Oorlogen zijn achterlijk en stom, net als de mensen die ze mogelijk maken.quote:Op maandag 17 september 2007 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als Iran inderdaad een atoombom heeft
Hou je hart dan maar vast
die knallen overal op..
pfffffff
en hebben ze het niet dan knalt de vs ergens wel een atoom op en zegt dan
zie dat deed Iran!
Geloven jullie ons nu...natuurlijk is dat dan een land dat niet wilde meewerken met amerika!
Ben verbolgen over het feit dat ons land!
Ons Nederland mee wil gaan doen met een oorlog tegen Iran..zowiezo tegen welk land dan ook!
Dit had ik nml nooit verwacht!
BAH! Ik haat oorlogen ik vind ze achterlijk en stom!
Dat heb ik ergens ook wel..quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:04 schreef Spellmeista het volgende:
Ik denk niet dat een eventuele atoombom uit Iran Nederland haalt, zhe-devilll . Volgens mijn gegevens ligt Iran in de buurt bij Irak en toendertijd werd verteld in het nieuws dat wij relatief veilig zitten ivm met de afstand. Maarja, ik vind het wel iets spannender worden op deze manier. Maar laten we eerlijk wezen..dit is misschien een dag als alle anderen en ik denk niet dat de Maya's toendertijd al doelden op atoombommen e.d.
Misschien zou je eens moeten kijken wat er diep van binnen met je gebeurt. Vind er bijv. een leuke omwenteling in je leven plaats of krijg je een nieuwe baan. Zie je nieuwe perspectieven of veranderingen in een positieve manier. Ikzelf maak momenteel bijv. ontzettend veel veranderingen door en die hebben nog maar weinig te maken met oorlogen etc. Ik heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat mijn leven op zowat alle vlakken weer zin krijgt. Dat laatste gebeurt heel bewust en daarvan was ik me nooit bewust..
Maar het kan best zijn dat mensen die dit lezen zich gaan inbeelden dat ze persoonlijk veranderen of mentaal sterker worden en dat het door dat inbeelden voor hunzelf ook realiteit word.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:19 schreef Spellmeista het volgende:
je zult bijv. in allerlei opzichten eens moeten kijken wat er bijv. in jezelf gebeurt! En laten we eerlijk wezen: wat er in jezelf gebeurt momenteel, is dat niet waar het omdraait? Je zet jezelf altijd op de eerste plek, misschien vlak daarna komt een partner oid, maar kijk eens diep van binnen wie je bent en waarmee je bezig bent, misschien kom je dan toch langzamerhand tot de conclusie dat: jij degene bent die telt in dit hele verhaal!
Uhm, wanneer zijn die 3,41 seconden precies? (verkapt TVPtje)quote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
-quantumleap verhaal-
Wanneer de tijd 3,41 seconden zal stilstaan, komt er een enorme stilte in het universum. Het is een stilte die de mogelijkheid biedt aan alle creaties om opnieuw gekozen te worden door het eigen bewustzijn of tot bevrijding gebracht te worden of te veranderen en op een nieuwe manier dienstbaar te zijn.
-quantumleap verhaal-
eh ik zet altijd anderen op plaats nr 1quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:19 schreef Spellmeista het volgende:
je zult bijv. in allerlei opzichten eens moeten kijken wat er bijv. in jezelf gebeurt! En laten we eerlijk wezen: wat er in jezelf gebeurt momenteel, is dat niet waar het omdraait? Je zet jezelf altijd op de eerste plek, misschien vlak daarna komt een partner oid, maar kijk eens diep van binnen wie je bent en waarmee je bezig bent, misschien kom je dan toch langzamerhand tot de conclusie dat: jij degene bent die telt in dit hele verhaal!
Nou ik wou dat ik dat wist zoek ook ff op google mee?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:23 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Uhm, wanneer zijn die 3,41 seconden precies? (verkapt TVPtje)
Klopt Niek. Echter ik kan me nooit inbeelden wat jij voelt diep van binnen. Als jij eerlijk bent tegenover mij en het merkt hoef je het nog en eens niet in te beelden..dan is het simpelweg iets wat op het pad naar het ouder worden gebeurt..quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar het kan best zijn dat mensen die dit lezen zich gaan inbeelden dat ze persoonlijk veranderen of mentaal sterker worden en dat het door dat inbeelden voor hunzelf ook realiteit word.
Met dat doden ontwaken kan Nostredamus toch ook bedoelen dat een "dood" hart: ontwaakt en gaat leven..quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:23 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz opzich niks mis met je theorie spellmeista maar hoe is dat terug te linken aan de boodschappen van Nostredamus en de graancirkels.. "er gaat de nacht van 18 op 19 september iets groots gebeuren" en dat blijkt dan te zijn dat we wereldwijd in ons hart gaan kijken en met 6,9miljard mensen beslissen dat we ons leven moeten beteren?
naja ik ga us pittuh.. als de wereld vergaat en 'ze' de GTM tijd aanhouden waarschijnlijk de laatste uurtjes slaap die ik nog krijg
Ja k maar ik wil best wel begrijpen dat ze uranium willen verrijken voor energie en je verhaal klinkt ook heel interessant, maar dat geeft ze nog niet het recht om VN inspecteurs tot bepaalde plekken te weigeren, toch? Als je express provocerend gedrag gaat vertonen, wat Irak toendertijd ook deed, hoewel er niks aan de hand was in het land dan ga je toch alleen maar voor moeilijkheden zorgen. Ik begrijp echter dat het land zijn grenzen kan en misschien wel moet bewaken en het recht heeft(met het zicht op vrijheid)om dit soort inspecteurs te weigeren, maar zoiets ga je toch niet express provoceren. Of is dat dan de media die dat hele geheel opblaast en ons in de illusie wil laten geloven?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:30 schreef DaantjeF het volgende:
verhaal
Het gaat Amerika toch alleen maar om de olie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:42 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja k maar ik wil best wel begrijpen dat ze uranium willen verrijken voor energie en je verhaal klinkt ook heel interessant, maar dat geeft ze nog niet het recht om VN inspecteurs tot bepaalde plekken te weigeren, toch? Als je express provocerend gedrag gaat vertonen, wat Irak toendertijd ook deed, hoewel er niks aan de hand was in het land dan ga je toch alleen maar voor moeilijkheden zorgen. Ik begrijp echter dat het land zijn grenzen kan en misschien wel moet bewaken en het recht heeft(met het zicht op vrijheid)om dit soort inspecteurs te weigeren, maar zoiets ga je toch niet express provoceren. Of is dat dan de media die dat hele geheel opblaast en ons in de illusie wil laten geloven?
Nee niet alleen direct de olie, ook het feit dat de olie nu nog word verhandeld met dollars en dit zou kunnen veranderen in euro's. Hierdoor word de euro wereldwijd een stuk belangrijker en meer waard, de dollar zou hierdoor alleen maar minder waard worden. Daarnaast is het een flink staaltje machtsvertoon. En als ze Iran weten te overrompelen en te verslaan dan wordt het moraal van de Amerikanen ook weer wat hoger, als dan ook het percentage wat vertrouwen in bush en de republikeinen heeft stijgt dan is het helemaal een succes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het gaat Amerika toch alleen maar om de olie?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:23 schreef YourGuardian het volgende:
Dus luitjes. mocht er niets belangwekkends gebeuren, het zij zo, dan heb ik in iedere geval een hoop over mezelf geleerd en daar ging het mij eigenlijk om. mocht er wel wat belangwekkens gebeuren, dan heb ik ook veel over mezelf geleerd.....en hoop dat we er achteraf nog een topicje over kunnen openen.
Groet
YG
Er is van moet gebeuren geen sprake .. mag gebeuren dat wel .....quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:46 schreef Niek. het volgende:
Vanaf vandaag 13:00 (op dat moment is het bij gmt+12 precies 19-09 00:00) tot aan 20-09 13:00 (op dat moment is het bij gmt-12 precies 20-09) Is het 19-09 ergens op aarde, in die 48 uur moet er dus iets gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |