Wat houdt dat in, voor de leken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:28 schreef Normalneo het volgende:
volgens de maya kalender is hij niet "cycle harmonic" iig wel een dichtbijzijnde elapsed kin van 99,9 %
Apocalyptica....mmm...goh, daar zeg je me wat, ik zou hem moeten zien denk ik...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
beste yourguardian..
het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's
kun je er geen kaarten ofzo over leggen om meer duidelijkheid over te krijgen of je gidsen erover vragen?
* Normalneo is benieuwd
en zowiezo heeft dit dan weer iets met 2012 te maken?
nou ja 99,9 % zal hij het hele jaar blijven..en stijgen in % tm 21 december 2012..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat houdt dat in, voor de leken?
Wat voor gevoel heb je erbij? Dat het iets negatiefs voor jou persoonlijk of je omgeving is, of op een grotere schaal (als je er überhaupt al zoiets bij voelt)?
ha ha ...je moet weten dat ik ook echt even die link van jou bekeken heb!....maar je weet maar nooit!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:29 schreef CodeCaster het volgende:
Concert Details Het Allegra Kwartet Amsterdam, Noord-Holland
Naam:
Het Allegra Kwartet
Datum:
19 september 2007
Tijd:
20:00u - 21:30u
Omschrijving:
Zie ook www.Lidyblijdorp.nl/Allegra
bij die link die ik gaf staat in het programma alle info..don't worry is freewarequote:
Apocaliptica .. are you frakking insane?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's
Tja, ik vind het moeilijk om specifiek te zijn in dit geval, ik moet mijn gevoel vertalen, maar naar mijn mening is het iets wat in ieder geval een groot effect zal hebben op de bevolking van nederland of misschien wel de hele wereld, wanneer ik er aan denk, rijzen mierentietjes op mijn huid. ik word er bang van, echt iets onheilspellends....iets veel ergers dan 911....ik heb wel het gevoel dat het mij persoonlijk niet treft, ik woon in drenthe...dus mocht je je vakantie nog niet hebben gepland...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:01 schreef CoolGuy het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren? Ik bedoel...kun je daar iets over zeggen? Anders is het een beetje gemakkelijk he. Dan ontspoort bv op die datum ergens in zimbabwe een trein en dan kun jij zeggen van "zie je wel! ik zei toch dat ik een gevoel had!!".
Kun je iets specifieker zijn?
Da's goed bigore, ik heb gelukkig nog even de tijd om me te harden voor een totale nederlaag...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Bookmark, 20 september ga ik je uitlachen.
ik krijg vaker in mijn dromen namen door, of er word gewoon wat tegen me gezegd, informatie waar ik op dat moment wat aan heb, zelfs waar ik de goedkoopste dvd speler kan halen toen ik er naar een op zoek was. erg makkelijk allemaal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Normalneo het volgende:
uhm vraagje tussendoor..ik neem aan dat je slaapt in die droom en niet om je belachelijk te maken ofzo, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je ineens een bord voor je hoofd krijgt..met ipv de derde ronde die datum die je noemde..ik bedoel geef eens wat meer gegevens..
[x] wat voorn lettertype
[x] welke kleur letters
[x] omgeving
ik neem aan dat een droom een visuele gedachte is in jouw geval..vertel er eens wat meer over aub. Wat maakte je angstig aan die datum..?
Okay, intuitief moet ik hierop zeggen dat dit klinkt als een waarschuwing van God, een waarschuwing je te behoeden voor mensen die valse gaven hebben (dus niet van de Heilige Geest) en hun gebroken beloftes, wat ook past bij een slechte liegende geest.quote:Beware the bearers of false gifts & their broken promises
Waar ga jij die dag heenquote:Op maandag 15 januari 2007 05:43 schreef Maisnon het volgende:
Nu vind ik het ook spannend worden, leuk dit soort dingen altijdIk heb ook altijd wel een voorgevoel voor erge dingen die mijzelf aangaan, en tot nu toe niks gevoeld dus waar ik die dag ben is het veilig
De Efteling denk ik,quote:
Ehm, wat is datquote:Op maandag 15 januari 2007 07:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De Efteling denk ik,, gaan we samen in de Fata Morgana terwijl iedereen opgegeten wordt door aliens
tvpquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Bookmark, 20 september ga ik je uitlachen.
1 2 3 | modus blockers aan.. ?> |
Beware of the bearer of false giftsquote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Normalneo het volgende:
Even heel kort wat mij betreft een samenvatting en hoe ik alles nu het hier zo lig intrepeteer. In het begin van het jaar wordt er veel gegeven aan mensen in de hele wereld..allerlei vormen van geld en hulp..alles wat eigenlijk mensen toch wel enigsinds vooruit kan helpen af en toe..
Dan halverwege..de hand op de "knip" de persoon in het begin stopt met het uitgeven en er vervliegen kansen om door-te-zetten.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Beware of the bearer of false gifts
Je hebt wel gelijk hoor, ik laat het verder ook op z'n beloop, maar ik kan het toch nooit laten om even mijn redenaties los te laten, aard van het beestje zeg maar...die redenaties deel ik graag...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:12 schreef Normalneo het volgende:
gelukkig eet ik nu een fruit bar..(beschuit met appel vulling) dan breekt ie niet uit..
yg, ik heb wel eens gehoord dat iemand een voorspellende droom had..die was ook niet uitgekomen. Probeer je aub een beetje rustig te houden..toch? Straks wordt je helemaal..je weet wel man..![]()
![]()
het belangrijkste is immers dat je je kind gewoon eten kan geven, je vrouwtje lief kan hebben..en samen knus achter de open-haard gaat zitten en gewoon geniet..maar wel minder jah..dat die vrouw dat gevoel ook deelt..
hoe betrouwbaar is ze eigenlijk? ik bedoel heb je misschien een lapje tekst met haar voorspellingen voor 2006? en denk je niet door hier te posten dat het niet alleen maar erger wordt? ohw wacht..tegen die tijd hmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |