegen hun eerste overval.
- 1934 - Bruno Hauptmann wordt gearresteerd voor de moord op de zoon van Charles Lindbergh.
- 1955 - In Argentinië wordt Juan Peron afgezet.
- 1957 - Eerste ondergrondse test van een nucleaire bom in de VS.
- 1981 - Simon and Garfunkel herenigd voor een gratis optreden in Central Park New York.
- 1985 - Mexico-stad wordt getroffen door een aardbeving met de kracht van 8,1 op de schaal van Richter. Zelfs de modernste gebouwen worden verwoest.
-1995 - De Washington Post publiceert het manifest van de Unabomber.
dit alles op die 19e september van het genoemde jaar![]()
![]()
![]()
Dat was ondergronds, da's niet erg.. Bovengronds vind ik enger...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:03 schreef jogy het volgende:
Exact 50 jaar geleden met die atoombom. We gaan er allemaal aan!!
het is nog geen 19 septemberquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk eens wat er allemaal op de 15de van deze maand is gebeurd
![]()
-EDIT-
waag het niet dit: 200.000 mensen geëvacueerd uit Sjanghai als wereldwijd fenomeen aan te duiden vanavond... (tenzij deze bij Scheveningen aan land komt....
Hier niet, ergens welquote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Hier niet, ergens welEn als die typhoon daar aan land komt, dan daar ook...
Ik ga ervan uit dat een wereldschokkend fenomeen zich niet houdt aan de Nederlandse tijd...quote:
Ik dacht GMTquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat een wereldschokkend fenomeen zich niet houdt aan de Nederlandse tijd...
Okee, that's it. Ik ga NU voorbereidingen treffen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:18 schreef STING het volgende:
AMSTERDAM 19-sept.07. De Tokkies hebben vandaag aangekondigd dit jaar weer een nieuwe Kerst CD uit te brengen
Vaarwel gemene wereld
Daar denk ik ook al de hele tijd aan, wanneer begint 19 september?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat een wereldschokkend fenomeen zich niet houdt aan de Nederlandse tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |