abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45272554
I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)

5 muluc staat voor een datum die je kunt berekenen via de kalenders van de maya's. na het bekeken te hebben bleken er twee data's in 2007 de signature 5 muluc te hebben, namelijk 2 januari en 19 september 2007...

Ik was er echt mee bezig, want wannner ik data's droom, blijkt uit ervaring dat deze data's ook daadwerkelijk van belang zijn, dus ik zag erg tegen 2 januari op...
zo rond half december 2006 droomde ik een datum....19 september 2007..
Het ging dus om 19 september 2007, niet om 2 januari...

en idd, 2 januari niets gebeurd...

Dat vreemde gevoel over 2007 deel ik al meerdere jaren met meer personen, welke dezelfde gevoelens over het jaar 2007 hebben...ik sta dus niet alleen, maarrrrr.....

Vraag:

Is er misschien iemand hier op dit forum, of van buiten dit forum welke mij iets zinnigs zou kunnen zeggen over dat vreemde voorgevoel??? herkent iemand dit voorgevoel?? of is dit gebakken lucht...of zullen we gewoon moeten wachten tot 19 september 2007...
(zie ook http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html) voor een soort van ondersteunende voorspelling???
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:23:28 #2
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272695
beste yourguardian..

het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's

kun je er geen kaarten ofzo over leggen om meer duidelijkheid over te krijgen of je gidsen erover vragen?

* Normalneo is benieuwd

en zowiezo heeft dit dan weer iets met 2012 te maken?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:28:32 #3
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272798
volgens de maya kalender is hij niet "cycle harmonic" iig wel een dichtbijzijnde elapsed kin van 99,9 %

http://www.2near.com/edge/maya/
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45272816
Concert Details Het Allegra Kwartet Amsterdam, Noord-Holland
Naam:
Het Allegra Kwartet
Datum:
19 september 2007
Tijd:
20:00u - 21:30u
Omschrijving:

Zie ook www.Lidyblijdorp.nl/Allegra

codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:30:01 #5
105263 Litso
Interlectueel.
pi_45272831
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:28 schreef Normalneo het volgende:
volgens de maya kalender is hij niet "cycle harmonic" iig wel een dichtbijzijnde elapsed kin van 99,9 %
Wat houdt dat in, voor de leken?
Wat voor gevoel heb je erbij? Dat het iets negatiefs voor jou persoonlijk of je omgeving is, of op een grotere schaal (als je er überhaupt al zoiets bij voelt)?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_45272852
dan is het mijn verjaardag, vergeet me niet te feliciteren
mss breekt wereldoorlog 3 wel uit tegen de islam ofzo
pi_45272869
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
beste yourguardian..

het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's

kun je er geen kaarten ofzo over leggen om meer duidelijkheid over te krijgen of je gidsen erover vragen?

* Normalneo is benieuwd

en zowiezo heeft dit dan weer iets met 2012 te maken?
Apocalyptica....mmm...goh, daar zeg je me wat, ik zou hem moeten zien denk ik...
Mijn gidsen laten niet veel los, dat doen ze nooit wanneer het om toekomsten gaan, ze zeggen altijd...het gaat niet om je toekomst, het gaat om het nu...
afwachten dan maar...???
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:33:56 #8
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272894
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:30 schreef Litso het volgende:

[..]

Wat voor gevoel heb je erbij? Dat het iets negatiefs voor jou persoonlijk of je omgeving is, of op een grotere schaal (als je er überhaupt al zoiets bij voelt)?
nou ja 99,9 % zal hij het hele jaar blijven..en stijgen in % tm 21 december 2012..

wat ik voorn gevoel erbij heb..absoluut geen behalve dan dat in september de meest merkwaardige dingen gebeuren..maar ja das tegenwoordig elke dag..dusse..

ik weet niet misschien is dit meer persoonlijk voor YG..? daarom misschien moet hij het eens vragen aan zijn gidsen..
pi_45272932
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:29 schreef CodeCaster het volgende:
Concert Details Het Allegra Kwartet Amsterdam, Noord-Holland
Naam:
Het Allegra Kwartet
Datum:
19 september 2007
Tijd:
20:00u - 21:30u
Omschrijving:

Zie ook www.Lidyblijdorp.nl/Allegra

ha ha ...je moet weten dat ik ook echt even die link van jou bekeken heb!....maar je weet maar nooit!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:36:24 #10
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272944
ja ik denk wel dat je gidsen het goed hebben..dat je in het nu "moet" leven..stel voor je moet wachten..nou dat is feest..zit je daar thuis op de bank..19 september..uhm nog xxx dagen en dan op de bewuste dag kom je de deur uit..uhm..en dan..?? ik bedoel elke dag is fokking speciaal..je kunt er beter van genieten..! athans zo denk ik erover..
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:37:52 #11
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272963
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:30 schreef Litso het volgende:

[..]

bij die link die ik gaf staat in het programma alle info..don't worry is freeware
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:05:00 #12
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_45276807
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
Apocaliptica .. are you frakking insane?
de film heet APOCALYPTO ... ookwel de personificering van het woord Apocalyps. Na het zien van de film zul je wel begrijpen hoe deze titel slaat op de hoofdrolspeler. Film is zeker de moeite waard

dromen onthouden is een goede manier om te begrijpen wat je onderbewuste onder de aandacht wilt brengen. Dit wordt ook je 'inner voice' genoemd en persoonlijk zou ik 'm nooit onderschatten. Met meditaties en dergelijke oefeningen leer je jezelf te stillen waardoor je beter deze stem kan horen en volgen. Een resultaat van meditatie (vooral adhv affirmations/bevestigingen) is dan ook het beter ontplooien van de tijd dat je droomt. Zo onthoudt je meer, wordt je lucide en worden dromen beter te begrijpen.

Ik ben geen expert, maar net als jij en velen anderen ben ik ook hard op zoek. Als je het mij vraagt is er in zekere zin te zeggen dat dit een tijd van ontwaken is. We schieten in een rap tempo naar een objectievere kijk naar de wereld, waarbij de nadruk niet langer op je eigen hachje ligt maar eerder op het onzelfzuchtig positieve... ofwel een betere wereld voor iedereen.
Ik denk dat dit is wat je aanvoelt over 2007: de komst van verandering, welke begint met ramp en eindigt in een betere tijd voor de mensheid en al het andere.

[ Bericht 12% gewijzigd door RickySway op 12-01-2007 10:12:03 ]
¡ Experience Everything !
pi_45278416
tvp. kan er echt geen zinnig woord over zeggen nu maar dit wil ik volgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 12:01:26 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_45279783
Ik ben benieuwd. Er zijn wel wat meer topic geweest waarop er op datum X het een of ander zou gebeuren, maar de topics hier op Fok! zijn eigenlijk een stille dood gestorven, omdat bleek dat er niets gebeurde....ik ben benieuwd.

Wat gaat er dan gebeuren? Ik bedoel...kun je daar iets over zeggen? Anders is het een beetje gemakkelijk he. Dan ontspoort bv op die datum ergens in zimbabwe een trein en dan kun jij zeggen van "zie je wel! ik zei toch dat ik een gevoel had!!".

Kun je iets specifieker zijn?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_45281175
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:01 schreef CoolGuy het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren? Ik bedoel...kun je daar iets over zeggen? Anders is het een beetje gemakkelijk he. Dan ontspoort bv op die datum ergens in zimbabwe een trein en dan kun jij zeggen van "zie je wel! ik zei toch dat ik een gevoel had!!".

Kun je iets specifieker zijn?
Tja, ik vind het moeilijk om specifiek te zijn in dit geval, ik moet mijn gevoel vertalen, maar naar mijn mening is het iets wat in ieder geval een groot effect zal hebben op de bevolking van nederland of misschien wel de hele wereld, wanneer ik er aan denk, rijzen mierentietjes op mijn huid. ik word er bang van, echt iets onheilspellends....iets veel ergers dan 911....ik heb wel het gevoel dat het mij persoonlijk niet treft, ik woon in drenthe...dus mocht je je vakantie nog niet hebben gepland...
maar ja, wat is gevoel...en een droom....misschien is het wel helemaal niets hoor, maar idd de zoveelste voorspelling welke een stille dood sterft...maar is het wel iets...dan heb ik het in ieder geval bij deze vermeld...

Tot september sterft dit topic af, om net voor 19 sept weer een tvp'tje te worden....
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:05:40 #16
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45284037
uhm vraagje tussendoor.. ik neem aan dat je slaapt in die droom en niet om je belachelijk te maken ofzo, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je ineens een bord voor je hoofd krijgt..met ipv de derde ronde die datum die je noemde..ik bedoel geef eens wat meer gegevens..

[x] wat voorn lettertype
[x] welke kleur letters
[x] omgeving

ik neem aan dat een droom een visuele gedachte is in jouw geval..vertel er eens wat meer over aub. Wat maakte je angstig aan die datum..?
pi_45287327
Bookmark, 20 september ga ik je uitlachen.
pi_45287881
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Da's goed bigore, ik heb gelukkig nog even de tijd om me te harden voor een totale nederlaag...
pi_45287927
Spannend hoor.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:51:56 #20
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45287943
yg zou je aub willen reageren op mijn vraag?
pi_45289426
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Normalneo het volgende:
uhm vraagje tussendoor.. ik neem aan dat je slaapt in die droom en niet om je belachelijk te maken ofzo, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je ineens een bord voor je hoofd krijgt..met ipv de derde ronde die datum die je noemde..ik bedoel geef eens wat meer gegevens..

[x] wat voorn lettertype
[x] welke kleur letters
[x] omgeving

ik neem aan dat een droom een visuele gedachte is in jouw geval..vertel er eens wat meer over aub. Wat maakte je angstig aan die datum..?
ik krijg vaker in mijn dromen namen door, of er word gewoon wat tegen me gezegd, informatie waar ik op dat moment wat aan heb, zelfs waar ik de goedkoopste dvd speler kan halen toen ik er naar een op zoek was. erg makkelijk allemaal.
Dromen zijn idd erg moeilijk te duiden, soms is iets letterlijk, soms weer figuurlijk, symbolisch, soms lijkt iets symbolisch en dan blijkt dat letterlijk.
in dit geval kreeg ik tijdens een gewone huis tuin en keukendroom ineens een ander beeld te zien, de gehele stemming sloeg om en onmiddelijk kreeg ik dat vreemde onheilspellende gevoel over me, toen zag ik dit symbool. (5 muluc betekend rode boventoon maan) http://www.pan-holland.nl/Orakels/kin109-5Maan.htm. in woord en beeld, daarna ging de huis tuin en keukendroom weer door, het was een soort van breaking news.
De volgende dag ben ik gaan kijken welke data's passen bij die mayasignature in de nabije toekomst.
dat verhaal ken je.

De tweede droom kreeg ik waarschijnlijk doordat er bij mij twijfel was onstaan over de twee data's,
weer zo'n gewone huis, tuin en keukendroom over de beslommeringen van alledag, totdat er weer z'n soort breaking news kwam, toen zag ik geen symboliek maar werd gewoon door een stem 19 september gezegd. met weer dat onheilspellende gevoel samen...dat in combinatie met elkaar en wat gezoek op internet kom ik tot de conclusie dat het wel eens in verband kan staan met dat gevoel wat ik al lange tijd heb...
Ik heb wel eens vaker zo'n soort onderbrekende droom, waarin iets verteld word in korte zinnen, of termen, waarna de droom weer verder gaat, meestal zijn dat soort onderbrekingen toch wel belangrijk nieuws met waardevolle info.

Duzz concluzie...afwachten maar...

misschien is het niets, ik weet het, maar ja, zo is er wel wat...
pi_45293308
TVP-tje maar... ik vind het wel interessant
pi_45293359
tvp - ook ik ben benieuwd naar de uitkomst straks....
Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:58:48 #24
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_45304372
tvp
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_45304866
Mss gebeurd er iets ergs met je en dan gaan we het nooit weten
Maar ik ben eignl ook wel benieuwd
pi_45305055
heb vanavond contact gehad met een mevrouw welke ook een spirituele site heeft, en welke ook jaarvoorspellingen doet, ik stelde haar dezelfde vraag als TS in zijn bericht beschreef.
ze schreef mij dat ze al geruime tijd ook zeer onheilspellende gevoelens had over 2007, ze had er zelfs over gedroomd, tevens had ze dit gevoel en dromen gedeeld met vriendinnen van haar welke ok dezelfde gevoelens delen.
Allemaal zeggen ze dat ze voelen dat er iets heel ergs staat te gebeuren in 2007.

De site waar ik naar toe verwijs inde kick of vermeld de volgende teksten:
Er wordt ook een datum gegeven, ’14-5-11’, die ligt twee jaar vanaf nu in middenaugustus 2007, of 229 dagen in 2007. Ik denk dat deze graancirkel bij Waylands Smithy ons twee verschillende datums geeft binnen de termijn van de huidige Maya eeuw. Eén is de huidige datum en de andere ligt in de nabije toekomst, in middenaugustus 2007 wanneer zeer waarschijnlijk iets heel belangrijks staat te gebeuren, misschien een volgende zware aardbeving?
Dit is ene korte impressie van de link die ik eerder plaatste, het gaat hier om de uitleg van enkele graancirkels welke delen uit de maya kalender symboliseren.. lees het eens, razend interressant. nogmaals
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html

Tevens doet mij ineens denken aan dat alienhoofd welke gevonden is enkele jaren geleden in Chillbolton,
met de tekst : "Hoedt u voor de boodschappers van false giften en hun verbroken beloften. Veel pijn maar er is nog tijd. Eelij?e (dit woord is beschadigd en onduidelijk, sommigen lezen er het woord "geloven" in.) Er is goedheid daarbuiten. Wij opponeren misleiding. Kanaal gesloten." (Voor alle duidelijkheid volgt hier de Engelse versie.) "Beware the bearers of false gifts & their broken promises. Much pain but still time. (Damaged word.) There is good out there. We oppose deception. Conduit closing (bell sound.)"
Deze alien is al vele malen in dit forum naar voren gekomen, maar weet toch elke keer de voorpagina te halen.. de informatie komt trouwens van http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/alien%20graancirkel.html

Wat zou dat much pain kunnen betekenen?? Is dit de pain die ik idd voel, zijn dat de mierentietjes die mijn huid doen sidderen? een waarschuwing die door merg en been gaat....
tegenwoordig doet niet veel mij meer schokken, zelfs 911 deed mij niet veel, ik had zoiets wel verwacht, slechts het gevolg van een oorzaak, over de tsunami was ik verbaasd, deed mij wel wat, maar deed mij niet sidderen van angst....de voorgevoelns over 2007 echter.....

Ik heb met die mevrouw afgesproken hier verder over onze dromen contact te onderhouden, we 'slapen er als het ware nog een nachtje over'

Mocht ik meer te weten komen hoor je het.

En voor nu, mocht iemand hier ook rare voorgevoelens over 2007 hebben, meld dit dan svp.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:09:18 #28
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_45360954
quote:
Beware the bearers of false gifts & their broken promises
Okay, intuitief moet ik hierop zeggen dat dit klinkt als een waarschuwing van God, een waarschuwing je te behoeden voor mensen die valse gaven hebben (dus niet van de Heilige Geest) en hun gebroken beloftes, wat ook past bij een slechte liegende geest.
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
  maandag 15 januari 2007 @ 00:42:26 #29
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45361696
ik zal binnenkort eens een kaartje proberen te trekken voor die dag..(tarot-kaartje)
  maandag 15 januari 2007 @ 05:35:36 #30
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45363535
tvp, gaat het dan echt gebeuren
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45363540

*Slaat een kruis*
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_45363551
Nu vind ik het ook spannend worden, leuk dit soort dingen altijd Ik heb ook altijd wel een voorgevoel voor erge dingen die mijzelf aangaan, en tot nu toe niks gevoeld dus waar ik die dag ben is het veilig
  maandag 15 januari 2007 @ 07:17:59 #33
150152 Queen_Bee
pi_45363749
quote:
Op maandag 15 januari 2007 05:43 schreef Maisnon het volgende:
Nu vind ik het ook spannend worden, leuk dit soort dingen altijd Ik heb ook altijd wel een voorgevoel voor erge dingen die mijzelf aangaan, en tot nu toe niks gevoeld dus waar ik die dag ben is het veilig
Waar ga jij die dag heen
I'm super sonic man
pi_45363786
quote:
Op maandag 15 januari 2007 07:17 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Waar ga jij die dag heen
De Efteling denk ik, , gaan we samen in de Fata Morgana terwijl iedereen opgegeten wordt door aliens
  maandag 15 januari 2007 @ 07:37:06 #35
150152 Queen_Bee
pi_45363833
quote:
Op maandag 15 januari 2007 07:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

De Efteling denk ik, , gaan we samen in de Fata Morgana terwijl iedereen opgegeten wordt door aliens
Ehm, wat is dat Ik ben niet bekend met pretparken enzo
Ik ken alleen "achtbaan"
I'm super sonic man
  maandag 15 januari 2007 @ 17:57:19 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_45378912
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
tvp
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_45381133
TS kan het goed brengen
Dit is een topic om te volgen.
pi_45386744
Wat is dit nou?! Een beetje mn verjaardag vergallen door onheil te voorspellen!
Ik hou dit topic dus maar ff in de gaten!
  maandag 15 januari 2007 @ 22:11:51 #39
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_45388904
tvp
  maandag 15 januari 2007 @ 22:32:59 #40
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45389712
YG ik ga voor deze legging een trekking doen van drie kaarten. Ik heb berekend dat het nog 247 dagen is tot 19 september. Wat ik zal trachten is dmv drie kaarten een voorspelling te geven. De kaart voor 19 september geeft het verleden weer..na 19 september hoe het verder gaat/zou kunnen lopen.

Op zich wel grappig. Ik trok drie soorten munten/pentakels.

Over de munten/pentakels het volgende. Arm en rijk. Geld en geen geld..beide verstevigen danwel "helpen" elkaar.

De eerste kaart die ik voor de periode voor 19 september trok met als centraal thema: De wereld voor 19 september. Ik zal zowiezo proberen alle kaarten met elkaar in aanraking te laten komen. munten 6. Rijk geeft aan arm..beide zoals ik al zei hebben elkaar nodig..in principe is alles vrijwillig. De bedelaars nemen de goudstukken of het voesel aan, maar de rijke weegt alles af op zijn weegschaal. M.b.t. dit verhaal is niets voor niets. Wie je als persoon in dit verhaal bent is voor ieder mens verschillend. Wie je ook bent..het grote spel van het geven en nemen..het ego van de rijke..die er misschien een goed gevoel van krijgt/zichzelf ermee streelt.

De kaart voor 19 september: munten 4 Personen die aan verstopping leiden laten kansen voorbijgaan. De liefde in het hart komt op dat moment niet tot uiting omdat de persoon die blijft zitten en niet doet..wil vasthouden aan zekerheid. Een persoon die als vrek gezien kan worden en waar energie niet naar buiten stroomd maar van binnen opgekropt en geblokkeerd blijft zitten. De energie van deze persoon is opgeslagen in wat hij kan geven..onder zijn voeten..tussen zijn handen en bij zijn hoofd.

Daarna munten 3: 3 pentakels/munten in een driehoek gemetseld. Een kunstenaar aan het werk, die je maar beter zijn werk kan laten doen omdat wanneer de creativiteit geen weg kan vinden naar buiten dit kan leiden tot vernielzucht van hetgene er gebouwd wordt. Hulp van een groep, zelfverwezelijking en totaliteit, arbeid als meditatie..donkere periode met kleur op de voorgrond.

Even heel kort wat mij betreft een samenvatting en hoe ik alles nu het hier zo lig intrepeteer. In het begin van het jaar wordt er veel gegeven aan mensen in de hele wereld..allerlei vormen van geld en hulp..alles wat eigenlijk mensen toch wel enigsinds vooruit kan helpen af en toe..

Dan halverwege..de hand op de "knip" de persoon in het begin stopt met het uitgeven en er vervliegen kansen om door-te-zetten.

Desondanks krabelen de gemeenschappen die het nodig hebben overeind door de hulp die wel geboden was voor 19 september. Voornamelijk door hun eigen persoonlijke intenties en het in het hier en nu manouvreren worden ze vervuld door hun werk..werk als meditatie.

Ik zie geen rampen of iets dergelijks(dat kan ik niet opmerken uit de kaarten en wil ik ook niet). Persoonlijk zie ik een verhaal wat om geld draait. De "kraan die wordt" dichtgezet door rijke mensen..het geven houd voor hun die dag op en in plaats van liefde in hun hart te krijgen..blokeren ze de energie in hunzelf. Dit is hun goed recht natuurlijk, maar kwa persoonlijke ontwikkeling komen ze daarmee niks verder behalve dat ze als "vreks" bestempeld worden. De mensen gaan verder met hun creaties..en het zijn vooral de meditatieve ambachten die zich kunnen uitten.
pi_45393198
hey NormalN,

Dank je voor die legging, ik ga eens zien of de legging te matchen is met andere methoden voor die dag.

Ik heb inmiddels weer emailcontact gehad met die vrouw van die site (ik vermeld even haar naam niet)
Haar voorspellingen haalt ze veelal uit dromen en heeft diverse dromen gehad over 2007 welke zij op haar site heeft vermeld, echter 1 droom heeft ze niet vermeld....ze vond dit te onheilspellend....Welke ook haar vreemde voorgevoel over 2007 weerspiegelde..
Namelijk de uitbraak, van een nucleaire oorlog...

Als ik Bush vandeweek zo hoorde...voorspeld niet veel goeds voor iran...

Ik wil morgen of overmorgen, de datum weergeven zoals die door de Maya's omschreven wordt, ik heb veel op met die luitjes, daarom beredeneer ik veel via hun kalendersystemen. Eens zien of een voorspelling zoals die vrouw weergaf, volgens de kalenders in te passen valt....

Wat ik wel even ontdekte tijdens het googelen is dat op die datum, precies 50 jaar geleden nl. 19 september 1957 de eerste amerikaanse ondergrondse nucleaire test plaats vond....
Deze datum heb ik even snel berekend via de mayakalender en het frappante was dat die dag een omgekeerde, of een gespiegelde dag was als de dag die ik eerder benoemde, 5 rode maan....ik zal dat later wat meer uitleggen.

Veel van die belangrijke gebeurtenissen hebben iets gemeen met het verleden, er loopt altijd wel iets synchroon met een soort tegenhanger uit het verleden....zoals jij beschreef in jou legging, rijk en arm., geld en geen geld... (ondergrondse test, bovengrondse non-test.)

[ Bericht 49% gewijzigd door YourGuardian op 16-01-2007 00:52:16 ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:40:43 #42
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_45393999
tvp
Neerkomen wel!
pi_45394792
whaha, ik zei het toch WWO3 tegen de islam
Maar goed ik hoop dat ze het verkeerd voort heeft, wil niet dood op men verjaardag
pi_45395201
Ik kan je een ding zeggen over graancirkels, en dat is dat ze allemaal nep zijn. Door mensen gemaakt.

Ik geloof niet zo in allerlei rare toekomstvoorspellingen en onheilsverhalen. Hoevaak hebben de Jehovah-getuigen al wel niet met z'n allen in de jaarbeurs gezeten, wachten tot de wereld vergaat.
Het is nog altijd niet gebeurd.

Voor wat betreft je dromen, ik vind het erg lastig om er iets zinnigs over te zeggen. Ik zal er eens over nadenken en hoop dat je er zelf wat meer over te weten kan komen. Ik vind het in ieder geval geen onzin, maar wil er ook weer niet meteen waarde aan hechten.

Tevens is het bewezen dat wanneer je erg veel met dit soort dingen bezig bent, je er ook over kan gaan dromen.

Voor nu zou ik niet mijn leven er door laten bepalen, maar er wel over nadenken natuurlijk.

We're all part of something bigger. Als het komt dan komt het, en is er toch niks wat jij en ik eraan kunnen doen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 03:36:05 #45
150152 Queen_Bee
pi_45395879
We're all gonna die
I'm super sonic man
  dinsdag 16 januari 2007 @ 06:12:11 #46
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45396257
gelukkig eet ik nu een fruit bar..(beschuit met appel vulling) dan breekt ie niet uit..

yg, ik heb wel eens gehoord dat iemand een voorspellende droom had..die was ook niet uitgekomen. Probeer je aub een beetje rustig te houden..toch? Straks wordt je helemaal..je weet wel man..

het belangrijkste is immers dat je je kind gewoon eten kan geven, je vrouwtje lief kan hebben..en samen knus achter de open-haard gaat zitten en gewoon geniet..maar wel minder jah..dat die vrouw dat gevoel ook deelt..

hoe betrouwbaar is ze eigenlijk? ik bedoel heb je misschien een lapje tekst met haar voorspellingen voor 2006? en denk je niet door hier te posten dat het niet alleen maar erger wordt? ohw wacht..tegen die tijd hmm..
1
2
3
<?php
modus blockers aan
..
?>
pi_45396370
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Normalneo het volgende:
Even heel kort wat mij betreft een samenvatting en hoe ik alles nu het hier zo lig intrepeteer. In het begin van het jaar wordt er veel gegeven aan mensen in de hele wereld..allerlei vormen van geld en hulp..alles wat eigenlijk mensen toch wel enigsinds vooruit kan helpen af en toe..

Dan halverwege..de hand op de "knip" de persoon in het begin stopt met het uitgeven en er vervliegen kansen om door-te-zetten.
Beware of the bearer of false gifts
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 07:04:16 #48
150152 Queen_Bee
pi_45396374
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 07:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Beware of the bearer of false gifts
!!!
I'm super sonic man
pi_45397922
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 06:12 schreef Normalneo het volgende:
gelukkig eet ik nu een fruit bar..(beschuit met appel vulling) dan breekt ie niet uit..

yg, ik heb wel eens gehoord dat iemand een voorspellende droom had..die was ook niet uitgekomen. Probeer je aub een beetje rustig te houden..toch? Straks wordt je helemaal..je weet wel man..

het belangrijkste is immers dat je je kind gewoon eten kan geven, je vrouwtje lief kan hebben..en samen knus achter de open-haard gaat zitten en gewoon geniet..maar wel minder jah..dat die vrouw dat gevoel ook deelt..

hoe betrouwbaar is ze eigenlijk? ik bedoel heb je misschien een lapje tekst met haar voorspellingen voor 2006? en denk je niet door hier te posten dat het niet alleen maar erger wordt? ohw wacht..tegen die tijd hmm..
Je hebt wel gelijk hoor, ik laat het verder ook op z'n beloop, maar ik kan het toch nooit laten om even mijn redenaties los te laten, aard van het beestje zeg maar...die redenaties deel ik graag...
Dit beredeneren doe ik wel geheel objectief hoor, zonder dat ik zelf slachtoffer word van waanillusies...

Ik heb meerdere 'toekomstvoorspellers' gevraagd of ze net als ik een vreemd gevoel hebben over 2007, en echt allen (5 stuks) vertellen me dat ze ook vreemde gevoelens hebben....maar hebben die toekomstvoorspeller dat niet altijd, ze voorspellen altijd rampen en idd, ze hebben altijd wel een keer gelijk, zijn toekomstvoorspellers wellicht wat destructief ingesteld, met een doemdenkende gids aan hun zijde, ook de aard van het beestje? kicken toch een beetje op rampen...

Ik zoek altijd weer naar die rode draad, wanneer je maar genoeg verhalen optekend, is er in de meeste gevallen een rode draad in te vinden, dat vind ik interressant, want die rode draad zegt veel meer over het geheel, dan de details die genoemd worden. Ik weet niet of ik die rode draad vind, ik vind het wel interressant die te vinden, maar het moet geen obsessie worden......

En idd...alles is mogelijk, dus, zullen we dit topic maar even laten voor wat het is??
pi_45398094
Ik zelf denk niet dat er een nuclaire oorlog uitbreekt eigenlijk...
Volgens mij zitten jullie elkaar gek te maken. Je kan misschien ook té graag willen dat er "iets ergs" gebeurd. Angst verkoopt he

Ik zeg niet dat er niks gebeurd op die datum, maar moet het meteen zo extreem ernstig zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')