abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45272554
I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)

5 muluc staat voor een datum die je kunt berekenen via de kalenders van de maya's. na het bekeken te hebben bleken er twee data's in 2007 de signature 5 muluc te hebben, namelijk 2 januari en 19 september 2007...

Ik was er echt mee bezig, want wannner ik data's droom, blijkt uit ervaring dat deze data's ook daadwerkelijk van belang zijn, dus ik zag erg tegen 2 januari op...
zo rond half december 2006 droomde ik een datum....19 september 2007..
Het ging dus om 19 september 2007, niet om 2 januari...

en idd, 2 januari niets gebeurd...

Dat vreemde gevoel over 2007 deel ik al meerdere jaren met meer personen, welke dezelfde gevoelens over het jaar 2007 hebben...ik sta dus niet alleen, maarrrrr.....

Vraag:

Is er misschien iemand hier op dit forum, of van buiten dit forum welke mij iets zinnigs zou kunnen zeggen over dat vreemde voorgevoel??? herkent iemand dit voorgevoel?? of is dit gebakken lucht...of zullen we gewoon moeten wachten tot 19 september 2007...
(zie ook http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html) voor een soort van ondersteunende voorspelling???
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:23:28 #2
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272695
beste yourguardian..

het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's

kun je er geen kaarten ofzo over leggen om meer duidelijkheid over te krijgen of je gidsen erover vragen?

* Normalneo is benieuwd

en zowiezo heeft dit dan weer iets met 2012 te maken?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:28:32 #3
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272798
volgens de maya kalender is hij niet "cycle harmonic" iig wel een dichtbijzijnde elapsed kin van 99,9 %

http://www.2near.com/edge/maya/
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45272816
Concert Details Het Allegra Kwartet Amsterdam, Noord-Holland
Naam:
Het Allegra Kwartet
Datum:
19 september 2007
Tijd:
20:00u - 21:30u
Omschrijving:

Zie ook www.Lidyblijdorp.nl/Allegra

codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:30:01 #5
105263 Litso
Interlectueel.
pi_45272831
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:28 schreef Normalneo het volgende:
volgens de maya kalender is hij niet "cycle harmonic" iig wel een dichtbijzijnde elapsed kin van 99,9 %
Wat houdt dat in, voor de leken?
Wat voor gevoel heb je erbij? Dat het iets negatiefs voor jou persoonlijk of je omgeving is, of op een grotere schaal (als je er überhaupt al zoiets bij voelt)?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_45272852
dan is het mijn verjaardag, vergeet me niet te feliciteren
mss breekt wereldoorlog 3 wel uit tegen de islam ofzo
pi_45272869
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
beste yourguardian..

het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's

kun je er geen kaarten ofzo over leggen om meer duidelijkheid over te krijgen of je gidsen erover vragen?

* Normalneo is benieuwd

en zowiezo heeft dit dan weer iets met 2012 te maken?
Apocalyptica....mmm...goh, daar zeg je me wat, ik zou hem moeten zien denk ik...
Mijn gidsen laten niet veel los, dat doen ze nooit wanneer het om toekomsten gaan, ze zeggen altijd...het gaat niet om je toekomst, het gaat om het nu...
afwachten dan maar...???
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:33:56 #8
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272894
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:30 schreef Litso het volgende:

[..]

Wat voor gevoel heb je erbij? Dat het iets negatiefs voor jou persoonlijk of je omgeving is, of op een grotere schaal (als je er überhaupt al zoiets bij voelt)?
nou ja 99,9 % zal hij het hele jaar blijven..en stijgen in % tm 21 december 2012..

wat ik voorn gevoel erbij heb..absoluut geen behalve dan dat in september de meest merkwaardige dingen gebeuren..maar ja das tegenwoordig elke dag..dusse..

ik weet niet misschien is dit meer persoonlijk voor YG..? daarom misschien moet hij het eens vragen aan zijn gidsen..
pi_45272932
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:29 schreef CodeCaster het volgende:
Concert Details Het Allegra Kwartet Amsterdam, Noord-Holland
Naam:
Het Allegra Kwartet
Datum:
19 september 2007
Tijd:
20:00u - 21:30u
Omschrijving:

Zie ook www.Lidyblijdorp.nl/Allegra

ha ha ...je moet weten dat ik ook echt even die link van jou bekeken heb!....maar je weet maar nooit!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:36:24 #10
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272944
ja ik denk wel dat je gidsen het goed hebben..dat je in het nu "moet" leven..stel voor je moet wachten..nou dat is feest..zit je daar thuis op de bank..19 september..uhm nog xxx dagen en dan op de bewuste dag kom je de deur uit..uhm..en dan..?? ik bedoel elke dag is fokking speciaal..je kunt er beter van genieten..! athans zo denk ik erover..
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:37:52 #11
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272963
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:30 schreef Litso het volgende:

[..]

bij die link die ik gaf staat in het programma alle info..don't worry is freeware
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:05:00 #12
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_45276807
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
Apocaliptica .. are you frakking insane?
de film heet APOCALYPTO ... ookwel de personificering van het woord Apocalyps. Na het zien van de film zul je wel begrijpen hoe deze titel slaat op de hoofdrolspeler. Film is zeker de moeite waard

dromen onthouden is een goede manier om te begrijpen wat je onderbewuste onder de aandacht wilt brengen. Dit wordt ook je 'inner voice' genoemd en persoonlijk zou ik 'm nooit onderschatten. Met meditaties en dergelijke oefeningen leer je jezelf te stillen waardoor je beter deze stem kan horen en volgen. Een resultaat van meditatie (vooral adhv affirmations/bevestigingen) is dan ook het beter ontplooien van de tijd dat je droomt. Zo onthoudt je meer, wordt je lucide en worden dromen beter te begrijpen.

Ik ben geen expert, maar net als jij en velen anderen ben ik ook hard op zoek. Als je het mij vraagt is er in zekere zin te zeggen dat dit een tijd van ontwaken is. We schieten in een rap tempo naar een objectievere kijk naar de wereld, waarbij de nadruk niet langer op je eigen hachje ligt maar eerder op het onzelfzuchtig positieve... ofwel een betere wereld voor iedereen.
Ik denk dat dit is wat je aanvoelt over 2007: de komst van verandering, welke begint met ramp en eindigt in een betere tijd voor de mensheid en al het andere.

[ Bericht 12% gewijzigd door RickySway op 12-01-2007 10:12:03 ]
¡ Experience Everything !
pi_45278416
tvp. kan er echt geen zinnig woord over zeggen nu maar dit wil ik volgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 12:01:26 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_45279783
Ik ben benieuwd. Er zijn wel wat meer topic geweest waarop er op datum X het een of ander zou gebeuren, maar de topics hier op Fok! zijn eigenlijk een stille dood gestorven, omdat bleek dat er niets gebeurde....ik ben benieuwd.

Wat gaat er dan gebeuren? Ik bedoel...kun je daar iets over zeggen? Anders is het een beetje gemakkelijk he. Dan ontspoort bv op die datum ergens in zimbabwe een trein en dan kun jij zeggen van "zie je wel! ik zei toch dat ik een gevoel had!!".

Kun je iets specifieker zijn?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_45281175
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:01 schreef CoolGuy het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren? Ik bedoel...kun je daar iets over zeggen? Anders is het een beetje gemakkelijk he. Dan ontspoort bv op die datum ergens in zimbabwe een trein en dan kun jij zeggen van "zie je wel! ik zei toch dat ik een gevoel had!!".

Kun je iets specifieker zijn?
Tja, ik vind het moeilijk om specifiek te zijn in dit geval, ik moet mijn gevoel vertalen, maar naar mijn mening is het iets wat in ieder geval een groot effect zal hebben op de bevolking van nederland of misschien wel de hele wereld, wanneer ik er aan denk, rijzen mierentietjes op mijn huid. ik word er bang van, echt iets onheilspellends....iets veel ergers dan 911....ik heb wel het gevoel dat het mij persoonlijk niet treft, ik woon in drenthe...dus mocht je je vakantie nog niet hebben gepland...
maar ja, wat is gevoel...en een droom....misschien is het wel helemaal niets hoor, maar idd de zoveelste voorspelling welke een stille dood sterft...maar is het wel iets...dan heb ik het in ieder geval bij deze vermeld...

Tot september sterft dit topic af, om net voor 19 sept weer een tvp'tje te worden....
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:05:40 #16
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45284037
uhm vraagje tussendoor.. ik neem aan dat je slaapt in die droom en niet om je belachelijk te maken ofzo, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je ineens een bord voor je hoofd krijgt..met ipv de derde ronde die datum die je noemde..ik bedoel geef eens wat meer gegevens..

[x] wat voorn lettertype
[x] welke kleur letters
[x] omgeving

ik neem aan dat een droom een visuele gedachte is in jouw geval..vertel er eens wat meer over aub. Wat maakte je angstig aan die datum..?
pi_45287327
Bookmark, 20 september ga ik je uitlachen.
pi_45287881
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Bookmark, 20 september ga ik je uitlachen.
Da's goed bigore, ik heb gelukkig nog even de tijd om me te harden voor een totale nederlaag...
pi_45287927
Spannend hoor.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:51:56 #20
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45287943
yg zou je aub willen reageren op mijn vraag?
pi_45289426
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Normalneo het volgende:
uhm vraagje tussendoor.. ik neem aan dat je slaapt in die droom en niet om je belachelijk te maken ofzo, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je ineens een bord voor je hoofd krijgt..met ipv de derde ronde die datum die je noemde..ik bedoel geef eens wat meer gegevens..

[x] wat voorn lettertype
[x] welke kleur letters
[x] omgeving

ik neem aan dat een droom een visuele gedachte is in jouw geval..vertel er eens wat meer over aub. Wat maakte je angstig aan die datum..?
ik krijg vaker in mijn dromen namen door, of er word gewoon wat tegen me gezegd, informatie waar ik op dat moment wat aan heb, zelfs waar ik de goedkoopste dvd speler kan halen toen ik er naar een op zoek was. erg makkelijk allemaal.
Dromen zijn idd erg moeilijk te duiden, soms is iets letterlijk, soms weer figuurlijk, symbolisch, soms lijkt iets symbolisch en dan blijkt dat letterlijk.
in dit geval kreeg ik tijdens een gewone huis tuin en keukendroom ineens een ander beeld te zien, de gehele stemming sloeg om en onmiddelijk kreeg ik dat vreemde onheilspellende gevoel over me, toen zag ik dit symbool. (5 muluc betekend rode boventoon maan) http://www.pan-holland.nl/Orakels/kin109-5Maan.htm. in woord en beeld, daarna ging de huis tuin en keukendroom weer door, het was een soort van breaking news.
De volgende dag ben ik gaan kijken welke data's passen bij die mayasignature in de nabije toekomst.
dat verhaal ken je.

De tweede droom kreeg ik waarschijnlijk doordat er bij mij twijfel was onstaan over de twee data's,
weer zo'n gewone huis, tuin en keukendroom over de beslommeringen van alledag, totdat er weer z'n soort breaking news kwam, toen zag ik geen symboliek maar werd gewoon door een stem 19 september gezegd. met weer dat onheilspellende gevoel samen...dat in combinatie met elkaar en wat gezoek op internet kom ik tot de conclusie dat het wel eens in verband kan staan met dat gevoel wat ik al lange tijd heb...
Ik heb wel eens vaker zo'n soort onderbrekende droom, waarin iets verteld word in korte zinnen, of termen, waarna de droom weer verder gaat, meestal zijn dat soort onderbrekingen toch wel belangrijk nieuws met waardevolle info.

Duzz concluzie...afwachten maar...

misschien is het niets, ik weet het, maar ja, zo is er wel wat...
pi_45293308
TVP-tje maar... ik vind het wel interessant
pi_45293359
tvp - ook ik ben benieuwd naar de uitkomst straks....
Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:58:48 #24
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_45304372
tvp
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_45304866
Mss gebeurd er iets ergs met je en dan gaan we het nooit weten
Maar ik ben eignl ook wel benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')