Luitjes,
Met hele kleine oogies nog even reageren, ben nu pas klaar met mijn werk voor vandaag en kijk nog even naar dit topic, het verbaast mij hoe dit topic de gemoederen bezig houden. goed om er over na te denken, het opend vele deuren van de geest.
Er is de afgelopen dagen veel door mij heen gegaan, veel na zitten denken over de datum 19 september (5 muluc) die ik droomde, ik ben wel erg benieuwd waarom ik die datum droomde en of de onheilspellende gevoelens daaromtrent idd met die datum te maken hadden. Voor mij een prachtig onderzoek naar de werking van mezelf.
Ik heb mezelf nog nooit met toekomstvoorspellingen bezig gehouden, nooit geloofd in nostradamus, jomanda, of wie dan ook. ik volg op Fok ook nooit dat soort topics, maar voor mijn gevoel ligt het nu toch anders. Dit is niet iets wat van buitenaf komt, dit komt puur uit mezelf. Op geen enkele manier door anderen beinvloed Er zit een sfeertje aan vast wat ik niet kan omschrijven, iets wat andere mensen ook aantrekt, waarom trekt dit topic zo veel belangstelling? Alleen dit proces vind ik al prachtig om te zien, iedereen is er op zijn eigen manier mee bezig.
Ik vraag mij de hele tijd af. wat kan mij 7 jaar geleden al zo'n onheilspellend gevoel hebben gegeven, wanneer gebeurtenissen in deze werkelijkheid worden bepaald door het massabewustzijn, zou dat zo veranderlijk als het weer kunnen zijn en dus onmogelijk 7 jaar geleden al als onvermijdelijk gezien kunnen worden.
tenzij het iets mechanisch is, iets wat in de raderen van de tijd vaststaat, een herhalend iets, iets wat je kunt berekenen, een komeet, oid.
Ik heb altijd geleerd dat ieder mens in zijn leven een paar kruispunten kent. De weg naar deze kruispunten zijn vrij in te vullen. Een kruispunt markeerd een verandering in je leven en schijnt onvermijdelijk te zijn.
Op wereldschaal kent men ook kruispunten, welke naar mijn mening al ruim van tevoren vaststonden, helaas zijn dit soort kruispunten naar het verleden kijkend, niet zulke optimischtische kruispunten geweest en gingen gepaard met veel geweld.
Wat er op 19 september ook mag gebeuren, ik hoop werkelijk dat we vanaf dit punt gezien weten in wat voor een wereld wij werkelijk willen leven en waar het leven eigenlijk om draait.
Persoonlijk hoop ik dat het een dag als ieder andere is, wederom een mooie dag. Wanneer er niets gebeurt, oke, dan hebben we in ieder geval een hoop gemeen gehad in dit topic, waarin iedereen iets over zichzelf heeft geleerd.
Ik kom daarna ook nooit meer met een topic als dit, ik ga ook niet zeggen dat het een andere datum is naderhand, zo zit ik niet in elkaar, de enige reden waarom ik hier post, is dat ik gehoopt had dat meer mensen mijn gevoel konden delen en wellicht dromen hebben gehad hieromtrent. meestal wanneer groot onheil plaats gaat vinden zijn er vele mensen met vreemde voorgevoelens en dromen. meestal hoor je dat achteraf, ik had nu graag gezien dat men de dromen en voorgevoelens ook voor de gebeurtenis zou kunnen ondervangen en al anticiperend jezelf naar de gebeurtenis toe zou kunnen verplaatsen, heel bewust. Wanneer men let op de vele signalen om je heen, die je in alle stilte tot je komen, kunnen je en hoop vertellen, de kunst is natuurlijk de juiste signalen op te pikken die van belang zijn.
Signalen zijn er genoeg, maar idd, zoek je ze nu niet gewoon? ik heb in dit topic van alles voorbij zien komen, van kometen tot aan alieninvasions, en van kernrampen tot aan WW3.
Door alle info weet ik het niet meer, daarom hou ik het maar, zoals altijd, in het midden. daar is het het stilst en heb ik de meeste kans op de juiste informatie...op de juiste tijd.
Dus luitjes. mocht er niets belangwekkends gebeuren, het zij zo, dan heb ik in iedere geval een hoop over mezelf geleerd en daar ging het mij eigenlijk om. mocht er wel wat belangwekkens gebeuren, dan heb ik ook veel over mezelf geleerd.....en hoop dat we er achteraf nog een topicje over kunnen openen.
Groet
YG