quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Normalneo het volgende:uhm vraagje tussendoor..
![]()
ik neem aan dat je slaapt in die droom en niet om je belachelijk te maken ofzo, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je ineens een bord voor je hoofd krijgt..met ipv de derde ronde die datum die je noemde..ik bedoel geef eens wat meer gegevens..
[x] wat voorn lettertype
[x] welke kleur letters
[x] omgeving
ik neem aan dat een droom een visuele gedachte is in jouw geval..vertel er eens wat meer over aub. Wat maakte je angstig aan die datum..?
ik krijg vaker in mijn dromen namen door, of er word gewoon wat tegen me gezegd, informatie waar ik op dat moment wat aan heb, zelfs waar ik de goedkoopste dvd speler kan halen toen ik er naar een op zoek was. erg makkelijk allemaal.
Dromen zijn idd erg moeilijk te duiden, soms is iets letterlijk, soms weer figuurlijk, symbolisch, soms lijkt iets symbolisch en dan blijkt dat letterlijk.
in dit geval kreeg ik tijdens een gewone huis tuin en keukendroom ineens een ander beeld te zien, de gehele stemming sloeg om en onmiddelijk kreeg ik dat vreemde onheilspellende gevoel over me, toen zag ik dit symbool. (5 muluc betekend rode boventoon maan)
http://www.pan-holland.nl/Orakels/kin109-5Maan.htm. in woord en beeld, daarna ging de huis tuin en keukendroom weer door, het was een soort van
breaking news.
De volgende dag ben ik gaan kijken welke data's passen bij die mayasignature in de nabije toekomst.
dat verhaal ken je.
De tweede droom kreeg ik waarschijnlijk doordat er bij mij twijfel was onstaan over de twee data's,
weer zo'n gewone huis, tuin en keukendroom over de beslommeringen van alledag, totdat er weer z'n soort breaking news kwam, toen zag ik geen symboliek maar werd gewoon door een stem 19 september gezegd. met weer dat onheilspellende gevoel samen...dat in combinatie met elkaar en wat gezoek op internet kom ik tot de conclusie dat het wel eens in verband kan staan met dat gevoel wat ik al lange tijd heb...
Ik heb wel eens vaker zo'n soort onderbrekende droom, waarin iets verteld word in korte zinnen, of termen, waarna de droom weer verder gaat, meestal zijn dat soort onderbrekingen toch wel belangrijk nieuws met waardevolle info.
Duzz concluzie...afwachten maar...
misschien is het niets, ik weet het, maar ja, zo is er wel wat...